Ik kan het exacte percentage niet geven (heb het ooit ergens gelezen), maar volgens mij is dat toch het beeld dat de meeste mannen afschrikt.
Het is natuurlijk allemaal wat onhandiger en veel vrouwen denken wellicht dat ze minder mooi zijn, maar veel mannen vinden het gewoon eng om daar te gaan ‘prikken’.
Bang dat ze het hoofdje kunnen voelen misschien. :mrgreen:
Ik kan het exacte percentage niet geven (heb het ooit ergens gelezen), maar volgens mij is dat toch het beeld dat de meeste mannen afschrikt.
Het is natuurlijk allemaal wat onhandiger en veel vrouwen denken wellicht dat ze minder mooi zijn, maar veel mannen vinden het gewoon eng om daar te gaan ‘prikken’.
Bang dat ze het hoofdje kunnen voelen misschien. :mrgreen:
Weet niet meer precies hoe die mop ging, maar kwam er op neer dat een pasgeboren baby zijn vader met een vinger keihard op het voorhoofd tikte om te vragen of dat fijn was :lol: Dat soort flauwigheid maakt het niet beter denk ik
Iedereen mag toch gewoon een mening over iets of iemand hebben, dat gebeurd nou eenmaal over beroemdheden…snap het probleem niet zo.
Wat ik wel vervelend vind is dat er nu reactie’s uitgelokt worden met opmerkingen als ‘’ En niemand commentaar op Mariah Carey met haar 40 jaar en haar 11 jaar jongere vriendje die misschien zwanger zijn? ‘’ Kijk dan denk ik…eerst mensen aanvallen omdat ze een mening hebben en die geven en dan dat soort reactie’s uit gaan lokken…wat wil je dan Becca ?? Een mening over bv leeftijd lezen en dan weer in de aanval gaan…? Flauw!En erg kinderachtig…
Iedereen zijn eigen mening, maar ook ik word er behoorlijk flauw van dat er 3 pagina’s voorbij gescrolled dienen te worden eer je eens ‘echt’ nieuws leest.
Lance Armstrong heeft op zijn Twitter-pagina aangekondigd dat hij voor de vijfde keer papa wordt. Het wordt het tweede kindje van de 38-jarige Texaan en Anna Hansen. Vorige zomer beviel Hansen van een zoontje, Max. De zevenvoudige Tour-winnaar heeft ook drie kinderen met zijn eerste vrouw Kristen Richard: Luke, Grace en Bella.