gelukkig maar
was ik maar 31 hihihih heerlijk :lol:
Fijne koninginnedag allemaaal
Fijne koninginnedag meiden! :-* :-* :-*
Hihi 32 is een mooie leeftijd hoor! :lol:
:inlove: :inlove:
Het begint eindelijk echt tot me door te dringen…
:inlove: :inlove:
Hanneke duidelijker kan niet he GEFELICITEERD
Dank je wel!!! :inlove:
Onze ouders weten het nu ook. :inlove:
Hier nog een brabander :mrgreen:
Han, wat een duidelijke test
Ukske! Welkom bij de mafkezen. :-*
Welkom Ukkie enne Hanneke spreek wel ff over je alleen he IK ben geen mafkees
Dat kan niet anders, als je hier zo actief mee blijft schrijven. 8)
:dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: Han, super! Duidelijker kan niet, uhhhh,… jawel over een paar dagen wordt ie helemaal knalpaars, maar helemaal goed dat CB ook mee gaat! Geweldig. Ik pink toch even een klein traantje weg voor je :-* en om heel eerlijk te zijn, ook voor mezelf, omdat ik nog zóóóó goed weet hoe dat voelt en hoe blij je dan bent en hoe geweldig het is als die streep er zo lekker donker uit komt en je je banner maar elke dag op ziet schuiven en,…en,…en,…
Deeske, 31 :inlove: dat wil ik ook wel :oops: en helaas, als je hier schrijft ben je echt een mafkees :lol:
Ukske, welkom, heb al veel over je meegelezen in je eigen topic, dus mij niet onbekend :oops: kei-gezellig :thumbup: nog meer brabo’s en mafkezen :lol:
Meid, schrijf lekker mee en gooi er alles uit, daar zijn we hier voor :-* je hebt het ook niet makkelijk :hug:
Meiden, ook goed nieuws! Gisteren een knalstreep op de ovutest én benut! Wie weet een Koningskind begin volgend jaar :kaars: :kaars:
Heerlijke gezellige Koninginnedag gehad met lekker zonnetje, al onze vrienden in ons nieuwe stadje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: love it! :-*
@HanB wrote:
Dat kan niet anders, als je hier zo actief mee blijft schrijven. 8)
OOOOOOOOHW dat is dus die klik die ik voelde… ik dacht al wat maakt het contact zo gezellig… Vandaag al kwaaltjes op gemerkt?
Ik heb steeds meer het idee dat het toch raak is. heb ATM een kwaaltje die ik ook bij Nadine had net na de innesteling
Ohhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Voor jullie allebei!!!
Lief MMeke, ik weet het… Daarom wil ik ook niet teveel posten over mn kwaaltjes en zo… Hopelijk test jij over twee weken ook weer lekker positief, dan gaan we samen het forum plat spammen met kwaaltjes en gezever! :hug: :-*
:kaars: :kaars: :kaars: Voor mamerijntje (overigens een grappige naam Nadine noemt zo een mandarijn)
Dees wat is ATM :shifty:
Lief MMeke, ik weet het… Daarom wil ik ook niet teveel posten over mn kwaaltjes en zo… Hopelijk test jij over twee weken ook weer lekker positief, dan gaan we samen het forum plat spammen met kwaaltjes en gezever!
=========
Ik doe dan ook mee als je het niet erg vind… En anders gaan MM en ik gewoon zeveren over de mislukte ronde
En dan zever ik alsnog met jullie mee!
ATM = At This Moment
@HanB wrote:
En dan zever ik alsnog met jullie mee!
Als je dat niet zou doen zouden we je helemaal gek gaan maken dat je vanzelf weer iets kwam zeggen
Dan vergeet je even dat ik een stugge koppige fries ben… 8)