@Mywish2 wrote:
en zooooooooooooo goed kan ze eten:inlove:
Goedemorgen! :-*
Heeeeeeey babbelkip Ook een goede morgen meis :-*
Mogguh dames
wat hebben jullie veel geklept hahahahaha
han das wel erg duidelijk :inlove: gaat goed meid hahaha
Ik heb gister te veel gelopen en te lang wel ruim 6 uurtjes vandaag dus spierpijn en alles pijn !!! eigen schuld dikke bult dat word de rest van de week aanpassen en niet jammeren
IK ben 40 jaar voor de gene die me nog niet goed kennen ik heb 6 kinderen in de leeftijd van 21 bijna 19 , 16 jaar, 12 jaar , bijna 6 en 3 jaar
4 dames en 2 heren 1ste spontaan zwanger geworden door de pil de rest is door middel van Clomid gekomen ( PCOS) Nu aa de Puregon we hopen op nog een wondertje Je zou denken ach je hebt er 6 maar geloof me de gevoelens blijven het zelfde hoor
alleen ben ik nu bang dat het me niet meer gaat lukken .
daarna ga ik naar alphen aan de rijn naar vriendin ben lid daar van speeltuin en dan leuke dingen doen met de 2 ukkies .
Maar voel me vandaag een echte oude doos lichamelijk dan hahahah geestelijk gang ik nog ergens rond de 20 soms hoor hahahha
Mijn bevallingen nou daar ga ik vanaaf wel voorzitten oke ?? dan kan ik een kort stukje schrijven
Ik heb een zeer goed contact met mijn gyno ken hem dan ook jaren meer als 18 hahaha deze luistert echt naar je , en je kan acht alles zeggen tegen hem.
Vandaag FM 2 straks in ziekenhuis bij de ferti arts en misschien de pregnyl prik ( gister neg ovutest) dus …
Fijne dag
:-* :-* :-* Tassie
Hier ook hoor: al gezegend met twee mooie dochters en een stiefzoon, en toch blijft het kriebelen… :inlove: Al denk ik niet dat ik mijn man zover kan krijgen dat ik er ook 7 mag hebben… :lol:
Ik wil maar 2 kleine ukjes en het liefst vrij dicht op elkaar (als ik nu zwanger zou zijn) dan zou nadine 2jaar en 3 maand zijn
Vandaag is ze OFFICIEEL 1,5 jaar
Gefeliciteerd! :mrgreen:
Wij wilden het liefst ook de jongste twee dicht op elkaar, maar dat is helaas niet meer gelukt.
Ik ga zo de dokter bellen voor de bloedtest wanneer ik die kan gaan laten doen.
Update 9.24 dokter gebeld 9mei heb ik een afspraak bij de gyn
@HanB wrote:
Hier ook hoor: al gezegend met twee mooie dochters en een stiefzoon, en toch blijft het kriebelen… :inlove: Al denk ik niet dat ik mijn man zover kan krijgen dat ik er ook 7 mag hebben… :lol:
Tot Later tasje
Het liefst wil ik een heel elftal. 8) Manlief vindt dat dit de laatste moet zijn… Wie weet kan ik hem over twee jaar wel weer overhalen!
@Mywish2 wrote:
Ik ga zo de dokter bellen voor de bloedtest wanneer ik die kan gaan laten doen.Spannend!
Update 9.24 dokter gebeld 9mei heb ik een afspraak bij de gyn
Idd Nu alleen nog vervoer naar het ziekenhuis vinden.
Morgûh ladies :mrgreen:
Han, elftal :shock: :inlove: :inlove: :inlove:
Dees, hoezo bloedtest, ik heb weer wat gemist hoor sorry :oops:
Tassie, :hug: voor je zere lijf. Ik ken dat gevoel wel ja, hier ook alles stram en stijf en zeer van gisteren. Lopen over de vrijmarkt en op het speelveld staan en van en naar stad en voetbalveld lopen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dan voel ik me ook een heule ouwe doos, maar het gaat weer over :mrgreen:
Huug en ik hebben lekker uitgeslapen 8) sliep pas na 02.00uur :o weer een hele ‘discussie’ met hub over zws. Uiteindelijk blijkt dan dat we elkaar soms gewoon heel slecht begrijpen. Vaak allebei hetzelfde bedoelen, maar andere worden gebruiken :silenced: ik ben verbaal heel sterk en hub is daar niet zo handig is :silenced: en dan komen we na een hoop gedoe tot de conclusie dat we zeker allebei hetzelfde willen,…samen een kindje krijgen zonder complicaties en gedoe, maar dat we allebei vol angsten zitten die we ieder op een andere manier uiten.
Vaak vullen we ook voor elkaar in en da’s al helemaal niet goed, maar we communiceren steeds beter 8)
Dus gelukkig gaan we allebei nog voor de zws, alleen zijn we gewoon heel bang voor van alles en nog wat :oops:
Ik ga nu maar eens aan de gang, krijg vanmiddag visite en wil mijn huisje nog wat aan kant brengen en boodschappen doen. Ben er later weer :-* :-* :-*
Ga.
Samen.
Naar.
De.
Gyn.
En.
Laat.
Je.
Informeren.
!!!
Zo, en daar doe je het maar mee.
Blij dat jullie toch stiekem hetzelfde willen!!! :-* :hug:
Dees, hoezo bloedtest, ik heb weer wat gemist hoor sorry
=======
nou ik heb gewoon een trage hcg en omdat ik 16 mei een mri moet wil ik zekerheid hebben of ik wel of niet Zwanger ben. Nu heb ik net naar de gyn gebeld en ik krijg ook meteen een Echo
Hi lieve dames,
Daar ben ik weer was ik in het ziekenhuis krijg ik een ping van me dochter
me knul is ziek alweer overgeven en koorts had hij pas ook al gehad en toen werd het bijna opname hoogste dosis mee gehad van domperidon en als volgende dag niet minder was dan bellen . gelukkig werd het minder
De ferti arts ja was toch ook wel tevreden 2 eitjes een is blijven steken rond de 13-14 mm de andere is nu rond de 18 mm BM slijm 12 mm ook netjes deze ronde ikke dus blij hihi bloed geprikt wacht nu op telefoontje voor de pregnyl de ja of de nee … en die kan morgen gezet worden …
nou het uitje gaat niet door
:-*
Awww ik vind zieke kindjes altijd heel zielig! :hug: Hopelijk knapt hij gauw weer op!
Fijn dat de BM en de eitjes goed zijn, spannend!!!
@HanB wrote:
Awww ik vind zieke kindjes altijd heel zielig! :hug: Hopelijk knapt hij gauw weer op!
Fijn dat de BM en de eitjes goed zijn, spannend!!!
OOOOOHw Tasje das ook niet leuk… hoop dat ie snel op knapt