Bewegende avatar met meerder foto's?

de laatste…

Mevrouw Petra, had u dit in gedachten?

Hai Julia,

Kijk even wat je hier van vind meis, ik heb de naam en de datum over twee foto’s verdeeld anders werd je eerste foto te druk (mijn mening dan)

En gezien de tekst zo klein is heb ik het in het blauw gedaan omdat het er niet mooi uitzag (in het klein) pal naast de rode rand, het leek dan net of de tekst in de rand opging.

Zeg het alsjeblieft wel gewoon als dit niet is wat je in gedachten had, ik kan het dan gewoon veranderen en als ik er niet uitkom in photoshop dan vraag ik vriendlief om te helpen, dat is namelijk een echte photoshop virtuoos haha.

Hij is goed hoor mellie, ik vind hem wel mooi zo !!! misschien de tekst oranje, of gaat dat niet??

Lieve Mellie,

Ik was helemaal vergeten om je onwijs te bedanken voor mijn schitterende avatar :oops: :oops: !!

Bij deze dus, heel erg bedankt, hij is prachtig geworden :-* .

Ennuh, weet je al iets???

ja mellie, dit is helemaal super.

hartelijk bedankt :-*

Mellie top dat je dat steeds maakt…

I k snap er namelijk geen hout van dat soort dingen :shifty: , vind je dus geniaal :lol: :lol: :lol:

Mellie,

Ik zie het nu pas!!! Vind het helemaal te gek hoor!!! Dank je wel!!!

Enuhh, hoe krijg ik hem nu bij mijn avator?? :oops: :oops: :oops:

:-*

Ehm met je muis er op staan, rechtermuisknop en afbeelding opslaan.

Daarna kun je hem in je profiel oploaden zoals je met je huidige avatar hebt gedaan :-

Mocht het nou onverhoopt niet lukken geef dan Ruud of een van de andere beheerders een gil, zij kunnen hem ook in je profiel plaatsen :-

Dank jullie voor de complimenten meiden, now stoppit your making me blush :oops: :mrgreen:

Mag ik ook zo’n prachtige avatar :pray: :pray:

en de laatste 2

Hai Julia, vind je dit beter?

Hai Juud,

wilde je ook nog een gekleurd randje? Zo ja, wat voor kleur?

En wat voor kleur moeten de namen zijn?

Dan ga ik er zo snel mogelijk mee aan de slag :-*

Blauw randje en de namen rood.

Thanx :thumbup:

Even voor iedereen … de mogelijkheden van de randjes en texten zijn ontelbaar …

Zelf je eigen kleuren samenstellen, lettertype, kleuren van de letters… alles kan.

Let wel, het is wel iets meer werk! bedenk dus goed wat je wil voordat je Mel het 6x laat veranderen (ik wil ook nog samen dingen met Mellie doen :dance: )

Omschrijf zoveel mogelijk wat je voor ogen hebt… welke kleuren & welke text en ook heel belangrijk … welke foto’s in welke volgorde…

4 foto’s is MAX !!!

Dit zijn maar een paar voorbeelden … dus niet de einige keuzes!!!

Judith, hijs klaar :mrgreen:

Vind je het wat?

Helemaal geweldig, mellie. :thumbup: :thumbup:

Mega thanx. :clap:

Loeksel, ik voelde me niet aangesproken hoor :angel:

groetjes Judith

keej :slight_smile:

Zou je voor mij ook zo’n prachtige collage van foto’s kunnen fabriceren? Ik was zelf al aan het knutselen gegaan toen ik zag dat je dat hier door jou kon laten doen.

Ik heb 3 foto’s erbij gedaan (of is 4 mooier? ik kon maar drie posten). Als de bestandsmaat niet goed heb ik ze ook wel kleiner. Zeg het dan maar even.

Een leuk gekleurd randje vind ik wel mooi, maar hoeft niet perse hoor. (bijv. middelste kolom 4e rij?) De tekst kan dan misschien ook gekleurd. De volgorde maakt mij niet uit.

Alvast heel erg bedankt

Hoi aagje, ik ga er snel mee aan de slag hoor, als je wilt kun je dus nog een bericht maken en daar je vierde foto inzetten als je dat graag wilt. Qua mooiheid maakt het niet zo uit, het is wat je zelf wil :-*