Bewegende avatar met meerder foto's?

Dat kan!

Het word het mooiste met 4 foto’s, 5 kan wel maar dan holt de kwaliteit achteruit en word hij korrelig.



Het kan met een gekleurd randje of eventueel een tekstje er in.



Upload hier je foto’s en vertel wat je graag wil en dan kijk ik of ik er iets moois van kan maken :smiley:

Oh lieve Mel wil je voor mij een nieuwe maken misschien weer?



Ik hoor het wel wat je er weer voor nodig heb.



Liefs Marielle :vlinder:

Hai, je hebt pb terug hoor meis, sorry dat het even duurde :-*

Maakt niet uit je had het druk met andere dingen de liefde zeker :lol:



Liefs Marielle :vlinder:

owww ik wil ook wel een bewegende avater :mrgreen: hoeveel foto’s mogen daarop? en moeten dat bepaalde pixels of afemetingen zijn?

:-* Annette

Moet je Mel ff een pb sturen Annette

woeps :oops:

Oh mag hier ook hoor, is maar net wat je makkelijk vind :mrgreen:

Zo dames ik heb ze vers van de pers :mrgreen:

jullie kunnen ze alhier opslaan hé?

Mel je bent geweldig zal hem als ik thuis ben ff opslaan.



Liefs Marielle :vlinder:

Ooh Mellie zou jij dat voor mij ook kunnen regelen?? Of ben je daar heel veel tijd mee kwijt?

Ik hoor het wel!

Ik ben er op zich niet heel veel tijd mee kwijt alleen heb ik nu (waarschijnlijk maar twee dagen) de mogelijkheid niet voor :oops:

Heb net Vista op mijn pc gezet en mijn hubbie to be moet al mijn programma’s er weer opnieuw opzetten.

Dit doet hij zaterdag of zondag. Ik vraag hem echter wel of hij zijn laptop mee wil nemen dan kan ik je avatar mischien eerder maken.

Wil je hier anders alvast je foto’s posten?

Ikke ook…



Ik kan de foto’s alleen in het groot plaatsen, maar daqt maakt toch niet uit??



De lioness blijft er NATUURLIJK in he… 8)







Tuurlijk Lous, word ook zaterdag of zondag dan hoor :-*

Huh, ik kan in ene geen foto’s meer toevoegen aan mijn bericht. Even op een andere manier proberen

Lieve dames,

Ik heb photoshop er nog niet op staan (morgenavond pas) en kan dus nog heel even niet verder…

Hebben jullie nog héél even geduld?

Hier zijn eindelijk mijn foto’s. Kijk maar wanneer je tijd hebt, het heeft absoluut geen haast hoor :smiley:

Ik ga vanavond aan de slag meiden, de laptop van Loek staat hier straks dus ik hoef niet meer te wachten :-*

joepieeeeeeeeeeeeee :-*



Maar plaats hier even wat nieuwe foto’s :roll: :wink:







:-*