Ah wat fijn voor Celine Dion dat het toch nog bij hun gelukt is.
en weeeeer een tweeling in showbizz land :lol:
Tis bijna een hype aan het worden!
Maar wel leuk dat het eindelijk gelukt is :thumbup:
Wat leuk voor haar. Ze had een tijd geleden toch een miskraam? Dus dit is wel dubbel goed nieuws een tweeling :thumbup:
Wat leuk voor Celine! :dance: :lol:
Wat leuk voor ze en dan ook nog een tweeling :inlove: :dance:
Ik zag haar laatst bij een aflevering van Oprah en ze zei “Deze keer gaat het lukken, ik weet het zeker”… Wat super fijn dat het ook gelukt is, 14 weken and going on :inlove: Ik hoop dat alles goed mag verlopen voor ze!
@mamaMarije wrote:
en weeeeer een tweeling in showbizz land :lol:
Bijna??, ik zie het nu bij iedere tweeling voorbij komen, maar wanneer is het nu echt een hype! :lol: :lol:
Fijn voor ze, maar als je een leeftijdsdiscussie wil opstarten is nu je kans.
Niet voor de mamma hoor, maar pappa is onderhand opa nietwaar?
Even opgezocht de beste man is 68 jaar inmiddels.
@mamma van sharondenise wrote:
@mamaMarije wrote:en weeeeer een tweeling in showbizz land :lol:
Bijna??, ik zie het nu bij iedere tweeling voorbij komen, maar wanneer is het nu echt een hype! :lol: :lol:
mmmm als de draagmoeder die Gordon op het oog heeft een 2 ling voor hem op de wereld zet!?
Ja DAN is het een hype :mrgreen: :wink:
En tja, de man van Celine is idd qua leeftijd wel opa materiaal. Alleen zijn kind nog geen papa materiaal (hoop ik, je weet het maar nooit tegenwoordig :lol: ).
Wat een leukl nieuws over Celine Dion,
Hopen dat het nu goed mag blijven gaan.
Vorige keer heeft ze een miskraam gehad…
Van nu.nl:
Gwen Stefani ontkent babygeruchten
Uitgegeven: 26 mei 2010 10:35
Laatst gewijzigd: 26 mei 2010 10:35
AMSTERDAM - Gwen Stefani is niet in verwachting. Dat zegt haar woordvoerder tegen entertainmentzender E! Verschillende Amerikaanse media beweerden twee weken geleden dat de 40-jarige zangeres weer zwanger was.
Stefani werd volgens die media gezien met een babybuikje. De zangeres zou bovendien een speciale armband tegen ochtendmisselijkheid hebben gedragen. Stefani’s woordvoerder verwijst alle verhalen naar het rijk der fabelen.
De 40-jarige heeft al twee kinderen. Samen met haar man, rocker Gavin Rossdale, kreeg Stefani de zoons Kingston en Zuma. Kingston wordt dit weekeinde 4 jaar, Zuma is 21 maanden oud".
Hadden we dit al gelezen?? :think:
(Novum) - Nikkie Plessen is zondagavond bevallen van een dochter. Het meisje draagt de naam Jolie Lisa Lotte. Moeder en dochter maken het goed, laat een woordvoerder weten.
De 25-jarige presentatrice beviel in het ziekenhuis en mocht na een paar uur weer naar huis. Daar gaat ze voorlopig eerst nog even lekker genieten, zegt de woordvoerder. Lisa is de naam van de moeder van de presentatrice. Lotte is de naam van Nikkie’s zusje. Het meisje woog bij de geboorte 2830 gram. De vader van het kind is miljonair Ruben Bontekoe.
Onlangs stond de hoogzwangere Nikkie nog naakt op de cover van het tijdschrift ‘Grazia’. In het bijbehorende artikel vertelde ze onder meer dat ook de vader zich moest gaan opmaken om luiers te verschonen en andere vervelende klusjes op te lossen. “Je moet je man zoveel mogelijk betrekken in de verzorging en hem maar gewoon fouten laten maken.”
Tja tweelingen zijn een veelvoorkomend verschijnslen in IVF land ed - en er zijn al heel wat celebs op die manier zwanger geraakt. Dus bij elke tweeling denk je dan wel van ok…
Geloof dat die man van Celin Dion kanker heeft gehad en dat sowieso zijn zaad uit de vriezer komt.
wauw nikkie plessen
leuk :inlove:
Nikkie Plessen, mooie foto’s :inlove: , mooi kindje :inlove:
Ik heb de fotorapportage in Grazia net gezien. Een heeeeeel bescheiden buikje! IEmand enig idee wanneer ze was uitgerekend?
Prachtige baby, mooie foto’s.
Kwam deze ook nog tegen van vorige week, vindt haar er daar niet echt heel erg hoogzwanger uitzien btw :think:
Wel mooi trouwens :inlove:
En ik weet nog steeds niet waar ik haar van ken :lol: :lol:
@lindaM wrote:
Ik heb de fotorapportage in Grazia net gezien. Een heeeeeel bescheiden buikje! IEmand enig idee wanneer ze was uitgerekend?
Prachtige baby, mooie foto’s.
Oh ik zal ze eens opzoeken!!
Hier nog meer zwangere Renate, iemand enig idee wanneer zij is uitgerekend, ze heeft wel al een aardige toeter moet ik zeggen.
Ja gevonden :thumbup:
Inderdaad een belachelijk mooi klein buikje :inlove:
Waarom moest ik er nou 3 keer eruit zien als een gestrande zeekoe als het ook zo kan :shifty: :lol:
renate verbaan was toch rond september uitgerekend??
wow, die hakken…
daar moet ik toch echt niet aan denken zeg :o
Celine, :inlove: