@mamerijntje wrote:
ohw, oeps, Dees, waarover :shifty: :shock: geen idee, help me even :shifty:
NEEEEEEEEEEH ohw zwangerschaps dementie het was hanneke die zei dat ik niet zou weten wat me zou over komen met jullie
@mamerijntje wrote:
ohw, oeps, Dees, waarover :shifty: :shock: geen idee, help me even :shifty:
Enne Hanneke jij wilde weten wat voor kwaaltje het is Ik heb normaal een hele moeilijke stoelgang maar kort na de bevruchting tot aan de bevalling had ik geen problemen was eerder te dun :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
ohwww gottegottegottegot wat een mafkezerij hier :shock:
Han, helemaal mee eens, dikkebuikenmeeting is ok!
Dees, :snooty: :naughty: je niet verschuilen achter psuedo-kwalen hoor foei :naughty: zwsdementie :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@HanB wrote:
8) :lol: :dance:
Nou Dees, maar hopen dat de poeperij een beetje aanhoudt dan hè! Dan is het goed :dance: :dance: :dance: :dance:
:silenced: :sick: :silenced:
whoehahahahahahahahahhahahhhahahahaha :-* :-*
Ha!! Ik ook!!!
Ik was op dieet, Cambridge, en ging maar eens in de paar dagen, en vanaf een week na ovu kan ik met gemak meerdere keren per dag. Voor mij een stuk prettiger, want ik scheurde nogal eens… :? :wall: :silenced:
@mamerijntje wrote:
Nou Dees, maar hopen dat de poeperij een beetje aanhoudt dan hè! Dan is het goed :dance: :dance: :dance: :dance::lol: :lol: :lol:
:silenced: :sick: :silenced:
whoehahahahahahahahahhahahhhahahahaha :-* :-*
======
Dan kan ik hoe dan ook mee heb altijd een flinke buik
:mrgreen: :inlove: :mrgreen:
Dees, briljant! Briesvirus is ok oleóléééé! :dance: :dance: :dance:
@HanB wrote:
Ha!! Ik ook!!!
Ik was op dieet, Cambridge, en ging maar eens in de paar dagen, en vanaf een week na ovu kan ik met gemak meerdere keren per dag. Voor mij een stuk prettiger, want ik scheurde nogal eens… :? :wall: :silenced:
======
Dan kan ik hoe dan ook mee heb altijd een flinke buik
Ik heb wel meer dan alleen een dikke buik… :lol:
OOOOOOOOHw meiden we hebben te veel kliks MM en ik dikke buik Han en ik maffe stoelgang en bijna allemaal last van zwabberende botten en gewrichten
Een dikke kont, en ook best wel heul dikke tettuh! :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ikke ook!!
Dikke buik - dikke kont - spierballen die naar beneden gevallen zijn - varkenspoten - dubbele onder kinschaam
@HanB wrote:
Een dikke kont, en ook best wel heul dikke tettuh! :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Mywish2 wrote:
Ikke ook!!
Dikke buik - dikke kont - spierballen die naar beneden gevallen zijn - varkenspoten - dubbele onder kinschaam
oooohw ja en idd me BOOBIES die zijn ( . ) ( . )