BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

Hier op het plein wonen twee zussen, Puk en Fay, niet echt mijn ding. Moet denken aan Puk van de pettenflat.

Wbt de unisexnamen, daar zijn er vele van, zoals René, Jos, Kim, Dominique. Ik ken zowel jongens als meisjes die zo heten.

Er is toch ook een actrice die haar dochter Vlinder heeft genoemd? En een die haar kind Bloem noemde. Dat zou ik persoonlijk niet doen. Maar ja sprak van de week een vrouw die op Bali geboren is en Bali heet. Haar broer is in Amsterdam geboren en heet Am. Ben blij voor ze dat ze niet zijn geboren in Rotterdam, Rot klinkt toch niet zo leuk.

Het is juist leuk dat iedereen wat anders kiest. Onze kinderen hun namen staan wel in de top 100, ach jammer dan wij vinden ze leuk. (en zelfs dan moet je ze nog spellen).

Oh die waren het dus. Dank voor de verdudelijking. Mensje, ook niet mijn smaak.

Heet een van de kinderen van Julia Robberts nou Apple? Zou ze ook een kind hebben die Acer of Packard Bell heet? Of Strawberry?

Jeetje 47 en zwanger, dat lijkt me pittig. Wel leuk voor ze.

Tja, wat een hoop meningen. Het kind zit er nou eenmaal en ik ben blij voor dit kindje dat het zo welkom is. En een zwangerschap op hogere leeftijd KAN meer risico’s met zich me brengen maar het betekent niet dat dit per se zo moet gaan. Juist na alle ellende die de familie Travolta heeft gehad gun ik ze dit geluk.

Ik keek net ff op de site van Johnm Travolta en daar staat wel dat ze gezinsuitbreiding verwachten maar niet hoe, kan ook zijn dat ze een nieuwe hond krijgen. Van nu.nl:

Gezinsuitbreiding voor John Travolta

Uitgegeven: 19 mei 2010 10:31

Laatst gewijzigd: 19 mei 2010 10:31

AMSTERDAM - Het gezin van John Travolta en Kelly Preston wordt binnenkort uitgebreid. “Het is onmogelijk om een geheim verborgen te houden.

© ANP

We willen graag met iedereen delen dat we een gezinsuitbreiding krijgen”, schrijft de 56-jarige acteur op zijn website. Hij legt niet uit wat de gezinsuitbreiding inhoudt.

Onder andere op de websites van entertainmentzender E! en het Amerikaanse tijdschrift People wordt er op los gespeculeerd. Verschillende media interpreteren de verklaring als een zwangerschap voor de 47-jarige Preston.

De twee hebben een 10-jarig dochtertje Ella. Hun zoon Jett stierf vorig jaar op 16-jarige leeftijd. Twee honden werden donderdag bij een ongeluk op een luchthaven gedood.

Haha dat schreef ik dus ook al gisteren n.a.v. de berichten. Ben benieuwd.

Ik vond het ook al overbodige informatie. Nog even en ze vertelt in welk standje haar kind is verwekt.

Travolta een tweeling, wow. Leuk voor ze.

En Jan is volgens mij dol op kinderen dus voor hem vind ik het ook super.

Stond dit al ergens???

Zwangere Alicia Keys gaat trouwen

Uitgegeven: 28 mei 2010 09:08

Laatst gewijzigd: 28 mei 2010 09:18

AMSTERDAM - Alicia Keys is in verwachting van haar eerste kind. Daarmee houdt het goede nieuws voor de 29-jarige zangeres niet op: Keys stapt later dit jaar in het huwelijksbootje.

© Wenn.com

Aanstaande vader en echtgenoot is producer Swizz Beatz.

Geruchten dat Keys zwanger en verloofd zou zijn, gingen al een paar weken de ronde.

De tortelduifjes maakten donderdagavond een einde aan de speculaties door hun aanstaande huwelijk en de zwangerschap wereldkundig te maken.

Wanneer Keys haar eerste kind op de wereld zet, is niet bekend gemaakt. Wel lieten woordvoerders los dat Keys en Swizz Beatz elkaar nog dit jaar eeuwige trouw beloven tijdens een privéceremonie.

Beyoncé

De zangeres heeft sinds het najaar van 2008 een relatie met producer, dj en rapper Swizz Beatz, die werd geboren als Kasseem Dean.

De 31-jarige producer schreef hits voor artiesten als Beyoncé en Jay-Z. Voor Keys is het haar eerste zwangerschap en huwelijk, Dean stond al eens eerder voor het altaar en heeft twee zoons van 9 en 3 uit eerdere relaties.

Wat een supernieuws voor Celine Dion. :dance:

Mooie foto’s van Nikkie Plessen, heb alleen een erg auwgevoel als ik die borsten zo zie.

En Renate Verbaan is idd mooi zwanger, hier ook meer formaat mammoet als ik zwanger ben.

Ik heb ook niets met Mariah Carrey, maar gun hun uiteraard wel een gezonde baby.

liep gisteren in de stad, naast me een vrouw, superslank, in van die skinny jeans, met een ienieminiebaby in de wagen. Iemand vroeg haar, goh hoe oud is hij nou waarop ze antwoordde: twee weken. :o Echt er was niet te zien dat die vrouw een kind gehad heeft. En dan ben ik helemaal niet jaloers hoor :liar: :liar: :liar:.

Zwangerschap Maria Carey onbevestigd

Uitgegeven: 3 juni 2010 09:39

Laatst gewijzigd: 3 juni 2010 09:41

AMSTERDAM - De woordvoerder van Mariah Carey heeft niet bevestigd dat de zangeres zwanger is. Al weken wordt gefluisterd dat Carey moeder wordt.

© Wenn.com

“Ik heb niet de vrijheid om op dit moment uitspraken te doen over Mariah’s privéleven”, vertelde haar woordvoerder aan de Amerikaanse entertainmentwebsite Radar Online.

Ook echtgenoot Nick Cannon laat niets los over de vermeende zwangerschap. “Als mijn vrouw bereid is om wat voor uitspraken dan ook te doen over privézaken, zal zij dit persoonlijk doen. Bedankt dat jullie respectvol zijn”, twittert de 29-jarige acteur.

Geruchtenstroom

Een bron vertelt aan Radar Online dat Carey zwanger is. “Ze zijn beiden erg enthousiast en blij.” De geruchtenstroom kwam op gang toen de 41-jarige zangeres in maart vertelde dat ‘iets heel speciaals stond te gebeuren’. Cannon maakte vorige week een grapje over alle roddels. “Ik moet iets belangrijks vertellen. Mijn hond Cha Cha is weer zwanger.”

Carey stapte vorige week uit het filmproject ‘For Colored Girls Who Have Considered Suicide When the Rainbow is Enuf’. Ze zou in de film spelen naast actrices als Whoopi Goldberg en Janet Jackson. Door haar beslissing werden de geruchten over een eventuele zwangerschap aangewakkerd.

Dus toch niet bevestigd??? Dit staat nu op nu.nl.

AMSTERDAM - Edgar Wurfbain is vader geworden van een dochtertje. Dat weet RTL Boulevard te melden. Het meisje kwam dinsdag om 15:50 uur ter wereld en kreeg de naam Julia Vlinder.

© ANP

Wurfbains vriendin Anouk werd vrijdagmiddag al naar het ziekenhuis gebracht met weeën. Vier dagen later kwam hun dochtertje pas ter wereld.

De bevalling was zeer zwaar voor het gezin, maar moeder en dochter maken het goed.

De 32-jarige Wurfbain werd bekend door zijn rol als Pieter Hardebol in de soap ‘Goudkust’. Later was hij te zien in ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ en de film ‘Volle Maan’. Inmiddels heeft de acteur een eigen productiebedrijf.

Persoonlijk ken ik hem niet omdat ik geen soaps kijk maar aangezien er genoeg dames zijn die wel soaps volgen dacht ik ik post het toch maar.

Waar dan? Ik zie het nergens staan. (welke pagina?) Mijn bericht stond net op nu.nl.

@janet76 wrote:

@marloes vip wrote:
Waar dan? Ik zie het nergens staan. (welke pagina?) Mijn bericht stond net op nu.nl.

Nee hoor klopt wel, ik haal ze door elkaar… :oops:
Kan gebeuren toch. Moeders zijn soms net mensen :wink: .

Dat dacht ik dus ook, dit noem je toch geen miskraam meer? Wel heel erg verdrietig voor ze. Een kindje wat zo gewenst is te moeten verliezen. :vlinder:

Ik las op sbs6TT dat Thomas Acda opnieuw vader word in dit najaar. Hij heeft al een kindje uit een eerder huwelijk.