Of het is gewoon een hele lelijke baby :mrgreen:
@Rooike wrote:
@Bella wrote:@Rooike wrote:Erg flauw hoor…
Dacht dat dit topic was om zwangerschappen en bevallingen aan te kondigen maar de laatste tijd is het één en al gemiep en gezeik over leeftijden, te oud, te jong, te snel… Pfffff!
Wat maakt het allemaal toch uit, laat die mensen blij zijn met hun leven!
Volgens mij is het vooral de laatste tijd gezeik van mensen die daar weer over lopen te zeiken.
Nee hoor het is net andersom… Is je misschien niet opgevallen maar mij wel…
Het topic is daar toch niet voor bedoeld zeg, kom op…
ze.
Ik ben het topic ooit gestart en heb laatst ook uitgelegd dat een beetje luchtig commentaar op welk bekend persoon ook er altijd al bij heeft gehoord en nu lijkt het wel of dit een uitermatie politiek correct topic moet worden waar je gelijk wordt afgestraft als je je mening een ventileert.
Het is een topic met een knipoog waar een beetje commentaar altijd al in thuis heeft gehoord en dat wil ik graag zo houden.
En als een beetje ‘commentaar’ links of rechts niet mag laat ik het topic sluiten.
Ik zou niet weten hoe jij precies kan bepalen waar het topic wel of niet voor bedoeld was - het is al die jaren goed gegaan.
@Mutsie86 wrote:
Of het is gewoon een hele lelijke baby :mrgreen:
Maar wel heeeeeeel lief

Nee hoor - kan me wel vorostellen dat ze niemand met een of andere lens in die kinderwagen laten hangen.
@Bella wrote:
een beetje ‘commentaar’
Een beetje??? :eh:
Ach ja…

Babynieuws voor Jorinde Moll. De Story onthult dat de voormalige presentatrice van Veronica zwanger is van haar man Chalid Arrab. De twee verwachten in november hun tweede kindje.
"Enkele dagen geleden heb ik een echo gehad en alles gaat goed met de baby�, aldus de 38-jarige Jorinde. Het is nog niet duidelijk of ze een jongetje of een meisje zullen krijgen. Dat horen ze over een paar weken.
Jorinde wil helemaal voor haar tweede moederschap gaan. Werken doet ze dan ook niet meer. “Persoonlijk vind ik dat als je voor kinderen kiest, je ook volop moeder moet zijn. Of je kiest voor je kinderen of voor een carrière, maar niet allebei.”
De presentatrice trouwde in mei 2007 met freefighter Chalid Arrab. Samen hebben ze al een dochtertje, Loubna.
@Rooike wrote:
@Bella wrote:@Rooike wrote:Erg flauw hoor…
Dacht dat dit topic was om zwangerschappen en bevallingen aan te kondigen maar de laatste tijd is het één en al gemiep en gezeik over leeftijden, te oud, te jong, te snel… Pfffff!
Volgens mij is het vooral de laatste tijd gezeik van mensen die daar weer over lopen te zeiken.
Een forum is toch bedoeld om mensen te kunnen laten reageren op dingen die anderen posten? Als je sec een lijstje wilt met bners die momenteel zwanger zijn of net een kind hebben gebaard, zonder dat iemand iets stoms over de naam zegt of over het feit dat de moeder geen bv wilde geven omdat haar bekende borsten dan niet meer zo mooi er uit zouden zien, moet je niet op een forum wezen, lijkt mij. Er bestaat vast een website a la http://www.zwangerecelebs.nl of zo. Of anders kun je er altijd een beginnen :wink:
@fiep klophout wrote:
@Rooike wrote:@Bella wrote:@Rooike wrote:Erg flauw hoor…
Een forum is toch bedoeld om mensen te kunnen laten reageren op dingen die anderen posten? Als je sec een lijstje wilt met bners die momenteel zwanger zijn of net een kind hebben gebaard, zonder dat iemand iets stoms over de naam zegt of over het feit dat de moeder geen bv wilde geven omdat haar bekende borsten dan niet meer zo mooi er uit zouden zien, moet je niet op een forum wezen, lijkt mij. Er bestaat vast een website a la http://www.zwangerecelebs.nl of zo. Of anders kun je er altijd een beginnen :wink:
Precies. Als ik alleen dat soort dingen wil lezen ga ik wel naar andere sites. Gewoon (roddel)nieuws sites..
Dit is een forum, en dan wil ik mijn mening geven. Ook als het niet altijd positief is.
Een forum of een discussieforum op internet is een online, interactieve omgeving, meestal gewijd aan een bepaald thema, waar men publieke berichtjes kan posten waarop anderen kunnen reageren, zodat er discussie en uitwisseling kan ontstaan.
Gevonden op http://www.cjsm.vlaanderen.be/e-cultuur/
@Bella wrote:
@Mutsie86 wrote:Of het is gewoon een hele lelijke baby :mrgreen:
Maar wel heeeeeeel lief
Nee hoor - kan me wel vorostellen dat ze niemand met een of andere lens in die kinderwagen laten hangen.
Ja ik ook hoor, ze zal d’r kleine meid wel willen laten opgroeien met zo’n min mogelijk camera’s om haar heen :thumbup:
@Bella wrote:
@Rooike wrote:Erg flauw hoor…
8)

Vind het altijd zo grappig: Als persoon A zegt wat ze denkt en persoon B heeft er commentaar op, is het forum te klein, want o wee… persoon A mag toch zeggen wat ze denkt? Alleen wordt vergeten dat persoon B dan dus ook mag zeggen wat ze denkt… en dus ook commentaar mag geven :mrgreen:
En ach…wat is en forum zonder ergens commentaar op te hebben? Wordt het eigenlijk gewoon een website, zonder enige interactie.
Iedereen die langer op kok zit weet hoe het hier werkt en volgens mij vind iedereen het wel eens leuk om te lezen/zich er in te mengen of het knuppel in het hoenderhok te gooien.
Jorinde wil helemaal voor haar tweede moederschap gaan. Werken doet ze dan ook niet meer. "Persoonlijk vind ik dat als je voor kinderen kiest, je ook volop moeder moet zijn. Of je kiest voor je kinderen of voor een carrière, maar niet allebei."
Zo valt over bovenstaande ook best te discussieren... toch? :wink:
ik zeg voer voor een prachtig discussietopic 8) :mrgreen:
Ik zou natuurlijk het vooroordeel kunnen hebben dat ze in huize Jorinde en man genoeg centjes op de bank hebben waardoor je zoeits kan zeggen maar wellicht is dat helemaal niet zo en gaan ze nu heeeeeel zuinig leven enzo. Dat het echt een principe kwestie van haar is en helemaaaaal nietst te maken heeft met een bepaalde luxe positie 8)
Geen foto van Sammie, maar wel van haar ouders mét Sammie
Het is iig een praaaaachtige kinderwagen :mrgreen:
Ik vind het echt de brad en angelina van de lage landen :mrgreen:
@Bella wrote:
Ik vind het echt de brad en angelina van de lage landen :mrgreen:
Ja, vind ik ook! :thumbup:
Ik vind het een mooi stel! :inlove:
@Bella wrote:
Ik zou natuurlijk het vooroordeel kunnen hebben dat ze in huize Jorinde en man genoeg centjes op de bank hebben waardoor je zoeits kan zeggen maar wellicht is dat helemaal niet zo en gaan ze nu heeeeeel zuinig leven enzo. Dat het echt een principe kwestie van haar is en helemaaaaal nietst te maken heeft met een bepaalde luxe positie 8)
Hahah nou ik kan je zeggen , dat is zeker het geval. Ik heb Jorinde vaak van dichtbij gezien in het uitgaansleven. Vaak volledig aan de coke enzo. Maar goed daar maakt ze zelf ook geen geheim van.
Maar ze is nu met een zeer welvarende kickbokser ofzo en ze hebben geld genoeg.
Ze heeft zich dus echt geen zorgen te maken om de financien enzo, dus makkelijk praten. Toen ik dit ook las, zei ik het tegen mijn man en die begon keihard te lachen
@jet wrote:
@Bella wrote:Ik zou natuurlijk het vooroordeel kunnen hebben dat ze in huize Jorinde en man genoeg centjes op de bank hebben waardoor je zoeits kan zeggen maar wellicht is dat helemaal niet zo en gaan ze nu heeeeeel zuinig leven enzo. Dat het echt een principe kwestie van haar is en helemaaaaal nietst te maken heeft met een bepaalde luxe positie 8)
Hahah nou ik kan je zeggen , dat is zeker het geval. Ik heb Jorinde vaak van dichtbij gezien in het uitgaansleven. Vaak volledig aan de coke enzo. Maar goed daar maakt ze zelf ook geen geheim van.
Maar ze is nu met een zeer welvarende kickbokser ofzo en ze hebben geld genoeg.
Ze heeft zich dus echt geen zorgen te maken om de financien enzo, dus makkelijk praten. Toen ik dit ook las, zei ik het tegen mijn man en die begon keihard te lachen
Ok dus als je vroeger aan de coke was en een andere levensstijl erop na hebt gehouden kan je nu niet gewoon echt overtuigd zijn dat je thuis wil blijven voor je kinderen en je carieëre op 2 zet.
@Bella wrote:
Het is iig een praaaaachtige kinderwagen :mrgreen:
Vind je, ik wilde net zeggen dat ik hem stom vond. Of mag dat niet meer? 8)
Wij hebben hem ook, de Quinny, maar die bolletjes?
Vind mijn rode veel stoerder! :mrgreen:
Ik denk dat Jet bedoelt dat zij het finacieel niet nodig hebben als beide ouders werken, zoals veel andere mensen wel.
@visje79 wrote:
Ik denk dat Jet bedoelt dat zij het finacieel niet nodig hebben als beide ouders werken, zoals veel andere mensen wel.
dat kan maar waarom dan haar verleden dan erbij noemen en er om moeten lachen?
Dat weet ik ook niet maar het was volgens mij niet het punt dat ze probeerde te maken