Bietboerke, Meerminneke of Kruikenzeikertje, allemaal welkom

Ik accepteer het ook maar nu met een periode van spanning of ik wel/niet zwanger ben wil ik het kunnen delen met me moeder en dat gaat gewoon niet. Daarom ben ik blij dat ik dit forum gevonden heb

@Mywish2 wrote:

Ik accepteer het ook maar nu met een periode van spanning of ik wel/niet zwanger ben wil ik het kunnen delen met me moeder en dat gaat gewoon niet. Daarom ben ik blij dat ik dit forum gevonden heb

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* we zijn er voor je hoor :slight_smile:

Hier is bloed bijna goed LH staat nu op 11 morgen nog een keer bloedprikken en dan moet hij rond de 15 zijn en dan komt mijn eitje vanzelf …

begin al wel buipijn te krijgen dus … het kan wel kloppen ga vanaaf een ovu test doen :slight_smile:

en dan verplicht vrijen zoals de ferti dat zegt hahahahaha op woensdag en vrijdag …

Whoooo Tasje gaat ook voor een beebje in Januari :smiley: alle Briesen een beeb in Jan dat zou leuk zijn :mrgreen:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: dat zou helemaal te gek zijn heb er al 2 in januari met 1 dag verschil lol :lol:

Als jij deze ronde zwanger zou zijn ben je volgens mijn berekeningen rond 22 jan uitgerekend

Mooi ladies, gaan we voor! Briesbabies in januari!

:inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove:

En jij Dees :dance:

Ik 24e dan :pray: :pray: :pray:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Tas, lekker klussen dan, wat ongelooflijk spannend maken jullie het allemaal zeg! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hallo, denken jullie ook even aan de hardwerkende/scriptieschrijvende medemens :shock: Heb een dagtaak om dit topic bij te houden :stuck_out_tongue:

Ha Ukske, zat net aan je te denken :hug: ik heb normaal ook niet zoveel tijd hoor :oops: heb nu vakantie :dance: onderwijs hè :oops: :dance:

Hoeist bij jou? :hug:

MMeke als ik nu zwanger ben ben ik voor 13 januari uitgerekend

Enne Ukkie we zorgen gewoon dat je wat lees voer hebt als je thuis komt :stuck_out_tongue:

@Mywish2 wrote:

Als jij deze ronde zwanger zou zijn ben je volgens mijn berekeningen rond 22 jan uitgerekend

hihihih ik heb er 1 op de 16de en de andere op de 17de :slight_smile:

beval altijd eerder 2 weken ruim soms 3 :slight_smile: een keer 4 dus kan dan alle kanten op ach kan me niks schelen ook als ik mar een plakkertje krijg en blijft zitten :slight_smile:

hahahahaha Ukkie ik herken het hoor ik heb ook niet altijd even veel tijd :slight_smile:

Nou moe, kunnen we hier zo’n beetje ons eigen januarimama’s topic oprichten zeg :shock: :pray: :pray: :pray:

Oww Tas, dan krijg jij gewoon een Kerstkind! :inlove: :inlove: :inlove:

Hahahahahaha Tasje dan word jan lekker druk :stuck_out_tongue: voor je

Ben ik hier dan de jongste, kleinste, slankste, knapste en slimste :stuck_out_tongue:

Mywish, waarvoor krijg je een MRI? Ik zit inmiddels ook op de oproep te wachten, hoop maar dat ik hem heb tussen mijn menstruatie en eisprong in.

Als ik nu zwanger zou zijn dan weet ik niet wanneer ik uitgerekend ben, heb voor de eerste maand de thermometers en ovutesten niet gebruikt. Heb vermoedelijk mijn eisprong vorige week woensdag of donderdag gehad.

Zo, en nu ga ik eten koken, eten, kattenbakken schoonmaken en de katten eten geven :slight_smile:

@mamerijntje wrote:

Nou moe, kunnen we hier zo’n beetje ons eigen januarimama’s topic oprichten zeg :shock: :pray: :pray: :pray:

Oww Tas, dan krijg jij gewoon een Kerstkind! :inlove: :inlove: :inlove:

wahahahaha dat zou pas echt feest zijn :slight_smile:

ik zal straks na eten mijn bevallings- verhalen neer knallen :stuck_out_tongue:

ben misselijk nu hoop niet dat zoon lief me heeft aangestoken of de pil is niet goed gevallen

Ukkie Ik heet Deeske krijg een MRIscan voor mijn enkel loop al sinds 2005 ofzo met pijn in mijn enkel ga er om de haverklap door heen ik heb een second opinium aan gevraag gehad in een ander ziekenhuis en daar zijn ze tot de conclusie gekomen dat me banden te lang zijn voor operatie moest ik gewoon naar me eige ziekenhuis. maar mijn orthopeed vond het niet belangrijk en gaat nu ALLE testen nog een keer op nieuw doen. kijken of de andere arts het wel goed gezien had.

Ben ik hier dan de jongste, kleinste, slankste, knapste en slimste

Jongste ja kleinste nee slankste als jij het zegt knapste nee dat is Nadine simste das ook Nadine

Maar Nadine probeert niet zwanger te worden hoop ik :stuck_out_tongue: