@K1TT3N wrote:
Mariac Carey ook, hhhmmm :think: wat zal dat met der figuurtje doen :think:
Ik weet nie maar zo dun was ze tegenwoordig ook niet meer hoor…

@K1TT3N wrote:
Mariac Carey ook, hhhmmm :think: wat zal dat met der figuurtje doen :think:
Oh als ik iemand kan schieten is het Mariah Carey wel…
Tieten zijn trouwens nep…
Wat vond ik haar leuk… in haar ‘vision of love’ tijd… met die krulletjes en haar lieve overkomen… vond haar toen zo… bescheiden…
Tot ze van die Tommy (?) ging scheiden en ineens er op achteruit ging… vind ik dan he…
Ik vind het zo’n aansteller… :shifty: want ik vind het niet normaal, IK ben de grootste aansteller en niet MC… :snooty: :naughty: :mrgreen:
Mensen die na een paar maanden de kilo’s kwijt zijn doen daar trouwens meestal verrekte veel moeite voor… als je thuis op je kont zit en nog lekker eet als tijdens de zwangerschap… dan is het toch normaal dat je niet/weinig afvalt… :mrgreen:
Ik vond Nikkie mooi zwanger trouwens… Renate ook…
Mijn vriendin met maatje 34 was na de bevalling ook gelijk weer plat hoor dus sommigen hoeven echt geen moeite te doen…
Na een paar weken kon ze echt weer in haar broeken! :o
@Rooike wrote:
Mijn vriendin met maatje 34 was na de bevalling ook gelijk weer plat hoor dus sommigen hoeven echt geen moeite te doen…
Na een paar weken kon ze echt weer in haar broeken! :o
Zevende kind voor Kevin Costner
Uitgegeven: 3 juni 2010 09:38
Laatst gewijzigd: 3 juni 2010 10:10
AMSTERDAM - Kevin Costner is voor de zevende keer vader geworden. Zijn 36-jarige vrouw Christine Baumgartner beviel woensdagavond in Los Angeles van een meisje.
Haar naam is Grace Avery Costner. Volgens de woordvoerder van de 55-jarige acteur maken moeder en dochter het goed.
Het stel heeft al twee kinderen, de 1-jarige Hayes en de 3-jarige Cayden. De acteur heeft ook al drie volwassen kinderen uit zijn huwelijk met Cindy Silka - de twee scheidden in 1994 - en een zoon met Bridget Rooney.
Costner stapte in september 2004 in het huwelijksbootje met Baumgartner.
© Novum
Gaaf nieuws voor Kevin en een leuke naam!
In de Spits ( de gratis krant in bus en trein) van vandaag of van gister ( weet ik niet meer zeker) staat dat ze wel zwanger is … ( Mariah Carey dan he)
‘Mariah Carey krijgt tweeling’
AMSTERDAM - Mariah Carey zou dubbel goed nieuws hebben gekregen: ze zou in verwachting zijn van een tweeling.
Deze week werd bekend dat de zangeres en haar man Nick Cannon in verwachting zijn. Er gingen al lange tijd geruchten over eventuele gezinsuitbreiding van de twee, maar tot nog toe ontkenden ze alles.
Nu meldt The National Enquirer dat het stel dubbel blij mag zijn: Mariah zou in verwachting zijn van een tweeling. Ook wordt gemeld dat het stel ondersteuning heeft gehad bij het zwanger raken. De zangeres zou vruchtbaarheidsbehandelingen hebben ondergaan. Die lijken dus in ieder geval hun werk te hebben gedaan…
http://www.telegraaf.nl/prive/6853996/Mariah_Carey_krijgt_tweeling.html
En ja hoor weer een tweeling in celeb country :mrgreen:
Door Novum, Vernieuwd: 3-6-2010
Zwangere Georgina Verbaan voelt zich goed
De zwangere Georgina Verbaan voelt zicht heel erg goed. Dat vertelde ze donderdag in Shownieuws. Vorige maand maakte de actrice bekend zwanger te zijn.
Copyright 2010, Novum
Zwangere Georgina voelt zich goed
(Novum) - De zwangere Georgina Verbaan voelt zicht heel erg goed. Dat vertelde ze donderdag in Shownieuws. Vorige maand maakte de actrice bekend zwanger te zijn van haar eerste kindje. Verbaan weet al of het een jongetje of een meisje wordt, maar onthulde dit geheim niet.
“Ik voel me heel goed en er schopt iemand heel hard”, vertelt de 30-jarige actrice blij. Verbaan weet inmiddels het geslacht van haar kindje. “Ja, dat weet ik. Het maakt niet zoveel uit. Als het maar gezond is. Het is cliché, maar toch waar.”
Vader van het kindje is Georgina’s vriend Rob van de Wouw. Het stel moet binnenkort de handen uit de mouwen steken, want de babykamer is er nog niet. “We moeten eerst nog verhuizen. Dus dat komt allemaal nog wel.”
Dit vond ik op internet, wanneer ze uitgerekend zijn :
Zwangere Bekende Nederlanders en Belgen 2010
Laatste update: 31 mei 2010
Om discussie te voorkomen: ik plaats zwangere Bekende Nederlanders en Vlamingen op de lijst als zij (of hun partner) op wikipedia terug te vinden zijn en nu nog enige relevantie hebben (d.w.z. geen vage sporters die in 1997 brons hebben gehaald bij de lokale missverkiezing, of kleinkinderen van vroegere BN’ers).
mei 2010
Logan Bailly (1985, Vlaamse keeper) & Jessica Kappers: 2e kind (een jongen!)
Stijn Coninx (1957, Vlaamse filmmaker) & An Evers: 4e kind, br/zusje van Tannekin, Klaas en Marie
Vanya Wellens (1979, Vlaamse actrice in ‘Thuis’) & Jo Anthonissen (leraar L.O.): 1e kind
Vincent Kompany (1986, Vlaamse voetballer) & Carla: 1e kind (een meisje!)
Juni 2010
Goedele Wachters (1975, Vlaamse nieuwslezeres VRT) & Lieven Goes: 2e kind, br/zusje van Sander
Margreet Beetsma (1973, presentatrice van Editie NL) & André Buurma: 1e kind
Marleen Veldhuis (voluit: Magdalena Johanna Maria, 1979, zwemster) & Camiel Huisman: 1e kind
Mirjam Sterk (1973, CDA-politica) & Danny: 3e kind, br/zusje van Imme en Jort
Peter Van Laet (1967, Vlaamse zanger) & Anneke (1978): 1e kind samen, halfbr/zusje van Arthur en Emiel (PVL)
Ryan Babel (1986, voetballer) & Linsey: 1e kind
Tania Prinsier (1976, Vlaamse presentatrice) & Bart Goor (1973, Vlaamse voetballer): 1e kind samen, halfbr/zusje van Robbe, Senne, Liese & Jente (BG)
Tanja Dexters (1977, presentatrice/zangeres/Miss Belgie ‘98) & Miguel Dheedene (eigenaar modeketen): 1e kind (een meisje!)
Sarah Vangeel (1981, Vlaamse actrice ‘Kaatje’) & Stijn Van Opstal (Vlaamse acteur in ‘De Parelvissers’): 2e kind, br/zusje van Jules (=meisje)
Tjitske Reidinga (1972, actrice) & Vincent Croiset (1972): 3e kind, br/zusje van tweeling Foppe en Klaas
juli 2010
Adi Jeng (1986) & Rebekka Mariani (1982, kandidaten Vlaamse ‘Mijn Restaurant’): 1e kind
Christophe Grégoire (1980, Belgische voetballer) & Camille: 3e kind, br/zusje van Loem en Yanice
Fleur van der Kieft (1974, actrice) & Richard: 1e kind
Michel Vorm (1983, keeper FC Utrecht) & Daisy: 1e kind
Nick Nuyens (1980, Vlaamse wielrenner) & Evy van Damme (Vlaamse wielrenner): 2e kind, br/zusje van Sterre (=jongen)
Ronny Daelman (1982, Belgische acteur) & Fabienne: 2e kind, br/zusje van Maxim
augustus 2010
Edsilia Rombley (1978, zangeres) & Tjeerd Oosterhuis (1971, componist/producer): 1e kind
Ingrid Vandebosch (1970, Belgisch model) & Jeff Gordon (1971, coureur): 2e kind (een jongen!), broertje van Ella Sofia
Jeroen Bleekemolen (1981, Porsche Supercup coureur) & Nathalie: 1e kind
Michiel Devlieger (1964, Vlaamse presentator) & Els: 1e kind
Michiel Veenstra (1976, 3FM-dj) & Jessica: 2e kind, br/zusje van Marthe
Plien van Bennekom (1971, cabaretière Plien & Bianca) & Jeroen Wassmer: 2e kind, br/zusje van Mees
Winston Gerschtanowitz (1976, presentator) & Renate Verbaan (1979, presentatrice): 2e kind (een jongen!), broertje van Julian
september 2010
Francesco Planckaert (1982, Belgische reality tvster) & Magali van Houtte: 3e kind, br/zusje van Devon en Noa
Isabelle A (eigenlijk Isabelle Adam, 1975, Vlaamse zangeres) & Hans Forceville: 1e kind
Kim Staelens (1982, volleybalster): 1e kind
Mark Tuitert (1980, schaatser) & Helen van Goozen (1980, ex-schaatster): 1e kind
Stijn Schaars (1984, voetballer AZ) & Lonneke: 2e kind, br/zusje van Milan Djano
oktober 2010
Alwien Tulner (1970, Nederlandse actrice) & Jochem Janssen: 2e kind, br/zusje van Julie Isabelle Arienne
Dinand Woesthoff (1972, zanger) & Lucy Hopkins: 2e kind samen, br/zusje van Jimi Frank en halfbr/zusje van Dean Maddy (DW met Guusje Nederhorst*)
Evi Hanssen (1978, Vlaamse presentatrice Expeditie Robinson) & Fred di Bono (zanger Silverene): 2e kind, br/zusje van Scout (jongen)
Gallyon van Vessem (1968, presentatrice) & Greg: 1e kind
Georgina Verbaan (1979, actrice/presentatrice) & Rob van de Wouw (1975, trompettist): 1e kind
Mathias Coppens (1978, Vlaamse tv presentator) & Sarah van de Put (VTM visagiste): 2e kind, br/zusje van Marcel
november 2010
Jacqueline Govaert (1982, zangeres Krezip) & Ivo Maissan: 2e kind, broertje van Billie Miel
Jan Smit (voluit: Johannes Hendricus Maria, 1985, zanger) & Liza Plat: halfbr/zusje van Fem (L met Wim Visscher)
Jorinde Moll (1971, presentatrice) & Chalid Arab (1975, freefighter): br/zusje van Loebna
Actrice Ricky Koole zwanger
Ricky Koole en haar vriend Leo Blokhuis verwachten hun eerste kindje, dat meldt RTL Boulevard. De actrice is door de kritieke periode heen en maakt het goed.
Het management van Ricky laat weten dat het kindje gepland is en hartstikke welkom.
Ricky Koole speelde Noor Rademaker, één van de hoofdrollen, in de NET5 Verborgen Gebreken. De afgelopen tijd was ze druk met de opnames van de film Sonny Boy waarin ze de vrouwelijke hoofdrol speelt. Ricky’s laatste opnamedag heeft ze al achter de rug. De film is in januari 2011 in de bioscoop te zien.
Ricky zelf ken ik eigenlijk niet, maar Leo blokhuis vind ik een geweldige man. hij is een wandelende encyclopedie wat betreft muziek.
Hij heeft bij de top 2000 a go go altijd zulke leuke verhalen en muziekfeitjes/weetjes te vertellen.
Leuk :inlove: :thumbup:
Georgina: “Ik voel het schoppen�
Georgina Verbaan is al meer dan vier maanden zwanger van haar vriend Rob van der Wouw. De actrice vertelde uitgebreid aan RTL Boulevard over haar zwangerschap van haar eerste kindje.
Georgina : “Het gaat lekker. Ik ben niet al te moe, dat was ik de eerste drie maanden wel. Ook was ik de eerste drie maanden flink beroerd, maar voel me nu super goed.�
Het kersverse stel heeft de eerste echo ook al mogen bewonderen: �Het is heel bijzonder. Ik voel het sinds kort ook schoppen.�
Ook voor papa Rob in spe zijn het spannende tijden. Georgina: “Rob is heel trots, heel trots.“
De actrice zit in ieder geval niet verlegen om adviezen: “Ik krijg heel veel tips, ook onbedoelde adviezen. Maar iedereen is heel lief voor me.�
Georgina en Rob zijn sinds een half jaar een setje.
linkje interview met Georgina.
Ze is al op de helft en is ook al zo mooi stralend zwanger :inlove:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2010/06_juni/entertainment/georgina_over_zwangerschap.xml
Jan Smit wil geslacht baby niet weten
AMSTERDAM - Jan Smit wil niet weten of zijn Liza een jongetje of een meisje krijgt.
Jan vertelt dat de zwangerschap goed verloopt. “We weten niet wat het wordt, ze is nu 15 weken en dat kan je pas zien met 17 weken. Maar we willen het toch niet weten.”
De zanger hoopt wel dat de baby op hem lijkt. “Als het er zo uit komt te zien, prima”, zegt hij, wijzend op zijn single Terug in de Tijd, waar een boekje met vijftg van zijn jeugdfoto’s bij zit.
Ik vind Leo Blokhuis ook geweldig, geniet altijd enorm van hem als ik hem op tv zie met wat het is top 2000 ofzo.
In de Weekend staat een stukje over Katja en Thijs Schuurman - Romer.
Ze willen Sammie voorlopig nog niet aan de buitenwereld tonen en hun dochter zoveel mogelijk in de anoniemiteit op laten groeien. Ook hebben ze flinke bedragen geboden gekregen voor de eerste baby foto’s en dit aanbod is ook afgeslagen.
Voorlopig dus geen foto’s van de kleine Sammie…
Fleur van der Kieft bevallen
AMSTERDAM - Actrice Fleur van der Kieft (35) is vanochtend bevallen van een kerngezonde dochter.
Het meisje heet Mary Isabel, melden verschillende entertainmentsites. Moeder en dochter maken het goed. Het is het eerste kindje van de voormalig ONM en Westenwind-actrice.
Even gegoogeld maar Fleur zegt me werkelijk niets :think:
Maar een baby is natuurlijk altijd leuk :inlove:
@Marieke_5000 wrote:
Even gegoogeld maar Fleur zegt me werkelijk niets :think:
Maar een baby is natuurlijk altijd leuk :inlove:
Oei maar dat is lang geleden :mrgreen: