BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

@charity wrote:

@visje79 wrote:
Ik denk dat Jet bedoelt dat zij het finacieel niet nodig hebben als beide ouders werken, zoals veel andere mensen wel.

dat kan maar waarom dan haar verleden dan erbij noemen en er om moeten lachen?

Ik denk eerder dat er op het contrast gedoeld wordt. Eerst het feestbeest met drank en drugs uithangen en nu de brave huismoeder spelen die vooral niets anders doet dan fulltime mamma zijn. En andere veroordelen die wel willen/moeten werken naast het mamma zijn.

Maar da’s just my 2 cents he. :angel:

@Pimpernella wrote:

@charity wrote:
@visje79 wrote:
Ik denk dat Jet bedoelt dat zij het finacieel niet nodig hebben als beide ouders werken, zoals veel andere mensen wel.

Ik denk eerder dat er op het contrast gedoeld wordt. Eerst het feestbeest met drank en drugs uithangen en nu de brave huismoeder spelen die vooral niets anders doet dan fulltime mamma zijn. En andere veroordelen die wel willen/moeten werken naast het mamma zijn.

Ik zie haar nergens anderen veroordelen die wel moeten of willen werken Jorinde zegt gewoon dat zij dit het beste vind…

Maar goed miss heb ik het mis hoor…

Ik zie haar ook nergens veroordelen hoor… ze zegt erbij wat voor haar… persoonlijk… het beste voelt…

Ach en JUIST die party animals worden de meeste brave huis mama’s… :mrgreen: :inlove:

@faizaa wrote:

Ik zie haar ook nergens veroordelen hoor… ze zegt erbij wat voor haar… persoonlijk… het beste voelt…

Ach en JUIST die party animals worden de meeste brave huis mama’s… :mrgreen: :inlove:

jups… :mrgreen: :angel:

@Vicky wrote:

@faizaa wrote:

jups… :mrgreen: :angel:

Wij hebben alles al meegemaakt, uitgevreten en gedaan…

Dus nu… rust… :mrgreen:

Maar serieus, vroeger is vroeger… verleden tijd… en hoewel ik geen Jorinde tandvlees Mol fan ben… en ik het ook niet eens ben met haar uitspraak… vind ik dat haar verleden er eigenlijk niet toe doet… :angel:

@Anneke wrote:

@Bella wrote:
Het is iig een praaaaachtige kinderwagen :mrgreen:

Vind je, ik wilde net zeggen dat ik hem stom vond. Of mag dat niet meer? 8)

Wij hebben hem ook, de Quinny, maar die bolletjes?

Vind mijn rode veel stoerder! :mrgreen:

Ik heb ook wel enigszins naar die stipjes zitten staren en het had mijn ding ook niet geweest :shifty:

Jorinde zegt dat ze persoonlijk vind dat als JE moeder bent geworden

ALs het echt haar persoonlijke mening tav zichzelf had geweest had ze moeten zeggen .... dat als ik moeder ben maar dat je he - lijkt het wel een beetje of we ons dit allemaal moet aantrekken.
Maar ja het zit ook wel een beetje bij ons ingebakken dat we snel je dit en je dat zeggen terwijl we eigenlijk ik zouden moeten zeggen.

En coke of geen coke heeft hier inderdaad niet zoveel mee te maken - ik weet ook niet wat er allemaal door die neuzen van jullie is gegaan 8) :wink:

@faizaa wrote:

en hoewel ik geen Jorinde tandvlees Mol fan ben…

Ahahahaha you’re cracking me up… Jorinde tandvlees Mol…

@Sooki wrote:

@faizaa wrote:

Crack/coke/tandvlees/Jorinde…

@Sooki wrote:

@faizaa wrote:

Ik was er al bang voor - een tijdje geleden zijn er hier hele blz besteeds aan het gebit van Jorinde en dat ging zelfs mij een beetje te ver.

Dus laten we dat ajb niet over gaan doen.

@Bella wrote:

@Sooki wrote:
@faizaa wrote:

Ik was er al bang voor - een tijdje geleden zijn er hier hele blz besteeds aan het gebit van Jorinde en dat ging zelfs mij een beetje te ver.

Dus laten we dat ajb niet over gaan doen.

? :think:

Nah… 2 mensen maken er een opmerking over en nu al op de vingers getikt door Bella, die zelf ook best houdt van een gezellig partijtje afzeiken toch… :shifty:

Maar toen ging het ook best ver over paardenbek Jorinde en dat ging me gewoon te ver. En ik voorzie nu ineens een deja vu.

En weet niet of nu van de afdeling afzeiken ben - ik heb meningen maar afzeiken vind ik wat anders.

@Bella wrote:

Maar toen ging het ook best ver over paardenbek Jorinde en dat ging me gewoon te ver. En ik voorzie nu ineens een deja vu.

En weet niet of nu van de afdeling afzeiken ben - ik heb meningen maar afzeiken vind ik wat anders.

Well you’re the one bringing it up now… Kan me namelijk absoluut niets herinneren over een discussie. Ik sla de discussies namelijk over… :mrgreen:

(haha, ook bijna tandvlees, bij mr Green!) :mrgreen:

Misschien had ik afzeiken tussen aanhalingstekens moeten zetten…

Maar ik lees pagina’s lang over haar uitspraken… (ook geen babynieuws) en dan gaat het over haar tandvlees door 2 personen en dan wordt dat meteen de kop ingedrukt… vind ik een beetje jammer… zoals je zelf hebt gezegd:

Ik ben het topic ooit gestart en heb laatst ook uitgelegd dat een beetje luchtig commentaar op welk bekend persoon ook er altijd al bij heeft gehoord en nu lijkt het wel of dit een uitermatie politiek correct topic moet worden waar je gelijk wordt afgestraft als je je mening een ventileert.

Het is een topic met een knipoog waar een beetje commentaar altijd al in thuis heeft gehoord en dat wil ik graag zo houden.

Vandaar… :wink:

Over mollen gesproken… :mrgreen:

Ik heb er nog een vraagje over… dus duik de huiskamer/keukentafel in…

:angel:

Dat was nou toevallig een van de gesprekken in al die tijd die ik echt te ver vond gaan en ik dacht oh nee he niet weer over dat gebit van haar.

En dat over dat gebit was echt niet meer met een knipoog dat was echt regelrecht afzeiken.

Maar affijn ik druk niets te kop in - ik dacht alleen even van oh nee he

Ik snap je… je hebt natuurlijk ook gewoon gelijk… maar ik maakte gewoon even een geintje, that’s all…

Verder met t babynieuws dan maar… :-*

@faizaa wrote:

Ik snap je… je hebt natuurlijk ook gewoon gelijk… maar ik maakte gewoon even een geintje, that’s all…

Verder met t babynieuws dan maar… :-*

Goed plan :thumbup: :mrgreen:

Ik weet alleen niets …

@Pimpernella wrote:

@charity wrote:
@visje79 wrote:

Wow, zie dat er nogal wat reactie gekomen was op mijn opmerking…

Ik bedoelde het precies zoals bovenstaande.

Op mij kwam de opmerking over als algemeen. Dus dat een ieder een keuze moet maken, werken of kinderen.

Maar voor haar is het lekker makkelijk praten, zij heeft nu de mogelijkheid om thuis te blijven en die keuze te maken omdat haar man erg goed is in de sport die hij doet.

En dan denk ik, jeetje, als je deze man niet had en je had een kind bij een ander gekregen, wellicht had je dan deze keuze niet zo makkelijk kunnen maken.

Overigens ben ik hetwel met Faizaa eens, I also had my share of partying, dus haar uitgaansverleden doet er niet direct iets aan toe. Maar ik denk dat haar leven er heel anders uit had gezien als ze deze man niet had ontmoet.

AMSTERDAM – Zangeres Celine Dion is zwanger van een tweeling. De 42-jarige zangeres heeft zes IVF-behandelingen moeten ondergaan voordat het haar lukte in verwachting te raken.

© AFPDit bevestigd de woordvoerder van de zangeres tegenover het Amerikaanse tijdschrift People. De zangeres zocht haar heil daarnaast ook in de acupunctuur.

“We zijn extatisch�, zo reageert haar man René Angelil op het blije nieuws. “Celine hoopt op een gezonde zwangerschap. Ze hoopte op één baby en het is een dubbele zegen dat we er twee krijgen!�

De Canadese zangeres, moeder van de 9-jarige René-Charles is inmiddels al 14 weken zwanger. Ze hoort volgende maand van welk geslacht haar ongeboren kinderen zijn.

bron:nu.nl