Blij dat jullie toch stiekem hetzelfde willen!!! :-* :hug:
Han, je valt in herhaling :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: zal wel onder het kopje zwsdementie vallen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kijk, die risico’s weten we wel en die gyn helpt ons echt niet van die angsten af. We zijn gewoon een stel hele zekere nillesen en we weten allebei dat dit eigenlijk overdreven en niet nodig is. Het komt wel goed en anders maar niet. De kans blijft uiteraard ook groot aanwezig dat er geen beebje meer komt. Maar wie weet, voorlopig zijn we nog volop in de race en kan ik me focussen op het wachtbankje deze maand
Tas, goed van de BM en het eitje, dat wordt toch ook wel spannend deze ronde dan! En een knuffel voor je knul en de rest, jammer van het uitje (maar kan jij lekker bijkomen lieffie) :hug: :hug: :-*
Ja mmetje over een week pfffffff ik ben toch best wel zenuwachtig vooral ook omdat ze dan ook een echo gaan maken…en al is er al duidelijk gezegt het kan zijn dat er op de echo nog niets te zien is maar dat komt omdat het dan nog heel vroeg is maar er word sowieso bloed geprikt en dan een spoed prik dus dan weet ik binnen een uur de uitslag al en anders dag later
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! Mn moeder is er, en ze had beloofd om morgen met Robyn naar Een Reis Door De Mens te gaan, bij Corpus Experience. Heeft ze niet geboekt, en blijkt hij dus volgeboekt te zijn nu!!! :wall: :evil:
Robyn helemaal verdrietig… Stomme mens denkt ook nergens over na! :evil: :evil: :evil:
Mijn Nod duurt nog wel ff ben nog niet gebeld dus dat ga ik straks maar even zelf doen … wil wel weten of er een eisprong aan komt of dat ik morgen als dart object
Hanneke ik ben eenerzijds blij dat ik niet de enige ben met zo’n “domme” moeder Maar anderzijds vind ik het voor jou ook enorm klote.
Mijn moeder is exact het zelfde gewoon doen niet denken. zo heeft ze mij al meermalen veel verdriet gedaan maar het blijft niet hangen bij der. de eerste keer dat ik zwanger was waren we aan het verhuizen of net verhuist. waren we in waspik bij de + en had net tegen mijn moeder verteld dat ik een positive test had. zegt ze ooohw wat leuk maar ga het nog niet tegen iedereen vertellen he. Ik sta aan de kassa mijn moeder ineesn DEES MOET JE HIER ZIEN VOOR 250,- EEN KOMPLETE KINDERKAMER Ik werd zoooooooooo kwaad en had zo iets van ik kijk wel neem het nr in iedergeval mee naar huis. Bij me moeder thuis gekomen drukt ze te telefoon in mijn handen hier bellen want ik wil mee. Ik was ineens smoor verliefd op de kamer en toen ging het ineens mis op 9 maart had ik met 7 weken een miskraam. nou ja alle andere mk’s is gewoon gegaan zonder tussen komen van mijn moeder. en toen was ik zwanger van Nadine en mijn moeder tegen IEDEREEN maar vertellen van ohw ons dees is zwanger na nu al 4 miskramen en bla bla bla
en dan komt er ook nog bij dat ze tegen mij loopt te zeggen dat ik het tegen niemand moet vertellen en zelf loopt ze het de hele dag door te kraaien. Ik ben dan ook ZOOOOOOOO neveus voor de eerst volgende zwangerschap
Tja dees moelijke moeder … mijn ervaring lekker niks zeggen tot de tijd daar zit je je ver genoeg bent .
en anders toch maar eens een gesprek aan gaan ? zou ik wel doen misschien bedoeld ze er niks mee … maar ja een ander kan het natuurlijk vet niet leuk vinden .
Tasje ik heb het al zo’n 6x geprobeerd mijn vader ook mijn hubje ook maar ze doet gewoon waar ze zelf zin in heeft. (en blijft x op x ook gewoon dingen kopen voor Nadine/of babybuik) en dan tegen mij zeggen nu moet je stoppen hoor Nadine heeft al genoeg of straks gaat de babybuik mis
Hmmm :think: :think: een moeilijk geval jouw moeder …
Gewoon een kort lijntje geven , het is natuurlijk wel lief dat ze dingen koop voor der kleinkind maar waarom mag jij het dan niet dat volg ik even niet …
:hug: :hug: :hug: laat je niet gek maken meid . :-*
Mijn moeder is volgens mij niet helemaal goed in der boven kamer. ze heeft vroeger ook alleen maar de basis school gedaan 1 jaar huishoudschool en daarna is ze het klooster in gegaan.
Maar Tasje schaam je niet hoor dat je er niets van snapt want zelfs mijn vader broertje en ik snappen er niets van Nadine vind alles best. die heeft het al zover door dat als oma komt pakt ze der spaarpot want daar moeten eerst centers in en dan pakt ze der jasje oma winel toe
om de week 3 dagen ik weet ik kan ook nee zeggen maar mijn ouders en een oom en tante van mij zijn de enige van alle fam bij elkaar waar we nog contact mee hebben (heeeel sporalische hubjes moeder)
Ja dat snap ik wel maar als je er zo gek van word misschien kan je het bezoek minderen of Nadine naar je moeder brengen en zelf wat leuks doen zodat ze toch nog veel tijd met der kleinkind zal hebben ?
aan de andere kant ja het is en blijft je moeder als ze der plots in eens niet meer zou zijn dan ? … die vraag kan alleen jij invullen
misschien accepteren hoe het is, misschien is der dan wat minder ergernis …