Baby Jailey van popstar Wesley :inlove:
Op onderstaande link nog meer pics.
http://www.shownieuws.tv/web/show/id=1031280/langid=43
@mamma van sharondenise wrote:
iemand enig idee wanneer zij is uitgerekend, ze heeft wel al een aardige toeter moet ik zeggen.
Dit stond in de telegraaf een tijd geleden:
Winston: “Renate is midden zomer uitgerekend. Ze is drie maanden zwanger. We hebben besloten om met de twee kindjes de volgende zomer te trouwen.” Renate en Winston hebben al een zoontje: Julian.
Die Renate ziet er inderdaad aardig hoogzwanger uit maar het is ook een tweede dus dat scheelt ook. Maar ja het is ondertussen ook wel weer een tijdje geleden dat het bekend werd.
Midden zomer - juli? Dus nog een maandje ofzo.
Ze ziet er trouwens heel mooi uit - Renate.
En ik weet nog steeds niet waar ik haar van ken :lol: :lol:
Volgens mij heeft ze bij TMF gepresenteerd…
@tijgertje1982 wrote:
en in ONM gespeeld.
@Paschal75 wrote:
@tijgertje1982 wrote:@mamma van sharondenise wrote:
en in ONM gespeeld.
Ja en nu doet ze bij rtl 5 dat met die ontwerpers
@Sennapen wrote:
@Paschal75 wrote:@tijgertje1982 wrote:@mamma van sharondenise wrote:
en in ONM gespeeld.
Dat is toch Renate? Het ging om Nikki ! :lol:
@Paschal75 wrote:
@Sennapen wrote:@Paschal75 wrote:@tijgertje1982 wrote:@mamma van sharondenise wrote:
en in ONM gespeeld.
Hahaha ja Renate ken ik wel, Ze doet nu ook het blok trouwens.
Ik weet volgens mij al waar ik haar van ken, deed zij niet dat programma samen met lange Frans op veronica met al die enge heftige dingen enzo?
Tmf en onm kijk ik niet dus daar ken ik haar niet van in ieder geval.
Volgens mij deed ze dat programma niet hoor, heb net nog eventjes op der website gekeken en daar staat hij niet bij. Wel heeft ze in Kees en Co gespeeld, misschien dat je der daar van kent?
Ik ken haar niet en wil haar ook niet kennen geloof ik.
Zegt genoeg…
Ik ken haar ook niet en als we met z’n allen zo moeten nadenken over wie het is vraag ik me af of ze wel in dit topic hoort
@Bella wrote:
Ik ken haar ook niet en als we met z’n allen zo moeten nadenken over wie het is vraag ik me af of ze wel in dit topic hoort![]()
Whahahaha :lol: :lol:
D’r vent is miljonair, mag het dan of telt het dan? hihihihihi

ik ken haar wel idd van tmf…
vind haar wel leuk op tv
@Bella wrote:Ik ken haar ook niet en als we met z’n allen zo moeten nadenken over wie het is vraag ik me af of ze wel in dit topic hoort![]()
D’r vent is miljonair, mag het dan of telt het dan? hihihihihi:mrgreen:
Is het een beroemde miljonair ? :mrgreen:
En ws binnenkort in een interview haar mening over dat moeders gewoon lekker thuis moeten blijven

@Bella wrote:
@mamma van sharondenise wrote:@Bella wrote:Ik ken haar ook niet en als we met z’n allen zo moeten nadenken over wie het is vraag ik me af of ze wel in dit topic hoort![]()
En ws binnenkort in een interview haar mening over dat moeders gewoon lekker thuis moeten blijven![]()
en heel veel sex moeten hebben :silenced:

Ik ken haar wel. Ze heeft in ONM gespeeld, en is nu presentatrice.
Op TMF was ze, en op RTL5 doet ze wel eens wat.
Ik vind het een leuke meid!
Super namen ook! :thumbup: :inlove:
@fiep klophout wrote:
@Bella wrote:@mamma van sharondenise wrote:@Bella wrote:Ik ken haar ook niet en als we met z’n allen zo moeten nadenken over wie het is vraag ik me af of ze wel in dit topic hoort![]()
En ws binnenkort in een interview haar mening over dat moeders gewoon lekker thuis moeten blijven![]()
en heel veel sex moeten hebben :silenced:![]()
Ja hoor we zijn op dreef!!! whahahaha :lol: :lol:
@Paschal75 wrote:
@Sennapen wrote:@Paschal75 wrote:@tijgertje1982 wrote:@mamma van sharondenise wrote:
en in ONM gespeeld.
:wall: :wall: Sorry :P, dan is ze ook bekend van die comedyserie van rtl 4, kees & co
Khloe Kardashian (25) is twee maanden in verwachting. Het wordt het eerste kindje voor het jongere zusje van Kim Kardashian en haar man, de basketballer Lamar Odom (30). De LA Lakers-speler, die vorig jaar september met Khloe trouwde, heeft al twee kinderen bij een andere vrouw.
Een bron vertelt: “Lamar is dolblij dat hij weer vader wordt. Hij vindt het echter minder leuk dat de baby vanzelfsprekend ook een onderdeel van de Kardashian’s reallifesoap Keeping up with The Kardashians wordt. Lamar baalt zelf al dat hij in de serie voorkomt en vindt het dan ook vreselijk dat zijn kind daar ook deel van gaat uitmaken.”
Andere Kardashian-zus, Kourtney beviel eind 2009 van haar eerste kind, zoontje Mason. Khloe was zo dol op haar neefje dat ze zo snel mogelijk een eigen kindje wilde.
leuk dat khloe zwanger is… had ik eigenlijk wel verwacht… in de serie vertelde ze al dat ze snel kinder wilde…
en nikki is van dat programma met lange frans…iets met angsten…