BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

Ik vind het ook leuk! :inlove:

Eindelijk… baby Sammy! :inlove:

Ze lijkt op Thijs!!! :mrgreen:

En Katja’s haren… :inlove:

:lol: :lol: :lol: :lol:

@Rooike wrote:

Wha ha ha, ik lig echt dubbel! Zag dus in eerste instantie die smileys niet en dacht hoe komt ze erbij!?! haha :mrgreen: :roll:

Hahahahahaha! Ja ik was vroeg wakker :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

Maar het is een foto! :mrgreen:

Menn wat ziet Katja er altijd goed uit zeg :inlove: :inlove: en kleine Sammie how sweet! :inlove: :inlove:

hebben ze maar 1 kinderwagen??? sloebers :hand:

@Rooike wrote:

Mis ik een foto? Zie alleen lieve voetjes… lijken die op die van Thijs???

:mrgreen: :wink:

@mandy_d. wrote:

Optie 2…Ronaldo valt op mannen, heeft een vriendje,maar deze moet vanwege imagoredenen buiten beeld blijven…maar ze willen wel dolgraag een kindje…

Hoe dan ook…ik vind het mooi om te lezen…jonge man die het gewoon aangaat!

Mijn man riep ook, hij is vast homo, maar dat niet bekend worden…

nieuw deeltje:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4547095#4547095

Ja hun zijn leuk, die kinderen van Kazan. Leuk voor ze!

Wat leuk voor hun, ik lees zijn stukjes als ik de viva een keer lees als eerste. Ik vind hem leuk schrijven, vooral een stuk over de string staat me nog helder voor de geest en was super!!

Nou die Joey McIntyre is niet bepaald mooi opgedroogd zeg. Vroeger vond ik NKOTB geweldig maar als ik hem nu zie vraag ik me toch af of ik niet in de puberteit al aan de bril had gemoeten ipv te wachten tot mijn achttiende. :sick:

Ik lees net op tt van roddelzender SBS6 dat Kim-Lian van der Mey weer in verwachting is. Ze heeft al een kindje van een jaar.

Zal ff kijken of ik online ook een stukje er over kan vinden.

Edit: kan ff niets vinden, helaas.

Jij vind er dus meer info over dan dat ik vond. Waar heb je dat vandaan?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou inderdaad. Drie maanden te vroeg is erg vroeg en wat een licht gewicht. Ongelooflijk dat zo’n klein mensje kan groeien tot een flinke volwassenen.

Ik vind het voor Guus Meeuwis ook erg leuk dat hij weer vader wordt. Ik vind Guus een sympathieke man. En erg leuke zanger!

@zonnetje01 wrote:

AMSTERDAM - Filemon Wesselink is vader geworden van een dochter. De presentator liet het blijde nieuws rond 14.30 uur via een sms’je aan zijn werkgever BNN weten. Filemon kijkt erg uit naar het vaderschap.

© ANP

“Ik ben een zeer gelukkig vader en kan niet wachten om de grootste verantwoordelijkheid in mijn leven op me te nemen”, laat de kersverse vader weten. “Ze is net zo mooi en lief als haar moeder.”
:inlove: :inlove: :inlove: geweldig hoe hij dat allemaal zegt. :inlove:

Ik dacht die is vernoemd naar Deelder. :mrgreen:

(trouwens onze cavia heet Lourdes :mrgreen: )