Kom maar weer op met de Gossip :mrgreen:
Zo,dan sluit ik me meteen weer aan. Wil natuurlijk wel op de hoogte blijven van de nieuwste celebrity-zwangeren
:mrgreen:
Ik ben ook nieuwsgierig, hihi
Ik wil ook graag op de hoogte blijven!! :mrgreen:
Ik meld me ook vast voor alle zwangerschapsgossip.
Ik zal nu es proberen om het bij te houden 8) (dus niet te veel beppen, dames :naughty: )
:lol:
En dan meteen de eerste:
Wayne Rooney wordt vader
07 april 2009, Dinsdag
De spits van Manchester United, Wayne Rooney, wordt vader! De geruchten gingen al langer dat zijn vrouw Coleen zwanger zou zijn, maar het is nu dan echt bevestigd.
Coleen schreef in haar column van het tijdschrift OK!: “Het is waar dat ik zwanger ben! Het is het meest fantastische nieuws en, naast het trouwen met Wayne, het beste wat me ooit is overkomen. Het maakt me niet uit wat het wordt, zolang hij of zij maar gezond is en gelukkig opgroeit”.
Dat gelukkig opgroeien zal wel lukken, met de supersterstatus die voetballers genieten in Groot-Brittanië.
Ik ga dit topic ook weer volgen!! En als ik iets als eerst zie ook posten haha.
Maar due voetballer ken ik niet. Ik ben niet zo thuis in de voetbalwereld.
Ach een klein voetballertje in aankomst
@Mutsie86 wrote:
Ik ga dit topic ook weer volgen!! En als ik iets als eerst zie ook posten haha.
Maar due voetballer ken ik niet. Ik ben niet zo thuis in de voetbalwereld.
Dit is hem.
Leuk, een nieuw deeltje!
IK ga het zeker weer volgen! :thumbup:
ik meld me ook even
Ooo wat leuk voor de Rooney familie.
Zei is een bekend model in Engeland met een maatje meer.
En ze had op trl 5 ook een programma waarbij ze normale meiden van de straat selecteerde om ze mee te laten doen met audities voor modellen en dat bedrijven dan ook voor “normale” modellen konden kiezen :thumbup:
Heel tof voor ze!
Leuk! Ben benieuwd hoe het kind er uit gaat zien. Vind hem echt zo’n overduidelijke engelsman, haar helemaal niet.
ook weer meld :mrgreen:
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar (25) is voor het eerst vader geworden. In Madrid is zijn vriendin Maddy bevallen van een jongetje: Seb.
Dit heeft de manager van de Real Madrid-speler bevestigd.
Klaas-Jan en Maddy wonen sinds december in Spanje. Kort voor hun vertrek maakte het stel bekend een kindje te verwachten. “We kunnen ons geluk niet op”, aldus Maddy toen.
Het tweetal is al ruim acht jaar samen
Leuk dat ze ondanks dat ze in Spanje wonen, toch een echt Nederlandse
naam hebben gekozen :inlove: