Het hangt van heel veel verschillende factoren af.
Ik denk namelijk dat als je ouder bent, je eerder voor kinderen zult gaan dan dat je begin 20 bent bijvoorbeeld.
.
Precies :mrgreen:
Ik was 36 toen ik Roel leerde kennen en al binnen een jaar ging ik voor zwanger worden want uiteindelijk lukte iets na een jaar samen zijn maar helaas een mk. Maar binnen twee jaar was Lasse er :mrgreen:
Ik had haast en ik was nog net 39 toen ik zwanger werd van Nena.
Als ik een stuk jonger was geweest had ik er niet zo’n vaart achter gezet hoor maar ja die klok tikte maar en tikte maar en zo luid ook.
John Travolta en zijn vrouw krijgen inderdaad een kindje. Dus om alle discussies de wereld uit te helpen, hier het vernieuwde stuk van vandaag :
Door Novum, Vernieuwd: 26-5-2010
Felicitaties voor aanstaande vader Travolta
De felicitaties stromen binnen in huize Travolta. John Travolta en zijn vrouw Kelly Preston maakten een week geleden bekend dat zij een kindje verwachten.
Copyright 2010, Novum
Felicitaties voor Travolta
(Novum) - De felicitaties stromen binnen in huize Travolta. John Travolta en zijn 47-jarige echtgenote Kelly Preston maakten een week geleden bekend dat zij een kindje verwachten. Collega-acteurs spreken zich erg enthousiast uit. Kirstie Alley maakte een parodie op het nummer ‘It’s Raining Men’. “It’s raining baby’s, hallelujah”, zegt ze tegen het Amerikaanse tijdschrift People.
“Ik ben erg blij voor hen. Ik ken John, hij is een fantastische vader en het kindje mag blij zijn met zo’n pappa”, zegt acteur Hugh Jackman, die met Travolta speelde in de film ‘Swordfish’. Ook acteur Christopher Walken is erg blij voor de twee. “Geweldig nieuws.” Hij speelde samen met Travolta in ‘Hairspray’ en ‘Pulp Fiction’.
John Travolta (56) en zijn vrouw Kelly Preston (47) zijn naar verluidt in de wolken met het nieuws dat Kelly een tweeling verwacht. Vorig jaar overleed hun zestienjarige zoon Jett, ze hebben ook een dochter van tien, Ella Blue.
Vorige week kondigden Travolta en Preston aan dat ze een kind verwachten. (bang/lb)
kan iemand mij vertellen waarom iemand zulke berichten aan de pers vertelt? :shifty: :roll: Los van dat ik amper wist wie zij is…
Nikkie Plessen houdt ook zwanger van seks
Uitgegeven: 26 mei 2010 09:08
Laatst gewijzigd: 26 mei 2010 09:07
AMSTERDAM - Tv-presentatrice Nikkie Plessen laat zich niet tegenhouden door haar zwangere buik om seks te hebben. “Het schijnt zelfs goed te zijn voor het kind. Toch is het wel wat vreemder.�
“En ook al wordt gezegd dat ongeboren baby’s dat heel leuk vinden, ik heb ze dat nooit na horen vertellen hoor.�
Onaantrekkelijk
Gelukkig heeft de 25-jarige presentatrice zelf niets te klagen. “De ene man vindt een bolle buik echt totaal onaantrekkelijk. Maar mijn vriend (Ruben Bontekoe, red.) vindt het juist helemaal prachtig. Dat er in mijn buik zijn kindje groeit maakt het voor hem juist heel speciaal.�
En Jan natuurlijk voor het eerst papa, leuk!, hij is natuurlijk niet de papa van het dochtertje van zijn vriendin (die heeft een papa).
ik vind het ook snel
En snel is helemaal niet als afkeuring bedoeld hoor, maar gewoon hoe ik dat zie. Ik vind het snel als je kijkt naar de tijd dat ze samen zijn…maar ook haar 1e kindje wordt geloof ik bijna 2 of is net 2. Hoorde ik afgelopen week ergens op tv. Dus ja net een kind, uit elkaar, direct alweer nieuwe liefde en alweer met hem een kind…dat vind ik allemaal erg snel.
kan iemand mij vertellen waarom iemand zulke berichten aan de pers vertelt? :shifty: :roll: Los van dat ik amper wist wie zij is…
AMSTERDAM - Tv-presentatrice Nikkie Plessen laat zich niet tegenhouden door haar zwangere buik om seks te hebben. “Het schijnt zelfs goed te zijn voor het kind. Toch is het wel wat vreemder.�
“En ook al wordt gezegd dat ongeboren baby’s dat heel leuk vinden, ik heb ze dat nooit na horen vertellen hoor.�
Onaantrekkelijk
Gelukkig heeft de 25-jarige presentatrice zelf niets te klagen. “De ene man vindt een bolle buik echt totaal onaantrekkelijk. Maar mijn vriend (Ruben Bontekoe, red.) vindt het juist helemaal prachtig. Dat er in mijn buik zijn kindje groeit maakt het voor hem juist heel speciaal.�
Onaantrekkelijk
Toooooo much info!
soms zijn er van die dingen die je niet wilt weten of je de mensen nou kent of niet
dit is een schoolvoorbeeld daar van.
als het nou als een klein onderdeel in een lang interview zou staan, zou ik het nog niet zo ‘stuitend’ vinden. Maar zo als losstaand artikeltje…ik snap daar gewoon he-le-maal niks van…
En Jan natuurlijk voor het eerst papa, leuk!, hij is natuurlijk niet de papa van het dochtertje van zijn vriendin (die heeft een papa).
ik vind het ook snel
En snel is helemaal niet als afkeuring bedoeld hoor, maar gewoon hoe ik dat zie. Ik vind het snel als je kijkt naar de tijd dat ze samen zijn…maar ook haar 1e kindje wordt geloof ik bijna 2 of is net 2. Hoorde ik afgelopen week ergens op tv. Dus ja net een kind, uit elkaar, direct alweer nieuwe liefde en alweer met hem een kind…dat vind ik allemaal erg snel.
Onaantrekkelijk
Toooooo much info!
soms zijn er van die dingen die je niet wilt weten of je de mensen nou kent of niet
dit is een schoolvoorbeeld daar van.
Whahaha, erg grappig, inderdaad to much :lol: :lol: :lol:
Moest even googlen, ze komt mij wel een beetje bekend voor, maar van wat?
Leuk voor alle zwangere dames die al niet lekker in hun vel zitten dankzij de hormonen en het toenemende gewicht.
Die de seks even afzweren en nu weer gaan twijfelen aan hun relatie omdat zo’n BN’er laat weten het nog net niet 3 keer per dag te doen en zij al 5 maanden droog staan.
Het klinkt misschien heel stom, maar ik moest ook smakelijk lachen toen ik hoorde dat zowel de man van Bridget Maasland en nu ook die John Ewbank hun pleziertjes ergens anders hebben gezocht.
Maar ik ben wel gelukkig met de dingen die ik heb.
Mijn zwager is ook zo iemand, hij en zijn vrouw winkelen bij Hugo Boss, rijden dure bakken, hebben hun huis laten verbouwen voor bedragen waar je U tegen zegt, een sprookjeshuwelijk (en dat vind ik allemaal prima hoor, maar zij beginnen daar te pas en te onpas over, uit de hoogte dus, hij noemt mij bijvoorbeeld ook altijd neerbuigend ‘huismoedertje’), en nu… nu gaan ze scheiden.
En nu houden ze naar waarschijnlijkheid een enorme schuld over aan het huis.
En ik, ik kan daar geen seconde wakker van liggen.
Ik ben geen mede-veroorzaker van dat leed, ik geniet daar ook niet van. Maar me er druk over maken, nee echt niet. Ik vind dat ergens wel grappig ja. Shoot me.
Maar ik ben wel gelukkig met de dingen die ik heb.
Mijn zwager is ook zo iemand, hij en zijn vrouw winkelen bij Hugo Boss, rijden dure bakken, hebben hun huis laten verbouwen voor bedragen waar je U tegen zegt, een sprookjeshuwelijk (en dat vind ik allemaal prima hoor, maar zij beginnen daar te pas en te onpas over, uit de hoogte dus, hij noemt mij bijvoorbeeld ook altijd neerbuigend ‘huismoedertje’), en nu… nu gaan ze scheiden.
En nu houden ze naar waarschijnlijkheid een enorme schuld over aan het huis.
En ik, ik kan daar geen seconde wakker van liggen.
Ik ben geen mede-veroorzaker van dat leed, ik geniet daar ook niet van. Maar me er druk over maken, nee echt niet. Ik vind dat ergens wel grappig ja. Shoot me.
De zwangerschapsgeruchten rond Mariah Carey worden steeds hardnekkiger. De 40-jarige zangeres stapte eerder deze week uit haar nieuwe filmproject.
Copyright 2010, Novum
‘Carey stopt film voor zwangerschap’
(Novum) - De geruchten rond Mariah Carey worden steeds hardnekkiger. De 40-jarige zangeres stapte eerder deze week uit haar nieuwe filmproject waardoor de geruchten over een zwangerschap aanwakkerden.
Carey zou meespelen in de nieuwe dramafilm ‘For Colored Girls Who Have Considered Suicide When the Rainbow is Enuf’. De zangeres stopte dinsdag met het project, schrijft het Amerikaanse tijdschrift People.
De film, die is gebaseerd op het gelijknamige boek, gaat over het leven van twintig getinte vrouwen. De rolprent komt op 14 januari in Amerika in de bioscoop. Carey zou naast grote namen als Janet Jackson, Whoopi Goldberg en Kerry Washington op het witte doek verschijnen.
Carey en haar man Nick Cannon steken hun kinderwens niet onder stoelen of banken. “We willen zeker kinderen, en als het zo ver is laten we het jullie allemaal weten”, vertelde Cannon.
De 29-jarige komiek heeft nu echter nog niets van zich laten horen. De twee zijn op 30 juli 2008 in het huwelijksbootje gestapt.
Je prikt toch niet ergens in… waar de baby in zit? Of is zijn piemel zooooo lang dat ie zo de baarmoeder in schiet…
Ik snap die mannen niet die daar bang voor zijn… alsof je kind je aanstaart terwijl je bezig bent… maaaaaaaaaar goed… idd too much info maar ach, ik ben ook wel iemand van too much info soms :silenced:
Verderrrrrrrrrrrrrr Anneke… grof of niet… ik snap je punt…