BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

@mamaMarije wrote:

@faizaa wrote:
Je prikt toch niet ergens in… waar de baby in zit? Of is zijn piemel zooooo lang dat ie zo de baarmoeder in schiet…

:lol: :lol: :lol:

Ook weer to much haha ik ben nogal van het visualiseren :wink:

Niks mis met een lange piemel toch… :lol:

Ik snap je wel trouwens :-* … maar daarom zei ik… moet bekennen dat ik ook soms -miss too much info- ben…

Ik vind niet snel iets too much info… vandaar… dat ik t berichtje niet zo schokkend vind… :mrgreen:

@faizaa wrote:

@mamaMarije wrote:
@faizaa wrote:
Je prikt toch niet ergens in… waar de baby in zit? Of is zijn piemel zooooo lang dat ie zo de baarmoeder in schiet…

:lol: :lol: :lol:

Ook weer to much haha ik ben nogal van het visualiseren :wink:

Niks mis met een lange piemel toch… :lol:

:angel:

Zolang die maar niet in mijn baarmoeder komt :lol:

proestttt :lol: :lol: :lol:

Ik kan het exacte percentage niet geven (heb het ooit ergens gelezen), maar volgens mij is dat toch het beeld dat de meeste mannen afschrikt.

Het is natuurlijk allemaal wat onhandiger en veel vrouwen denken wellicht dat ze minder mooi zijn, maar veel mannen vinden het gewoon eng om daar te gaan ‘prikken’.

Bang dat ze het hoofdje kunnen voelen misschien. :mrgreen:

@Anneke wrote:

Ik kan het exacte percentage niet geven (heb het ooit ergens gelezen), maar volgens mij is dat toch het beeld dat de meeste mannen afschrikt.

Het is natuurlijk allemaal wat onhandiger en veel vrouwen denken wellicht dat ze minder mooi zijn, maar veel mannen vinden het gewoon eng om daar te gaan ‘prikken’.

Bang dat ze het hoofdje kunnen voelen misschien. :mrgreen:

Weet niet meer precies hoe die mop ging, maar kwam er op neer dat een pasgeboren baby zijn vader met een vinger keihard op het voorhoofd tikte om te vragen of dat fijn was :lol: Dat soort flauwigheid maakt het niet beter denk ik :wink:

:mrgreen:

Ze schijnen er niks van te merken (en zowel dan zijn ze het waarschijnlijk voor de geboorte alweer vergeten :wink: ).

Juist het schommelen schijnen ze fijn te vinden.

Moet zeggen dat ik het me wel kan voorstellen hoor.

Veel mannen zijn denk ik ook nogal onwetend wat betreft de vrouwelijke geslachtsorganen en bij zwangerschap hoe het precies allemaal zit daarbinnen.

En aangezien ze allemaal denken groot gereedschap te hebben… 8)

VOLGens mij zit de gemiddelde school in Hollywood straks vol met tweelingen 8)

@faizaa wrote:

Ik snap die mannen niet die daar bang voor zijn… alsof je kind je aanstaart terwijl je bezig bent…

En dat kind maar denken: Jezus, daar heb je die eikel ook weer!

Een tweeling voor de travolta’s! Leuk!

En niemand commentaar op Mariah Carey met haar 40 jaar en haar 11 jaar jongere vriendje die misschien zwanger zijn? :think: :wink:

Ik dacht wel gelijk zo van Mariah en haar toy boy :mrgreen:

@Bella wrote:

Ik dacht wel gelijk zo van Mariah en haar toy boy :mrgreen:

:lol: :lol: Ik wist dat er wel iemand moest zijn met een mening :lol: :lol:

Erg flauw hoor…

Dacht dat dit topic was om zwangerschappen en bevallingen aan te kondigen maar de laatste tijd is het één en al gemiep en gezeik over leeftijden, te oud, te jong, te snel… Pfffff!

Wat maakt het allemaal toch uit, laat die mensen blij zijn met hun leven!

Iedereen mag toch gewoon een mening over iets of iemand hebben, dat gebeurd nou eenmaal over beroemdheden…snap het probleem niet zo.

Wat ik wel vervelend vind is dat er nu reactie’s uitgelokt worden met opmerkingen als ‘’ En niemand commentaar op Mariah Carey met haar 40 jaar en haar 11 jaar jongere vriendje die misschien zwanger zijn? ‘’ Kijk dan denk ik…eerst mensen aanvallen omdat ze een mening hebben en die geven en dan dat soort reactie’s uit gaan lokken…wat wil je dan Becca ?? Een mening over bv leeftijd lezen en dan weer in de aanval gaan…? Flauw!En erg kinderachtig…

Iedereen zijn eigen mening, maar ook ik word er behoorlijk flauw van dat er 3 pagina’s voorbij gescrolled dienen te worden eer je eens ‘echt’ nieuws leest.

Weet niet of dit al in dit topic stond :

Lance Armstrong heeft op zijn Twitter-pagina aangekondigd dat hij voor de vijfde keer papa wordt. Het wordt het tweede kindje van de 38-jarige Texaan en Anna Hansen. Vorige zomer beviel Hansen van een zoontje, Max. De zevenvoudige Tour-winnaar heeft ook drie kinderen met zijn eerste vrouw Kristen Richard: Luke, Grace en Bella.

Wat leuk voor alicia keys.

Zijn er al foto’s van Sammy in omloop? (van katja schuurman)

Vind het wel lang duren :slight_smile:

Volgens mij heeft er in de weekend of prive al een foto gestaan van Katja met de kleine Sammy

@Rooike wrote:

Erg flauw hoor…

Dacht dat dit topic was om zwangerschappen en bevallingen aan te kondigen maar de laatste tijd is het één en al gemiep en gezeik over leeftijden, te oud, te jong, te snel… Pfffff!

Volgens mij is het vooral de laatste tijd gezeik van mensen die daar weer over lopen te zeiken.

@tijgertje1982 wrote:

Volgens mij heeft er in de weekend of prive al een foto gestaan van Katja met de kleine Sammy

Oooh, niet gezien, ik ben ook wel erg benieuwd hoor! Vind Katja ook zo leuk in Single!

@Bella wrote:

@Rooike wrote:
Erg flauw hoor…

Volgens mij is het vooral de laatste tijd gezeik van mensen die daar weer over lopen te zeiken.

Nee hoor het is net andersom… Is je misschien niet opgevallen maar mij wel…

Het topic is daar toch niet voor bedoeld zeg, kom op…

ON topic:

Volgens mij hebben er nog geen foto’s van Sammy in gestaan want ze wil het allemaal nog voor zichzelf houden zei ze.

In de prive staan nu ook foto’s van Katja en Thijs met de kinderwagen, maar de kleine Sammy zie je niet in beeld…