Ik denk ook dat het een geintje is van Dries, misschien een familielid of iemand uit hun vriendenkring bevallen ???
Is hij niet opa geworden via Davey of Donny :shifty:
Het is dat ik echt geen kinderen erbij wil maar als ik jongetjestweeling zou krijgen wist ik nu wel een stel leuke namen :mrgreen:
@fiep klophout wrote:
@mamma van sharondenise wrote:Was ie niet in ondertrouw ofzo? :think:
In ieder geval geen baby hoor Fiep.
http://www.mobypicture.com/user/ikbendries/view/6751575
het was neit in mijn dromen (gelukkig...), maar het zal wel een soort geintje van die lolbroek van een dries zijn geweest....
Nou gelukkig maar.
Brrrrrrrrr Dries in je dromen, das geen droom maar een nachtmerrie :shifty:
Op babybezoek bij Oranje-keeper Michel Vorm
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2010/06_juni/entertainment/Op_babybezoek_bij_michel_vorm.xml
Terwijl Michel Vrom met het Nederlands Elftal in Zuid-Afrika zit, bevalt zijn vriendin Daisy van zoontje Jaivy Waylon. RTL Boulevard gaat op babybezoek bij het nieuwbakken gezinnetje.
Michel ging er vanuit dat hij pas over weken kennis kon maken met zijn zoon, maar gelukkig gaf trainer Bert van Marwijk hem even vrij af voor een spoedbezoek van twee dagen. Mama Daisy zette Jaivi na 11 uur puffen, zaterdag op de wereld. Dat haar Michel we niet bij kon zijn, vond ze natuurlijk best jammer. Daisy: “Toen ik hem in m’n armen had, was het wel even slikken. Ik dacht ‘Ik ben nu niet alleen maar wel zonder Mies’.�
De voetballer werd via de telefoon op de hoogte gehouden van de centimeters ontsluiting en de persweeën. De geluiden die uit de kraamkamer kwamen maakten een diepe indruk op Michel: “Als ik het hoorde ging ik helemaal dood. Dat ik dacht: ‘Shit, wat is het heftig’.�
Het was dan ook een behoorlijk zware bevalling. Daisy vertelt RTL Boulevard: “Jaivy is met een vacuüm pomp geboren en ik ben ingeknipt, dus het is nu een beetje kijken hoe ik moet gaan zitten.�
Papa Michel zit sinds hij zijn zoontje in z’n armen nam, op een roze wolk: “Ik ben van mezelf vrij nuchter, maar dit is natuurlijk een speciaal moment. Ik ging eerst kijken op wie hij nou het meest lijkt. Maar hij is duidelijk een combinatie van ons beiden en dat is een geweldig gevoel natuurlijk.�
Linkje gaat niet goed sorry, kijk maar op de site van rtlboulevard.
Het is een heel erg mooi mokkabeebje.
I love mokkababies :inlove: :inlove:
Ryan Babel is vader
AMSTERDAM - Er is een Oranjebaby geboren. Speler van het Nederlands elftal Ryan Babel en zijn vriendin zijn begin deze maand de trotse ouders geworden van een prachtige zoon: Riley.
Ryan en Lindsay wonen samen in Engeland, waar de voetballer speelt bij Liverpool. Het ventje was meer dan welkom; de 23-jarige sportprof is volgens bekenden gék op kinderen.
De Liverpool-speler is overigens niet de enige kersverse vader uit de Oranjeselectie; afgelopen zondag kreeg tweede doelman Michael Vorm ook een zoon. Die kreeg de namen Jaivy Waylon
Leuk, allemaal voetballertjes in spé :inlove:
@mamma van sharondenise wrote:
Linkje gaat niet goed sorry, kijk maar op de site van rtlboulevard.
mokkakindjes zijn best ok ja

(maar uh, ben ik nou een azijnpisser als ik echt een beetje verbaasd zit te kijken dat die vent krap 2 dagen heeft om samen met zijn vrouw van zijn nieuwe kindje te genieten, en dat ze dan gewoon pers uitnodigen/toelaten in hun huis? :shifty: )
De vrouw van Mark Tuitert heeft een vroeggeboorte gehad.
Zon 7 weken geleden is hun kindje geboren met 17/18 weken.
Dit stond op teletekst.
Alleen stond er de term miskraam bij, maar ik vind het meer een vroeggeboorte.
Liefs Suzanne
las het ook… erg verdrietig, met die termijn denk je ‘veilig’ te zijn…
Overigens klopt de term miskraam wel. Het is in dit geval een late miskraam, het kindje is helaas overleden voor de levensvatbare termijn en dat gaat allemaal onder de noemer miskraam. Maar of het nou met 6 week is of met 16 of iets er tussen in… verdriet zal er zijn
Wat sneu voor Mark en zijn vrouw om zo vroeg je kindje al te moeten verliezen… Zoals Mama Marije al zei " je denkt in een veilig stadium te zitten "
@mamaMarije wrote:
las het ook… erg verdrietig, met die termijn denk je ‘veilig’ te zijn…
Overigens klopt de term miskraam wel. Het is in dit geval een late miskraam, het kindje is helaas overleden voor de levensvatbare termijn en dat gaat allemaal onder de noemer miskraam. Maar of het nou met 6 week is of met 16 of iets er tussen in… verdriet zal er zijn
Ik begrijp je behoefte tot uitleg van de terminologie mbt vroeggeboorte cq miskraam maar neem van mij aan dat dit wel iets verder gaat dan een ‘miskraam’ en het voor ‘vlindermama’s’ toch een beetje rot overkomt.
sooki… even offtopic…
hoever was jij ?
@Pitje27 wrote:
sooki… even offtopic…
hoever was jij ?
Pitje om het topic niet verder te vervuilen verwijs k je naar het vlinderforum :-*
@Sooki wrote:
@mamaMarije wrote:las het ook… erg verdrietig, met die termijn denk je ‘veilig’ te zijn…
Ik begrijp je behoefte tot uitleg van de terminologie mbt vroeggeboorte cq miskraam maar neem van mij aan dat dit wel iets verder gaat dan een ‘miskraam’ en het voor ‘vlindermama’s’ toch een beetje rot overkomt.
heb zelf een ma gehad en weet dat terminologie niet leuk is… aangezien ik gewoon gevraagd werd of ik voor een abortus kwam… technisch ja, gevoelsmatig iets heel anders als wat doorgaans met een abortus bedoeld wordt als er (in de media) over gesproken wordt.
Vanuit de media klopt deze term in dit nieuwsbericht dus ‘gewoon’ en zij kijken helaas niet naar de gevoelens van de betrokken en andere vlinderouders. Zelf zou ik de term miskraam bij een dergelijke termijn ook echt nooit of te nimmer gebruiken
@suzusuzu wrote:
De vrouw van Mark Tuitert heeft een vroeggeboorte gehad.
Zon 7 weken geleden is hun kindje geboren met 17/18 weken.
Dit stond op teletekst.
Alleen stond er de term miskraam bij, maar ik vind het meer een vroeggeboorte.
Liefs Suzanne
Wat een verdrietig nieuws zeg

:kaars: voor het :vlinder: kindje.
@fiep klophout wrote:
@mamma van sharondenise wrote:Linkje gaat niet goed sorry, kijk maar op de site van rtlboulevard.
mokkakindjes zijn best ok ja
(maar uh, ben ik nou een azijnpisser als ik echt een beetje verbaasd zit te kijken dat die vent krap 2 dagen heeft om samen met zijn vrouw van zijn nieuwe kindje te genieten, en dat ze dan gewoon pers uitnodigen/toelaten in hun huis? :shifty: )
Tja weet niet Fiep, maar misschien stonden er hordes voor de deur.
Kan je misschien beter even een halfuurtje voor ze vrijmaken en de rest van de 2 dagen rust hebben.
Dan dat ze er blijven staan om een plaatje te bemachtigen.
@marloes vip wrote:
Ik las op sbs6TT dat Thomas Acda opnieuw vader word in dit najaar. Hij heeft al een kindje uit een eerder huwelijk.
kleine aanvulling
Babynieuws over Thomas Acda. De zanger en cabaretier wordt in het najaar opnieuw vader, zo is vanavond bekend geworden. Zijn vriendin Esmee is in december uitgerekend.
Thomas Acda heeft al een zoontje Finn uit een vorig huwelijk. Esmee en Thomas zijn inmiddels drie jaar bij elkaar.
Claudia de Breij onder het mes
Uitgegeven: 18 juni 2010 12:48
Laatst gewijzigd: 18 juni 2010 12:59
AMSTERDAM - Claudia de Breij is dinsdag geopereerd aan gescheurd bindweefsel in haar buik en bekken. De 34-jarige cabaretière moet daarom acht weken rust houden. De Breij ligt momenteel nog in het ziekenhuis.
© ANP
“Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd aan bindweefsel in buik en bekken dat twee jaar geleden is gescheurd”, laat De Breij via Twitter weten.
“Ik ben dus niet gevallen of zo. Operatie gepland na laatste voorstelling, bleek alleen veel zwaarder dan gedacht. Vandaar nu acht weken rust.”
Giel Beelen
Collega Giel Beelen neemt vrijdag haar radioshow op 3FM over. Hij besloot De Breij te bellen om haar beterschap te wensen.
Op de vraag of Claudia, moeder van een 2-jarig zoontje, na de operatie nog kinderen kan krijgen, barstte de cabaretière in huilen uit. “Waarschijnlijk niet”, antwoordde ze.
© Novum
‘Stella McCartney verwacht vierde kindje’
Uitgegeven: 18 juni 2010 12:16
Laatst gewijzigd: 18 juni 2010 12:16
AMSTERDAM - Stella McCartney is in verwachting van haar vierde kindje. Dat heeft een bron dicht bij de 38-jarige modeontwerpster verteld aan de Britse Daily Mail. De dochter van ex-Beatle Paul McCartney heeft al drie kinderen van 2, 3 en 5 jaar oud.
© Wenn.com
“Ik zou graag meer kinderen willen. Hoewel ik me nu voel alsof ik er net een heb gehad, dus ik ben wel even aan rust toe”, zei de modeontwerpster in februari.
Mogelijk herstelde McCartney snel. Het vierde kindje moet later dit jaar ter wereld komen. Vader van de baby is McCartneys echtgenoot Alasdhair Willis.
McCartney groeide zelf ook op in een gezin met vier kinderen. “Stella wil dolgraag een hechte familie, net als het gezin waarin ze zelf opgroeide”, vertelt de bron.
“Ze is een geweldige moeder. Ze vertelt het goede nieuws aan al haar vrienden.”
© Novum