Valt wel mee hoor zo hard kletsen we niet… En idd Hanneke het klinkt hoopvol en ik hoop ook dat het goed zit, Mijn man belde daarnet op om te vragen hoe het hier gaat. dus ik zeg hem ja goed alleen weer misselijk op gestaan vanochtend net als gistere ochtend hij zo ohw is het dan weer zo ver??? ikke zo ja ben bang van wel hij zo nou ja we horen het de 9de mei wel he
Mijn man is overigens heeeeeel nuchter er onder… die zegt ook heel eerlijk van liever nog niet maar als het komt dan komt het. want hij wil geen condoom gebruiken en ik wil ook niets gebruiken
Ben je dan niet bang dat het straks tussen jullie komt te staan? Omdat hij aangeeft dat hij liever nu nog geen kindje weer wil…
:oops: Niet verkeerd opvatten hoor! Ik zou het niet willen, de 1 die er wel achter staat, en de ander niet. Veel te bang dat hij dan boos zou worden, of het kind zou afwijzen of zo… :oops: Wij hebben ook echt bewust heel veel gepraat, en heel bewust samen gekozen om de spiraal te laten verwijderen, en er weer voor te gaan. Ook na de :**: zijn we veel gaan praten, over hoe verder. Of we er meteen weer voor wilden gaan, of eerst een poosje wilden wachten om het te verwerken. Samen naar de gyn, na de bevalling van Isa, om te praten over de risico’s bij een volgende bevalling, enzovoorts… :oops: :oops: :oops:
ik heb het er gisteren met hem over gehad. en hij zegt van je weet dat ik liever nog niet wil maar “ik viel je aan” en dan is het maar zo als je echt zwanger bent want der is geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om jou te dwingen het weg te laten halen
Gelukkig maar! Wat dat aangaat ben ik gewoon heel erg van het samen beslissen. Ik heb teveel gezien dat het mis ging tussen mensen, omdat ze niet bewust samen keuzes maakten, denk ik… :oops:
We hebben het er wel over gehad… Ik heb vaak gezegt dat ik een spiraaltje wilde nemen maar dat hoefde dan niet van hem en nu wil ik het gewoon eigenlijk niet meer. Maar heb hem wel gezegt dat ie dan ook moet weten dat het ineens raak kan zijn en toen was zijn antwoord als het zo is dan is het zo we zullen het nooit en te nimmer weg laten halen
NEE Hanneke ik ben niet :silenced: ik ben gewoon fout bezig de 200 gram die ik kwijt was heb ik weer gevonden in een doos negerzoenen :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: