Dit is Fleur van der Kieft
( voor degene die haar niet kennen)
Michel Vorm terug in Nederland
Van onze speciale verslaggever
JOHANNESBURG - Michel Vorm is weer even terug in Nederland. De reservedoelman van Oranje kreeg, na het gewonnen duel (2-0) tegen Denemarken, een paar dagen vrijaf van bondscoach Bert van Marwijk om zo bij zijn vriendin Daisy en hun pasgeboren zoontje Jaivy Waylon te kunnen zijn.
Michel Vorm samen met Daisy. Vorm stapte maandagavond laat op het vliegtuig in Johannesburg en landde vanochtend op Schiphol. De 26-jarige sluitpost van FC Utrecht zal donderdag weer in Zuid-Afrika arriveren en zich direct bij de spelersgroep voegen. Het Nederlands elftal speelt zaterdag in Durban zijn tweede groepswedstrijd tegen Japan.
Zoon voor reservedoelman Vorm
Voetbalvrouwen hebben het niet makkelijk. Zit je vriend 11.000 kilometer verderop in Zuid-Afrika, lig jij in een ziekenhuis in Nederland te bevallen. Ik denk dat Daisy, de vriendin van oranje-reservedoelman Michel Vorm, zich de geboorte van haar eerste kind romantischer had voorgesteld. Maar ja, een WK Voetbal gaat nou eenmaal voor alles. Zelfs voor de geboorte van zoontje Jaivy Waylon. (Foto; RTL Boulevard)
Vorm kreeg kreeg zondagochtend in Johannsesburg te horen dat zijn vriendin in Nederland was bevallen van een zoontje. Daisy beviel in het Antonius- ziekenhuis in Nieuwegein. Jaivy Waylon is 52 centimeter lang en weeegt 3650 gram, schrijft De Telegraaf.
Michel Vorm: “Ik ben echt trots. Op mijn zoon, maar ook op Daisy. Dat ze zich er zonder mij zo doorheen heeft geslagen. Gelukkig hebben mijn moeder en schoonmoeder haar erg ondersteund.�
De reservedoelman van Oranje volgde de bevalling op de voet: “Ik was rond een uur of elf met Daisy aan het skypen toen ze opeens zei, dat ze een beetje buikpijn had. Al snel bleek dat de vliezen waren gebroken. Mijn broertje Eddy is vervolgens met de ’moeders’ en Daisy naar het ziekenhuis gegaan en heeft me eigenlijk voortdurend op de hoogte gehouden.�
,Het is te gek, dat ik alles – naar omstandigheden – maximaal heb kunnen beleven. Gelukkig speelde de bevalling zich niet tijdens een wedstrijd of training af.�
Ja, wat een verhaal he?! Super tof dat hij naar nederland mag om zijn kindje te zien :inlove: :inlove: Mooi stel ook! Ben benieuwd of er nog foto’s worden vrij gegeven van de kleine.
Ja tof hè.
Ik kon gister alleen maar knippen en plakken met kind aan de borst dus kon geen comentaar geven.
Maar die foto zo grappig met zijn keepershandschoenen op de buik :inlove:
Inderdaad een heel mooi stelletje, het zal ook wel een heel mooi kindje geworden zijn :inlove:
Wat vinden jullie van de naam?
Ik vindt hem wel heel erg mooi, bij boulevard zeiden ze al een echte sterrennaam.
zag ik nou dat dries ergens een kind vandaan heeft gehaald? of heb ik dat gedroomd? :roll:
Ja leuke naam voor Vorm ook & dat ie inderdaad even terugvliegt! :inlove:
Bij Waylon denk ik dan wel - net een Waylon als bekende nederlander en dan zie je die naam meer opduiken.
Ehhh Dries - hij ging wel trouwen geloof ik.
Dries ??
Als in Roelvink denk ik
Wel huwelijk op komst maar of hij ergens een kind vandaan heeft :think: :think:
Als in Roelvink denk ik :wink:
Wel huwelijk op komst maar of hij ergens een kind vandaan heeft :think: :think:
Oke, ja ook de enige Dries die ik ken geloof ik.
Ik weet bij hem ook niks over een kind, wist ook nog niet van het huwelijk trouwens.
Was ie niet in ondertrouw ofzo? :think:
In ieder geval geen baby hoor Fiep.
Hij heeft trouwens wel kinderen 2 geloof ik, arme schaapjes :mrgreen:
Edit, gevonden.
Dries Roelvink en vriendin in ondertrouw
Dries Roelvink is dinsdag met zijn liefje Honoria in ondertrouw gegaan. Dat liet de zanger via Twitter weten. Dries stapt op 8 september samen met zijn vriendin in het huwelijksbootje.
Dries had een tijdje geleden plannen om een realitysoap te maken over de voorbereidingen van zijn huwelijk met Honoria. De realitysoap zou een interactief programma worden. Nederland zou kunnen mee kiezen en stemmen over bijvoorbeeld de jurk en het boeket. Die plannen zijn inmiddels van de baan.
Dit is het tweede huwelijk voor de zanger. In 2009 besloten Dries en zijn toenmalige vrouw Lucienne om na een huwelijk van 21-jaar te gaan scheiden.
Uit zijn huwelijk met Lucienne heeft de volkszanger twee zoons: Davey (15) en Donny (11).
@marloes vip wrote:
AMSTERDAM - Edgar Wurfbain is vader geworden van een dochtertje. Dat weet RTL Boulevard te melden. Het meisje kwam dinsdag om 15:50 uur ter wereld en kreeg de naam Julia Vlinder.
© ANP
Wurfbains vriendin Anouk werd vrijdagmiddag al naar het ziekenhuis gebracht met weeën. Vier dagen later kwam hun dochtertje pas ter wereld.
De bevalling was zeer zwaar voor het gezin, maar moeder en dochter maken het goed.
De 32-jarige Wurfbain werd bekend door zijn rol als Pieter Hardebol in de soap ‘Goudkust’. Later was hij te zien in ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ en de film ‘Volle Maan’. Inmiddels heeft de acteur een eigen productiebedrijf.
Persoonlijk ken ik hem niet omdat ik geen soaps kijk maar aangezien er genoeg dames zijn die wel soaps volgen dacht ik ik post het toch maar.
Wat raar die had toch een paar weken geleden al een kindje gekregen…geloof dat ik dat hier toen ook gelezen heb… :think:
Maar hij heet toch anders, zijn moeder is nog niet heel lang geleden overleden…?
Aram Van Der Rest bedoel ik, dat is hij toch op die foto of ben ik in de war ?
Die heeft een dochtertje gekregen een tijdje geleden, Reza of Resa ?
Ze lijken ind wel opelkaar.
Ik zag vannacht ook dit te lezen, maar ik ken hem niet.
Aram v/d Rest
Edgar Wurfbain
@marloes vip wrote:
Waar dan? Ik zie het nergens staan. (welke pagina?) Mijn bericht stond net op nu.nl.
Nee hoor klopt wel, ik haal ze door elkaar… :oops:
@mamma van sharondenise wrote:
Was ie niet in ondertrouw ofzo? :think:
In ieder geval geen baby hoor Fiep.
http://www.mobypicture.com/user/ikbendries/view/6751575
het was neit in mijn dromen (gelukkig...), maar het zal wel een soort geintje van die lolbroek van een dries zijn geweest....
Ik heb wel al een foto in de krant zien staat van het nieuwe voetbalgezinnetje :inlove:
En Dries… sja… toch knap dat je zo bekend kan worden, terwijl je niks kan :mrgreen:
@mamma van sharondenise wrote:
Ze lijken ind wel opelkaar.
Ik zag vannacht ook dit te lezen, maar ik ken hem niet.
Aram v/d Rest
Edgar Wurfbain
![]()
Ja lijken wel broers!