BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

@mamma van sharondenise wrote:

@D. wrote:
Van Isabelle wist ik het al, maar moest mn mond houden (vriend van mij is een vriend van haar), en ja, ik reageer alleen hier om dat even te melden :angel: :shifty: Dacht trouwens dat zij jonger was, gek.

HEt zal qua leeftijd wel kloppen, zij was een jaar of 20/25 toen ze tmf presenteerdeen wij puisterige pubermeisje van 13/16.

Dat is echt al 15 jaar geleden hè :shock:

Man man wat worden we oud :mrgreen: :mrgreen:

Leuk dat je het nieuws al wist, wist ze het allang dan of is ze er net pas vorige week achter gekomen ofzo?

:-*

Ik hoorde het anderhalve week geleden ofzo, geen idee hoe lang/kort zij het toen wist.

Ja, we worden oud. :cry:

Tsjitske Reidinga bevallen

AMSTERDAM - Tsjitske Reidinga, vooral bekend van haar rol als Claire in de serie Gooische Vrouwen, is bevallen van een zoon.

Het jongetje heeft de naam Jacob gekregen. Dit meldt Shownieuws. Het is het derde kindje voor Tsjitske en haar man, acteur Vincent Croiset. Ze hebben al een tweeling: Foppe en Klaas.

Ik ken ook een Cosima :slight_smile:

Is denk ik niet zo heel apart, alleen minder bekend. :mrgreen:

Jacob, een mooie, warme naam.

Hier op het forum is iemand die Cosima heet. Ik had er ook nog nooit van gehoord. Is het een Italiaanse naam?

Allemaal weer nieuwe babytsies :smiley:

Cristiano Ronaldo vader geworden

AMSTERDAM - De Portugese voetballer Cristiano Ronaldo heeft aangekondigd dat hij vader is geworden.

Ronaldo (25) maakte het blijde nieuws via zijn Facebook en Twitterpagina bekend. Het is een jongetje en Ronaldo zal het alleen opvoeden. Waarom dat zo is, blijft onbekend, want hij weigert er verder ook maar iets over te zeggen…

ā€œMet veel blijdschap en emotie maak ik bij deze bekend dat ik de vader ben geworden van een jongetje. Zoals is afgesproken met de moeder, die graag anoniem wil blijven, zal ik de volledige voogdij over het kind hebben. Meer informatie wil ik niet kwijt, ik hoop dat iedereen mijn privacy (en dat van mijn kind) zal respecteren omdat het zo persoonlijk is.ā€

Leuk, maar wel een beetje vaag :eh: :eh:

Dat is bijzonder zeg!! Ben erg benieuwd naar het verhaal er achter, maar dat zullen we nooit weten denk ik…

Die Ronaldo = was tie daar zeker meer bij met zijn hoofd dan bij het voetballen :shifty:

Maar wel een beetje vreemd, toch?

@Bella wrote:

Die Ronaldo = was tie daar zeker meer bij met zijn hoofd dan bij het voetballen :shifty:

zou brazillie daarom hebben verloren… :mrgreen: :silenced:

@Pitje27 wrote:

@Bella wrote:

Nee Brazilië niet Portugal wel :wink:

@Pitje27 wrote:

@Bella wrote:

Hij is van Portugal 8)

valt me op dat meerden het ā€œraarā€ vinden dat hij alleen voor het vaderschap kiest…

maar hoeveel vrouwen kiezen er bewust voor om alleen moeder te worden, zonder vader in de buurt… dat is wel weer ā€œnormaalā€

Je hoort het alleen idd minder vaak dat een man voor een alleenstaand vaderschap kiest.

@Bella wrote:

@Pitje27 wrote:
@Bella wrote:

Hij is van Portugal 8)

:oops: :oops:

@marijke79 wrote:

valt me op dat meerden het ā€œraarā€ vinden dat hij alleen voor het vaderschap kiest…

maar hoeveel vrouwen kiezen er bewust voor om alleen moeder te worden, zonder vader in de buurt… dat is wel weer ā€œnormaalā€

Je hoort het alleen idd minder vaak dat een man voor een alleenstaand vaderschap kiest.

Ik weet niet of er zoveel vrouwen zijn die bewust kiezen om het bij voorbaat alleen te doen?? Dat ze het bij nader inzien alleen moeten doen is wat anders lijkt mij. En we weten de toedracht van dit verhaal niet. Misschien per ongeluk iemand zwanger gemaakt?? Maar ja dan nog heftig dat een moeder de voogdij aan de vader overlaat. Iets wat de meeste moeders toch niet makkelijk af zal gaan.

Kijk Michael Jackson heeft ook gezorgd dat ie drie kinderen kreeg maar of je daar als kind nou zo blij mee moest zijn.

Hoe dan ook is het toch het meest fijn voor een kind als beide ouders in beeld zijn. Het zijn toch je vader en je moeder (ookal loopt het tussen die twee voor geen meter).

@Bella wrote:

@marijke79 wrote:

Ik weet niet of er zoveel vrouwen zijn die bewust kiezen om het bij voorbaat alleen te doen?? Dat ze het bij nader inzien alleen moeten doen is wat anders lijkt mij. En we weten de toedracht van dit verhaal niet. Misschien per ongeluk iemand zwanger gemaakt?? Maar ja dan nog heftig dat een moeder de voogdij aan de vader overlaat. Iets wat de meeste moeders toch niet makkelijk af zal gaan.

Kijk Michael Jackson heeft ook gezorgd dat ie drie kinderen kreeg maar of je daar als kind nou zo blij mee moest zijn.

Hoe dan ook is het toch het meest fijn voor een kind als beide ouders in beeld zijn. Het zijn toch je vader en je moeder (ookal loopt het tussen die twee voor geen meter).

er zijn toch genoeg bom/bam mama’s met een kindje zonder partner in beeld. Voor een vrouw is het denk ik alleen makkelijker te realiseren als voor een man.

De ware toedracht achter dit verhaal zullen we waarschijnlijk toch nooit weten… (of hij moet om geld verlegen komen te zitten :shifty: )

Misschien een meisje in een one-night stand bezwangerd…meisje raakte zwanger, wil de zorg niet (maar tegen een vergoeding) hem wel vader maken??? Zoiets?? Misschien is hij wel streng gelovig en gelooft niet in abortus…compromis gesloten dus…

Ik verzin maar wat…kan vast allemaal…

Optie 2…Ronaldo valt op mannen, heeft een vriendje,maar deze moet vanwege imagoredenen buiten beeld blijven…maar ze willen wel dolgraag een kindje…

Hoe dan ook…ik vind het mooi om te lezen…jonge man die het gewoon aangaat!

Of…moeder gaat wel een rol spelen in het leven van het kind maar door werk/studie o.i.d. kan ze de zorg niet delen…kan me voorstellen dat niet iedereen er voor kiest de media achter je aan te krijgen,dus kiezen ze voor de buitenwereld voor deze constructie…

Hoe dan ook… hij is vader geworden, hardstikke leuk toch!!!