Wat leuk voor nick :inlove:
Hoe lang zal het duren voordat Simon vader zal worden? :mrgreen:
@Mama_jeanet wrote:
Ellemieke Vermolen zwanger
AMSTERDAM - Ellemieke Vermolen en haar man, topkok Sergio Herman, krijgen opnieuw een kindje.
Ellemieke beviel vorig jaar in april van haar eerste kindje, zoontje Noah. De presentatrice vertelde aan Shownieuws sinds vier maanden opnieuw zwanger te zijn.
Op vrijdag 23 januari 2009 is Ellemieke Vermolen bevallen van haar eerste baby Noah Herman.
Dus niet in april zoals ze hier vermelden....
Slecht hoor hahahaha! :naughty:
Ja klopt, ik dacht het al.
Ik was namelijk nog zwanger van N.oah toen zij beviel.
Ik vind haar niet zo leuk en toen kreeg haar kind dezelfde naam als mijn kind.
En als tweede naam ook nog de vernoeming die ik wilde haha.
Mijn opa heet Herman Johannes en daar is N.oah naar vernoemt.
Uiteindleijk na veel gepuzzel ( moest wel ene leuke naam zijn ), N.oah. J.ohnny ( van JOhanes met wat fantasie ) T.omé
Liefs Suzanne
Noah Herman zijn toch de voor- en achternamen van het kindje, niet de eerste en de tweede? Ik dacht dat die vriend/man van Ellemieke Herman van achternaam heette.
Ze is inderdaad getrouwd met topkok Sergio Herman.
Herman is dus de achternaam.
Is altijd leuk geeft veel problemen later: “wat is uw achternaam”"…
wij heten Arnold als achternaam…erg handig, vooral voor de mannen
@Judith75 wrote:
Ze is inderdaad getrouwd met topkok Sergio Herman.
Herman is dus de achternaam.
Ow haha, dan heb ik het met mijn zwangere hoofd ook nog verkeerd begrepen.
Liefs Suzanne
'Katie en Tom klaar voor een baby'
Uitgegeven: 25 juni 2010 23:06
Laatst gewijzigd: 26 juni 2010 14:00
AMSTERDAM - Tom Cruise en Katie Holmes zijn klaar voor een tweede kindje. Dat beweren bronnen tegenover het Amerikaanse Ok Magazine. De 31-jarige Katie zou zich volop aan het voorbereiden zijn op de komst van een broertje of zusje voor Suri.
© Wenn
"Ze lijken weer net zo verliefd als in hun eerste dagen", vertelt een bron tegenover Ok Magazine. Vier jaar geleden kwam dochtertje Suri ter wereld.
"Het krijgen van een baby heeft ze zoveel dichter bij elkaar gebracht dan geld, roem of films. Het heeft een gepassioneerd, erotisch element aan hun huwelijk toegevoegd."
Scientology
Katie zou zich op een tweede zwangerschap aan het voorbereiden zijn met behulp van Scientology. De actrice volgde dezelfde methode vlak voordat ze zwanger raakte van Suri. Ook zou Katie meer willen rusten. "Normaal is ze veel te druk en voelt ze zich schuldig als ze uitslaapt, maar nu heeft ze het perfecte excuus", aldus de bron.
Met de komst van een tweede kindje zou ook een grote wens van dochtertje Suri in vervulling gaan. "Al haar vriendjes en vriendinnetjes hebben broertjes en zusjes en ze wil een speelkameraadje."
@Becca wrote:
‘Katie en Tom klaar voor een baby’
Uitgegeven: 25 juni 2010 23:06
Laatst gewijzigd: 26 juni 2010 14:00
AMSTERDAM - Tom Cruise en Katie Holmes zijn klaar voor een tweede kindje. Dat beweren bronnen tegenover het Amerikaanse Ok Magazine. De 31-jarige Katie zou zich volop aan het voorbereiden zijn op de komst van een broertje of zusje voor Suri.
© Wenn
“Ze lijken weer net zo verliefd als in hun eerste dagen”, vertelt een bron tegenover Ok Magazine. Vier jaar geleden kwam dochtertje Suri ter wereld.
“Het krijgen van een baby heeft ze zoveel dichter bij elkaar gebracht dan geld, roem of films. Het heeft een gepassioneerd, erotisch element aan hun huwelijk toegevoegd.”
Scientology
Katie zou zich op een tweede zwangerschap aan het voorbereiden zijn met behulp van Scientology. De actrice volgde dezelfde methode vlak voordat ze zwanger raakte van Suri. Ook zou Katie meer willen rusten. “Normaal is ze veel te druk en voelt ze zich schuldig als ze uitslaapt, maar nu heeft ze het perfecte excuus”, aldus de bron.
Met de komst van een tweede kindje zou ook een grote wens van dochtertje Suri in vervulling gaan. “Al haar vriendjes en vriendinnetjes hebben broertjes en zusjes en ze wil een speelkameraadje.”
Brrrrrrrrrrr wat weer vreselijk bericht gegeven :thumbdown:
äldus de bron :sick:
Sofia Coppola bevallen van dochter
AMSTERDAM - Sofia Coppola is bevallen van een dochter. De regisseuse en haar partner Thomas Mars, frontman van de band Phoenix, hebben het meisje Cosima genoemd.
Dat staat op de website van het Amerikaanse tijdschrift People.
Wanneer Cosima precies is geboren is niet bekendgemaakt, maar volgens een bron is zij in ieder geval in juni ter wereld gekomen, in New York. Het is de tweede dochter voor Coppola en Mars. Zij waren al de ouders van de 3-jarige Romy.
Sofia Coppola is dochter van The Godfather-regisseur Francis Ford Coppola. Zij regisseerde zelf The Virgin Suicides, Lost in Translation en Marie Antoinette.
Haar nieuwste film Somewehere verschijnt later dit jaar. Thomas Mars is momenteel op tournee met zijn band Phoenix.
© Novum
Ook alweer een hele aparte naam, kan er niet echt warm van worden geloof ik :shifty:
Terwijl Romy toch wel een behoorlijk normale naam is.
Royston Drenthe wordt vader van onze redactie
AMSTERDAM - Real Madrid-speler Royston Drenthe (23) wordt voor de derde keer vader.
Zijn kersverse vrouw Daisy is nu vier maanden zwanger. Royston en Daisy trouwden eind mei. Nu blijkt dat Daisy toen dus al in verwachting was.
Royston kreeg twee dochters met zijn ex Marie. Hij hoopt stiekem dat hij nu vader wordt van een zoontje. "Dat zou wel leuk zijn, want dan kunnen we samen een balletje schoppen!"
wow 23 en al voor de derde keer vader bij zijn tweede vrouw, die is er rap bij!
Cosima, apart, maar mooier dan Apple ofzo, ik ken alleen haar ouders niet :mrgreen:
Ik vind Cosima ook wel iets hebben - heb het eens opgezocht en iets geleerd over de dochter van Frans Litz en zijn minares. En dat die Cosima trouwde met de veel oudere Richard Wagner (waar ook zij eerst minares van was).
Vind Cosima ook niet heel erg lelijk ofzo…
Oké, hij zou niet in mijn lijstje komen, maar deze vind ik prima in vergelijking met wat je soms langs hoort komen.
Dat bericht van Katie Holmes en Tom Cruise is inderdaad een beetje zum kotsen…
Kunnen zij natuuuurlijk niets aan doen, de berichtgeving is gewoon een beetje bbrrr…
Nick ook leuk, leuke vriendin ook zo te zien.
Verder ben ik er geen fan van ofzo, vind ze wel oké.
Presentatrice Isabelle Brinkman in verwachting
Voormalig TMF-presentatrice Isabelle Brinkman is zwanger. Brinkman zit in de veertiende week van haar zwangerschap. Vader van het kind is haar vriend Rick.
In eerste instantie had de 38-jarige presentatrice helemaal niet door dat ze zwanger was, meldt Shownieuws. In maart overleed haar moeder en Brinkman was sindsdien emotioneel, sliep slecht en was vaak misselijk. De presentatrice dacht dat dit door het verdriet kwam.
Isabelle Brinkman begon haar cariere bij MTV. Na haar TMF-periode kreeg ze een eigen radioprogramma op 3FM en presenteerde ze onder meer voor de NPS, SBS 6 en Kink FM. Tegenwoordig is Brinkman nog regelmatig als voice-over in reclames en documentaires te horen.
Fragment uit shownieuws
.
http://www.shownieuws.tv/web/show/id=186466/langid=43/contentid=192507
Zo leuk voor d’r.
Ik vond Isabelle altijd de leukste van tmf vroeger.
Haar verhaal lijkt een beetje op die van mij met de zs van Desmée.
Ik werd zwanger net voor het overlijden van mijn vader, en ik heb het de eerste 8 weken niet geweten.
Van Isabelle wist ik het al, maar moest mn mond houden (vriend van mij is een vriend van haar), en ja, ik reageer alleen hier om dat even te melden :shifty: Dacht trouwens dat zij jonger was, gek.
Wow is ze al 38! wat gaan de jaren hard haha. Leuk voor haar :inlove:
Lijkt het zo of is haar vriend veel jonger :think: Zo op de foto in het filmpje te zien dan.
@D. wrote:
Van Isabelle wist ik het al, maar moest mn mond houden (vriend van mij is een vriend van haar), en ja, ik reageer alleen hier om dat even te melden:shifty: Dacht trouwens dat zij jonger was, gek.
HEt zal qua leeftijd wel kloppen, zij was een jaar of 20/25 toen ze tmf presenteerdeen wij puisterige pubermeisje van 13/16.
Dat is echt al 15 jaar geleden hè :shock:
Man man wat worden we oud :mrgreen: :mrgreen:
Leuk dat je het nieuws al wist, wist ze het allang dan of is ze er net pas vorige week achter gekomen ofzo?
:-*