Bewegende avatar met meerder foto's?

Hey Mellie…

Wat lief van je dat je al die avatars allemaal maakt! Ik wil ook wel zo’n bewegende avatar, maar weet nog niet met welke foto’s… Dus zou je misschien kunnen zeggen met welk programma je ze maakt? Ik weet wel dat het een gifje moet zijn, maar verder???

Alvast bedankt! :clap:

Ik maak ze met animationshop, dat zit bij Photoshop. :slight_smile:

kuch paintshop(pro)… kuch

(de aangeleverde foto’s en randjes worden wel via Photoshop bewerkt)

@Loeksel wrote:

kuch paintshop(pro)… kuch

(de aangeleverde foto’s en randjes worden wel via Photoshop bewerkt)

:oops: klopt!

oh jeeeee… een echtelijke ruzie… :mrgreen:

Loekie wrijft over de mega bult op zijn hoofd veroorzaakt door de deegroller van Mel

@Loeksel wrote:

Loekie wrijft over de mega bult op zijn hoofd veroorzaakt door de deegroller van Mel

hihihihi moet je het geheim ook maar niet verraden :wink: :mrgreen:

Mellie: wil je voor mij ook zo’n avatar maken en in welke grootte zal ik de foto’s dan sturen/plaatsen? *(wat is voor jou het makkelijkste?)

Je mag ook gewoon de originele plaatsen hoor Bagheera, ik knip ze toch op maat als ik er mee aan de slag ga.

Laat je ook even weten wat je wil? Randje, naam? Datum of zo?

Ik ben al aan het kiezen… :think:

Moeilijk hoor.

De foto’s daar ben ik eindelijk uit, alleen de rand en de letters nog. :slight_smile:

Als je de foto’s in het forum zet dan wel graag 640x480 ivm server ruimte etc. :wink:

Ik heb de foto’s 450 bij 450 gemaakt.

Kan er dan tekst bij in die voorbeeldkleur oranje geel?

Als dat te druk wordt dan kijk maar of je de datum bij de 2e foto plaatst of desnoods weg laat. Maar als het kan graag de datum rechtsonder of links boven.

Oke, hier komen ze:

Nu ist echt klaar! Ik ga niks meer veranderen…

ende laatste:

Als rand zou ik graag die in de 3e kolom de 5e willen.

Ok, ik heb hem af maar ik twijfel een beetje.

Ik heb dezelfde font genomen die jij gebruikt, leek me mooier dan de voorbeeldtekst.

Eigenlijk zou ik de naam Kimberly op dezelfde manier willen doen, het donkere randje accentueert de tekst namelijk en zo is het wat beter leesbaar.

Zou je de originele foto zonder naam willen posten?

Of vind je het goed zoals het is?

Ik vind ‘Kimberly’ een beetje vaag te zien zo namelijk.

Hij is nu al prachtig, maar inderdaad wat jij zegt is de naam Kimberly vaag. Zodra ik achter mn eigen pc zit, zet ik de originele er op!

Alvast super bedankt voor al je moeite! :-*

Leuk gemaakt!

Ben er al, hier is de foto:

Echt lief dat je dat voor iedereen doet zeg!

wauw wat gaaf zeg :thumbup: Echt knap dat je dat kan! Ik durf het bijna niet te vragen maar als je eens tijd hebt zou je dan ook zo’n bewegende avater voor mij willen maken?

Hij is klaar Bagheera :smiley:

Denise: plaats maar hoor :-*

Mellie: echt supergeweldig zeg! Dank je wel!!!

voor nieuwe aanvragen

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=40570