BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

Hoor het net op tv inderdaad van Claudia de Breij. Sneu hoor (en dat zoiets dan ook nog even op tv herhaald moet worden, zij snotterend en wel… :hug: )

Was 3FM in de auto aan het luisteren toen hij haar belde, heb het bewuste stukje gemist, omdat ik al thuis was. :wink:

Wist niet dat deze operatie consequenties had voor een eventueel volgende zwangerschap. Maar dat is wel klote dan…

Nog geen zwangerschap , maar het heeft er wel een beetje mee te maken :

Copyright 2010, Novum

Eva Longoria en man willen een baby

(Novum) - Eva Longoria en haar echtgenoot, basketballer Tony Parker, willen snel een kindje. “We denken erover na. Waarschijnlijk gebeurt het op korte termijn”, zegt de sportman tegen het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly.

Parker heeft geen voorkeur wat betreft hun eerste kindje. “Het maakt me niet uit of het een jongetje of een meisje wordt. Ik vind allebei leuk”, zegt de basketballer. Hij en de ‘Desperate Housewives’-actrice hebben nog niet besloten of ze een groot gezin krijgen. “We zullen zien. Dat is aan haar.”

De 35-jarige Longoria en de 28-jarige Parker gaven elkaar in de zomer van 2007 het jawoord. De actrice is momenteel bezig met de opname van de film ‘Without Men’.

@Anneke wrote:

Was 3FM in de auto aan het luisteren toen hij haar belde, heb het bewuste stukje gemist, omdat ik al thuis was. :wink:

Wist niet dat deze operatie consequenties had voor een eventueel volgende zwangerschap. Maar dat is wel klote dan…

Ik neem aan dat het is gebeurd tijdens de zwangerschap of bevalling van zoontje en met een nieuwe zwangerschap misschien niet de hele boel onder spanning mag zetten.

Wel een beetje erg open gesprek van Giel en Claudia als je het mij vraagt - en dat op de radio :think:

Wat is die Eva bruin geworden - scheelt bijna niets met haar man :mrgreen:

@Bella wrote:

Wat is die Eva bruin geworden - scheelt bijna niets met haar man :mrgreen:

ZIj is toch altijd al zo getint geweest :think:

Maar dat zal wel een heel mooi kindjes worden zeg, als ze zwanger mag raken :inlove:

Ik wed een tweeling :lol: :lol:

Ik dacht dat zij meer hispanic tintje had maar dit is meer bruin zeg maar -maar ik kan me vergissen. Gaat helemaal nergens over verder maar het viel me ineens op . misschien flink in de zon gelegen .

@Bella wrote:

Wel een beetje erg open gesprek van Giel en Claudia als je het mij vraagt - en dat op de radio :think:

Was ook niet de bedoeling, ik hoorde het ook, en het kreeg ineens een hele rare wending, Giel zat volgens mij ook met z’n bek vol tanden en begon duizend maal excuses aan te bieden.

@Femke Fataal wrote:

@Bella wrote:

Was ook niet de bedoeling, ik hoorde het ook, en het kreeg ineens een hele rare wending, Giel zat volgens mij ook met z’n bek vol tanden en begon duizend maal excuses aan te bieden.

Ik heb het niet gehoord maar je kan veel van Giel zeggen (en ook de Gieltjes op deze wereld worden wat ouder en wijzer) maar kon al bijna niet voorstellen dat hij zo lomp zou zijn naar haar toe ofzo dat je iemand dat zomaar even vraagt en public.

Ellemieke Vermolen zwanger

AMSTERDAM - Ellemieke Vermolen en haar man, topkok Sergio Herman, krijgen opnieuw een kindje.

Ellemieke beviel vorig jaar in april van haar eerste kindje, zoontje Noah. De presentatrice vertelde aan Shownieuws sinds vier maanden opnieuw zwanger te zijn.

“We waren wel bezig om zwanger te raken, dus we waren voorbereid, maar het is een wonder dat het je mag overkomen”, vertelt de stralende moeder. “Het is mijn droom om een groot gezin te hebben. Met Noah, de twee kinderen van Sergio en deze erbij zitten we al op vier. Dat is wel heel gezellig.”

Of het een jongen of een meisje wordt is nog onbekend. “Omdat we al een zoon hebben zou een meisje natuurlijk mooi zijn. Maar uiteindelijk gaat het erom dat het gezond is, clichématig maar waar.”

Voordat het zover is, moet Ellemiekes man wel even op zijn tanden bijten. “Ik was de eerste drie maanden verschrikkelijk missselijk en niet echt te genieten. Hij heeft het dus wel even zwaar, maar hij is het gewend. De eerste keer was het net zo.”

Leuk!!! :inlove:

nick, die van simon, krijgt ook een kind. niet van simon mag ik aannemen.

@fiep klophout wrote:

je weet het maar nooit he? :lol:

Klopt…aanvullende info:

‘Nick Schilder wordt vader’

AMSTERDAM - Nick Schilder, van het Volendamse duo Nick & Simon, zou in januari voor het eerst vader worden.

Volgens het weekblad Privé is zijn vriendin Kirsten Hofstee in verwachting.

Nick en Kirsten hebben sinds 2005 een relatie. Eind mei werd bekend dat Nicks goede vriend Jan Smit vader wordt. Zijn vriendin Liza is eind november uitgerekend.

@Becca wrote:

@fiep klophout wrote:

je weet het maar nooit he? :lol:

nou, de prive zegt van niet lees ik in rooikes bericht, dus dat zal dan wel weer niet, want de prive zegt altijd de waarheid heb ik gehoord.

He wat leuk dat Nick vader wordt :dance:

Idd…zie hier gekopierd van twitter! :mrgreen:

Feest in huize Schilder! Als alles goed gaat word ik eind januari papa! Gr. Nick

Kus Moon

Dit staat op MSN :

In Volendam lijkt een heuse babyboom te zijn uitgebroken. Na Jan Smit wordt nu ook Nick Schilder (26) vader. Het management van de Volendamse zanger heeft dit blijde nieuws bevestigd. Het wordt het eerste kindje voor Nick en zijn vriendin, Kirsten.

Volgens weekblad Privé is Kirsten in januari uitgerekend, maar of de ene helft van het duo Nick & Simon inderdaad over zeven maanden vader wordt, is nog niet officieel bevestigd.

Jan Smit (24) maakte een maand geleden bekend dat zijn vriendin zwanger is. Liza Plat moet in november bevallen van het eerste kind van de Volendammer. Liza heeft al een dochtertje uit een eerder huwelijk.

Leuk stel ook :mrgreen:

Ahhhhh super leuk! :thumbup: :inlove: