Normaal? Wasdadan??? :shock:
Owwwwww die band van Bennie Jolink! :mrgreen:
Oehoe-oehoeoerund hard? :mrgreen:
probeerd in het kort mijn verhaal te vertellen
Ik was uitgerekend voor 30 okt maar sinds 15 okt had ik al weeën niet noemswaardige volgens de dokter maar voor een rugpatient die rugweeën heeft is het geen pretje. maar ze deden niets en het bleef en bleef en bleef maar door gan. rond 25 okt verloor ik bruinig vocht maar niets ergs (ookal had mijn meisje een hartslag van 181) ik had enorme koorts stuipen en werd weer maar een dag op genomen 30 okt ik kon niet meer was kapot inplaats van bruinig vocht verloor ik meer slijm maar ook bruinig. maar weer werd ik naar huis gezonden enne nu mocht ik voorlopig niet meer komen. Ikke zo morgen is het halloween en dan gaat het gebeuren. en jawel hoor de volgende ochten om half 6 braken mijn vliezen (vrucht water was echt enorm bruin/groen ) nou ja en om dat ik koorts had tijdens de bevalling omdat dochterlief nog meer poepen moest en het me gewoon niet goed ging was het beter om haar in de couveuze te doen (later bleek nadine haar ook niet op temp te kunnen houden )
@HanB wrote:
@Mywish2 wrote:@HanB wrote:Nou, die van mij schijnt soms nogal een eigen mening te hebben… :lol:Jij begint over dozen!!! :naughty: :snooty:
ik bedoel wij dozen in het algemeen niet 1 deel van ons want die kunnen toch niet typen???
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Oeioei, meconium is inderdaad niet goed… Bizar dat ze je zo lang aan hebben laten modderen zeg! :wall: Gelukkig is alles uiteindelijk goed afgelopen, maar toch…
Idd ik was om 06:30 in het ziekenhuis en om 8:30 lag ik op de ok voor de ruggen prik had toen ineens zoooooooooooveel energie ik kreeg zelfs op mijn mieter van de arts dat ik maar gewoon ff wat moets gaan slapen hoe moet dat met allerlei slangen en kabeltjes als je een zijligger bent
Even onze jongste spammen… 8)
Ons plofkopchineesje 4525 gram schoon aan de haak! :inlove:
Bij mama op de IC op visite, om vier uur 's nachts, gebracht door een verpleegkundige. :inlove:
En twee jaar later ziet ze er zo uit :inlove:
Smeerkeesje :inlove:
Vorige week in de Efteling
Slapen terwijl je aan het bevallen bent??? WTH??? :shock:
Dan ga ik ook ff mijn uk spammen toen ze net geboren was Maar wat een pracht griet zeg :inlove: :inlove:
Cuteeeeee!!! :inlove:
@HanB wrote:
Slapen terwijl je aan het bevallen bent??? WTH??? :shock:
Ja ze bedoelde dus niet ECHT gaan slapen maar ik had amper weeën dus moest zorgen dat ik ff echt rust kreeg *ik zat iedereen te smsen dat het zover was zat op msn te kletsen
Denk dat een vrouw zelf wel aanvoelt wat haar lijf al dan niet aan kan, wanneer het moment daar is. Tegen mij hadden ze zoiets echt niet hoeven zeggen, dan had ik ze de kop zo afgebeten. Ik ben nogal een haaibaai als ik beval… :twisted:
ff nog een fototje toen ze uit de couveuze was en eindelijk ook gewassen
Awwwwwww knuffelen met mama! :inlove:
@HanB wrote:
Denk dat een vrouw zelf wel aanvoelt wat haar lijf al dan niet aan kan, wanneer het moment daar is. Tegen mij hadden ze zoiets echt niet hoeven zeggen, dan had ik ze de kop zo afgebeten. Ik ben nogal een haaibaai als ik beval… :twisted:
Ik heb met de nacontrole nog ff flink lopen foeteren want ze wilde me niet eerder helpen ivm met mogelijke complicaties en uit eibndelijk hebben ze toch een vacüem pomp moeten gebruiken en is Nadine toch in de couveuze beland
en zooooooooooooo goed kan ze eten
Maar schatjes ik gaat mijn ogen dicht doen… Morgen ben ik weer uptodate
tegen dit spamgeweld kan ik niet op hoor
ik ga ook mijn mandje opzoeken
tot morrow :-* :-*
Grrrrrrrr belachelijk!!! :evil:
Zo heb ik zelf aan de laatste vk moeten aangeven dat ik een urinecheck wilde. Ik was al ruim 40 weken zwanger van Isabelle. Buik was enorm, EN ik had bij Robyn al een geschiedenis van pre-eclampsie. Nou, test gedaan, VIER plussen!!! HELLP dus!!! Ben meteen naar het ziekenhuis gestuurd, opnieuw getest, vijf plussen!!! Mocht niet meer weg, hele nacht hebben ze mij en de kleine strak ind e gaten gehouden, volgende ochtend ingeleid, fluxus, OK, transfusies, heel de mikmak… :twisted:
:lol: Ik wilde ook net welterusten gaan zeggen!
Tot morgen meiden!!! :-* :-* :-*