Oke, ik heb er nog een gevonden.
Alvast heel erg bedankt!!
Ok meis, vind je dit wat? Ik heb de letterkleur een beetje afgeleid uit het gekozen randje, zeg het maar als je het niet goed vind hoor :-*
Ik vind het helemaal TOP!!
Super dank je wel.
Zou je dat voor mij alstjeblieft ook willen doen? Ik zal hieronder 4 foto’s plaatsen met de naam van mijn kindjes erboven. Een rode rand en blauwe letters voor de namen vind ik mooi als het niet te veel werk is.
Alvast heeeeeeel veel dank!
groetjes Shams
Sam
Daan
Sam & Daan
Sam en Daan
Misschien zou je bij de foto van Sam alleen ook nog zijn geboortedatum kunnen zetten? 26 juni 2004
En bij die van Daan alleen: 14 juni 2006
De volgorde van foto’s maakt mij niet uit.
groetjes Shams
Het zal wel aan mij liggen, maar hoe krijg ik hem nu in mijn avatar? Ik heb geprobeerd copy image en copy image location. Kan iemand mij zeggen hoe het moet?
thanks
Als je met je muis op de avatar gaat staan klik je met je rechtermuisknop en selecteert “afbeelding opslaan” en zet hem op een handige plek op je pc.
Vervolgens open je je profiel en dan kun je daar je avatar uploaden :-*
Tja, ik had het kunnen weten. Bedankt!!
:oops: Zou ik er ook een mogen? Als je tijd hebt hoor ik het wel dan zoek ik foto`s…
Ok shams, ik heb er twee voor je, wist even niet wat te doen (zie pb) dus ik heb gewoon beide versies gemaakt
Klein Bloemetje: post maar foto’s hoor, ik maak hem dan zo snel mogelijk :-*
Hoi,
Geweldig. Dank je wel! Ik had in een pb-tje geschreven dat de namen niet hoefden op de foto waar ze beiden op staan, maar vind dat eigenlijk toch wel heel leuk, dus die ga ik gebruiken.
Nogmaals, dank voor je tijd en moeite.
groetjes Shams
Dankjewel!! :-*
Kan die rand met felroze?
en de vierde foto, maakt niet uit in volgorde hoor!
@shams1 wrote:
Hoi,
Geweldig. Dank je wel! Ik had in een pb-tje geschreven dat de namen niet hoefden op de foto waar ze beiden op staan, maar vind dat eigenlijk toch wel heel leuk, dus die ga ik gebruiken.
Nogmaals, dank voor je tijd en moeite.
groetjes Shams
Ik zag je pb net ja maar ik ben blij dat je het mooi vind meis, veel plezier er mee hoor en graag gedaan :-*
Kleinbloemetje, je avatar is klaar
Jaaa! Ik heb hem, dankjewel hij is heel gaaf :-*