@HanB wrote:
Dan vergeet je even dat ik een stugge koppige fries ben… 8)
Ik weet hoe ik met Friezen om moet gaan Mijn paard was een Fries en mijn beste vriendin is een Fries en alle 2 heb ik kunnen laten doen wat ik wilde :lol: :lol: :lol:
@HanB wrote:
Dan vergeet je even dat ik een stugge koppige fries ben… 8)
Ik heb trouwens vandaag mijn kop gestoten echt neit leuk meer Ik was op de koninginnemarkt in Waspik en liep naar de cafetaria. maar was helemaal verblind door de zon knal ik met mijn kop vol tegen de luifel aan dat deed wel heeeeel erg auw.
Er is niemand die mij kan laten doen wat hij of zij wil. 8)
Vind het veel te leuk om anderen te laten doen wat ik wil. :lol: :mrgreen:
@Mywish2 wrote:
Ik heb trouwens vandaag mijn kop gestoten echt neit leuk meer Ik was op de koninginnemarkt in Waspik en liep naar de cafetaria. maar was helemaal verblind door de zon knal ik met mijn kop vol tegen de luifel aan dat deed wel heeeeel erg auw.:lol: Zie je nou wel dat je een mafkees bent???
@HanB wrote:
Er is niemand die mij kan laten doen wat hij of zij wil. 8)
Vind het veel te leuk om anderen te laten doen wat ik wil. :lol: :mrgreen:
Whahaha, nee hoor, kan ik altijd nog manlief uit bed schoppen! :mrgreen:
Zie je nou wel dat je een mafkees bent???
=========
nee die eigenaar van het cafetaria want die hangt die luifels zo laag (ben maar 1.54 )
Hanneke we hebben met zijn 2tjes ongeveer een hele pagina vol geklept
Jou oudste is 1 dag NA mijn jarig en jou jongste 1 dag VOOR mijn moeder (vond het wel grappig)
whoehahahahah atm :lol: :lol: :lol: dacht dat je een héééél bijzonder kwaaltje had :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: of een enge ziekte
Hee, Han :naughty: :naughty: :naughty: niet al die kwalen voor ons verzwijgen :snooty: :snooty: :snooty: die wil ik nou JUIST allemaal horen en meeleven en me blij voelen voor jou, gekkie :-*
Owowowow, Dees, wat zo dat heerlijk zijn, om over een klein tijdje lekker mee te zwetselen over al die ellendige kwalen
en dan slepen we er Ukske vanzelf in mee. Potverdrie het zal en het moet en het zal en het moet en het zal,…
:think: :think: :think: ik dwing ook graag dingen af :oops: zou daar ook de klik in zitten :think: :lol: :lol: :lol: :oops:
Ik heb dan ook niet gezegd dat ik geen mafkees ben…
Bovendien is mijn titel niet voor niets KoK-verslaafde! :mrgreen:
@mamerijntje wrote:
whoehahahahah atm :lol: :lol: :lol: dacht dat je een héééél bijzonder kwaaltje had :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: of een enge ziekte:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hee, Han :naughty: :naughty: :naughty: niet al die kwalen voor ons verzwijgen :snooty: :snooty: :snooty: die wil ik nou JUIST allemaal horen en meeleven en me blij voelen voor jou, gekkie :-*
Owowowow, Dees, wat zo dat heerlijk zijn, om over een klein tijdje lekker mee te zwetselen over al die ellendige kwalen
en dan slepen we er Ukske vanzelf in mee. Potverdrie het zal en het moet en het zal en het moet en het zal,…
:think: :think: :think: ik dwing ook graag dingen af :oops: zou daar ook de klik in zitten :think: :lol: :lol: :lol: :oops:
@mamerijntje wrote:
whoehahahahah atm :lol: :lol: :lol: dacht dat je een héééél bijzonder kwaaltje had :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: of een enge ziekte
:shock: sjeuzes, dat leutert maar door over mafkezerij :shock:
dat geouwehoer van jullie, daar ga je nog eens een prijs mee winnen hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Heerlijk gezellig zo met zijn allen lekker leuteren en slap ouwehoeren over niks :lol: :mrgreen: :lol: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
MM ben juist JIJ daar niet over begonnen in mijn voorsteltopic?
En inderdaad, volgend jaar gaan we lekker allemaal mét beebs meeten :thumbup: :thumbup: :thumbup: want het zal en het moet en het zal en het moet en het moet en het zal
Ik heb al eens 7 A4tjes volgeschreven over een kauwgommetje in een pakje… :silenced:
Vertel eens wat dat voor interessant kwaaltje is dan???
Hier valt het mee met de kwaaltjes. Moet alleen oppassen dat ik niet teveel eet, en niet te pittig of te zuur, want dan word ik misselijk. Wel duidelijk al meer last van mijn bekken, dus weer even goed op mijn houding en manier van lopen letten, hopelijk blijft dat dan goed.
ohw, oeps, Dees, waarover :shifty: :shock: geen idee, help me even :shifty:
@mamerijntje wrote:
En inderdaad, volgend jaar gaan we lekker allemaal mét beebs meeten :thumbup: :thumbup: :thumbup: want het zal en het moet en het zal en het moet en het moet en het zal
Heerlijk gezellig zo met zijn allen lekker leuteren en slap ouwehoeren over niks
=========
Idd en dat is iets waar IK heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed in ben. en dat komt niet om dat ik een mafkees ben maar omdat ik aangestoken ben door jullie :oops: :oops: :oops:
Ontkenningsfase!!!