Bietboerke, Meerminneke of Kruikenzeikertje, allemaal welkom

Geen idee eigenlijk hoe oud Natascha is… :think:

@HanB wrote:

Ukkie is de jongste, die is nog maar 28. :wink:

pffjieuww dat haalt de gemiddelde leeftijd weer naar beneden :thumbup: Dees, de perzikpit, alias het mandarijntje is al 42 hoor :oops:

Ja pitje van jou had ik het onthouden maar van Hanneke niet helemaal helder meer

Ouwe muts!!! :mrgreen:

1 Ding weet nu dat we vanaf dit moment OFFICIEEL oude dozen zijn

Nee man, wij zijn nog piepjong! Kijk maar hoeveel we spammen, dat doen alleen pubers toch, fora volspammen? :inlove:

We hebben gewoon al 6 pagina’s vol gewauweld in de afgelopen twee uur, waarvan zeker 3 in het afgelopen half uur… 8) :mrgreen:

Neeeeeee Hanneke dat moet je heeeeel ruimtelijk zien we zijn gewoon oude dozen die heeeeeeeel JONG van geest zijn

soort oud bruin en jong belegen dus :lol: :lol: :dance: :dance:

Mijn doos schijnt zelfs na twee kids, waarvan 1 9ponder, zo straks te zijn als die van een maagdelijk pubermeisje… :lol: :lol: :lol: Dussehhhhhhh deze doos is gewoon nog lekker jong! :mrgreen:

Mijn meisje heeft trouwens een vriendje :stuck_out_tongue: Onze buren hebben nu bijna een maand een babytje en elke dag is het mama ikke bebe toe

Owwwwww schattig!!! :inlove:

Hanneke zo iets vertel je toch niet… Anders kan ik ook wel gaan kletsen over mijn doos die giga uitgescheurd is bij de bevalling en dat mijn hubbeke er nog geen verschil van merkt

qoute de spoiler van Han, maar dan met maar 1 kiddo :silenced: :oops: :silenced:

Jij begint over dozen!!! :naughty: :snooty: :hand:

Mijn smurfje was trouwens een 7 ponder en lag gewoon 2 dagen in een couveuze zoooooooo raar om te zien

@HanB wrote:

ik bedoel wij dozen in het algemeen niet 1 deel van ons want die kunnen toch niet typen???

Whut? Waarom moest ze in de couveuse dan? Mijn 9 ponder lag op de NICU, omdat ik op de IC lag, en er lag schijnbaar (ik heb haar daar niet gezien, en wist uberhaupt niet dat ze daar lag) naast haar een mannetje dat ongeveer een zesde van haar gewicht was… Dat zal er ook wel raar uitgezien hebben. :lol:

Hoe was trouwens jullie koninginnen dag ff een NORMAAL onderwerp

@Mywish2 wrote:

@HanB wrote:

ik bedoel wij dozen in het algemeen niet 1 deel van ons want die kunnen toch niet typen???
Nou, die van mij schijnt soms nogal een eigen mening te hebben… :lol: