Bietboerke, Meerminneke of Kruikenzeikertje, allemaal welkom

Owow Tassie, wat klinkt dat vet romantisch allemaal. Lekker op avontuur :mrgreen:

Nou Dees, als dat geen zeskwalen zijn, dan weet ik het niet meer hoor :eh:

Han,…je loopt toch niet nú al naast je schoenen hè :naughty: waar bén je nou :shifty: mis je zó :dance: :lol: :dance:

Ukske lekker aan de scriptie vandaag :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:oops: zeskwalen is natuurlijk zwskwalen :shifty:

MMeke het kan altijd zijn dat mijn lichaam me voor de gek houd is al eens eerder geweest had ik ook overal last van en toen werd ik gewoon 3 weken telaat ongi

Al voelt het nu allemaal anders maar nog maar 6 dagen en ik mag naar de gyn

Tja, 6 dagen, da’s toch nog best lang :oops: maar we slepen je er wel doorheen hoor meis!

En die 3 weken te late ongi :eh: was dat niet gewoon een mk dan :shifty: :hug:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

volgens de gyn niet…

ok :-*

Waar is Hanneke gebleven?? nieuwe outfit kopen voor de tv opnamens?

Ze is er nog! :silenced: Tot straks!!! :-*

PS: Ik heb nu de verwijsbrief van de huisarts, daar zijn we vanochtend geweest! :dance: :inlove:

Heb net ff naar het Zkh gebeld ivm die MRIscan 9/10 mei moet ik ze bellen als ik meer weet want nu heb ik nog geen zekerheid en de MRI word afgeraden als je zwanger bent

wie tot straks Hanneke?

Ben trouwens ff mijn grietepiet uit de bedje halen… ookal slaapt ze nog maar die is nu al sinds gistere avond 20:00 onder zeil

whoehahahah die Han, nieuwe outfit, Dees, jij bent grappig :smiley: :lol: 8)

Ik ben ook de hort op de komende uren :mrgreen: verjaardag, intratuin etc.

Dáááááá'g, leuke dag ieders :-* :-* :-*

hahahaha gekke meiden :slight_smile:

hier is de monteur geweest maar wasmachine is nog niet klaar …

hier lekkere buikkrampen dus ga maar rustig aan doen vandaag en vanmiddag boodschapjes

MM veel plezier

deeske ze slaapt lang zeg :slight_smile: heerlijk dir van mij zijn altijd vroeg wakker

Hann succes meid hahaha

Doei doei MMeke

Tasje normaal gaat ze om 19:00 te bed en dan slaapt ze tot 6:30 (en word in de nacht nog soms wakker) en ze ligt normaal tussen de middag ook te bed.

Gisteren was daar geen spraken van die wilde NIET slapen

hahahah hoe oud is ze ?

hier worden ze ook rond die tijd wakker maar vaak al om 6.00 :frowning:

lina doet al tijden geen middag tukkie meer das wel jammer want mis dan ff een rustig moment

Nadine is net 1,5

jaaa echt de leeftijd dat ze niks meer gaan willen ook hahahaha wie weet gaat het beter vandaag :slight_smile:

Ja vandaag gaat het beter ze ligt ondanks dat ze er net een uur uit is alweer plat en ze viel meteen in slaap

is ook moe weer vandaag , ik hoor meer mensen klagen hoor :slight_smile:

ik heb echt buikpijn en is nog niet op volle sterkte lijken wel weeen continu bah

Ik ben ook moe :stuck_out_tongue: het liefste ga ik :zzz: Maar ja als ik eenmaal slaap hoor ik me kleintje niet als ze wakker word

en Tasje ik hoop dat je krampen snel stoppen. en dat je ons over een week of 1,5 gaat vertellen dat je net als Hanneke zwanger bent

Zooooooooooooooo ik kom weer meekletsen! :mrgreen:

Moeke is net weg gereden, dus ik heb weer wat privacy. 8)

Oudste zit te knutselen met wcrollen, keukenrollen, en een boterkuipje.

Jongste slaapt. Die wil nog steeds keurig elke dag een uurtje, soms twee, slapen tussen de middag gelukkig. :wink:

Ik haak vanaf hier wel weer in hoor, stelletje kletskousen! :lol: