Actrice Monica Bellucci bevallen
Uitgegeven: 24 mei 2010 17:18
Laatst gewijzigd: 24 mei 2010 17:18
AMSTERDAM - Actrice Monica Bellucci is bevallen van een dochter. Het meisje kwam vrijdagavond ter wereld in Rome en heeft de naam Léonie gekregen.
Dat meldt het Amerikaanse tijdschrift People.
Een vriend van de Italiaanse actrice laat weten dat moeder en dochter het goed maken. Léonie is het tweede kindje voor Bellucci en haar echtgenoot, de Franse acteur Vincent Cassel. De twee hebben al een 5-jarig dochtertje, genaamd Deva.
De 45-jarige Bellucci en de 43-jarige Cassel leerden elkaar in 1996 kennen tijdens de opnames van de thriller ‘L’Appartement’. In 1999 gaven zij elkaar het jawoord.
© Novum
Ik zie bij boulevard dat jan smit vader wordt in november!
Jan Smit wordt vader
Jan Smit wordt vader, dat meldt hij dinsdag via zijn Twitter-pagina. Eind november verwachten Jan en Liza Plat hun eerste kindje.
Om 18:01 uur Twitterde Jan: “Feest in huize Smit! Als alles goed gaat word ik eind november papa!â€? Jan was natuurlijk al een tijdje papa van Liza’s dochtertje Fem.
Jan Smit wil zelf niet reageren op het nieuws. Manager Jaap Buys vertelt RTL Boulevard: “Jan gaat zelf niet op dit nieuws reageren, want hij doet geen uitspraken meer over zijn priveleven, maar dit nieuws wilde hij graag met zijn fans delen.�
Fijn voor Jan zeg! Het is hem gegund!
leuk voor jan en liza… :mrgreen:
naam dochter van Claudia Shiffer bekend…
Claudia Schiffer en haar man Matthew Vaughn hebben elf dagen na de geboorte van hun dochter de naam bekend gemaakt. Hun dochter krijgt de naam Cosima Violet Vaughn Drummond.
Het stel wilde de naam pas prijsgeven nadat hun dierbaren Cosima ook hadden aanschouwd. De naam Cosima is een Italiaanse naam afgeleid van het Grieksewoord kosmos, wat orde of waardigheid betekent.
Cosima is het derde kind van Claudia en Matthew. Ze hebben al een zoon Caspar (7) en een dochter Clementine (5).
Die Jan :mrgreen:
Hoorde vandaag nog wel dat hij bij Koen en sander in de uitzending was en over dat zij in zijn zomerprogramma komen maar daarin niets over een baby geloof ik.
@Femke Fataal wrote:
Om 18:01 uur Twitterde Jan: “Feest in huize Smit! Als alles goed gaat word ik eind november papa!â€? Jan was natuurlijk al een tijdje papa van Liza’s dochtertje Fem.
:shifty:
@Madre wrote:
@Femke Fataal wrote:
Mijn gedachten ook…
Wel hartstikke leuk dat hij nu voor t eerst papa word… :thumbup:
@faizaa wrote:
@Madre wrote:@Femke Fataal wrote:
Mijn gedachten ook…
Wel hartstikke leuk dat hij nu voor t eerst papa word… :thumbup:
Yeah… :eh:
Maar leuk, leuk leuk…
wat leuk voor hun!
Ik zat er eigenlijk al op te wachten en keek er niet echt van op dat Jan eindelijk papa wordt! Leuk hoor! :mrgreen: :mrgreen:
Snel allemaal… maar heel erg leuk voor ze.
En Jan natuurlijk voor het eerst papa, leuk!, hij is natuurlijk niet de papa van het dochtertje van zijn vriendin (die heeft een papa).
zag hier paar dagen terug vraag over angela esajas. Ze is inmiddels bevallen van een dochter: mia.
Leuke naam, zo heet mijn petekind ook.
@Mama wrote:
Snel allemaal… maar heel erg leuk voor ze.
En Jan natuurlijk voor het eerst papa, leuk!, hij is natuurlijk niet de papa van het dochtertje van zijn vriendin (die heeft een papa).
Waarom snel? Ze kennen elkaar al een aantal jaren, waarvan een jaar samen dus waarom niet?
:mrgreen:
@Rooike wrote:
@Mama wrote:Snel allemaal… maar heel erg leuk voor ze.
Waarom snel? Ze kennen elkaar al een aantal jaren, waarvan een jaar samen dus waarom niet?
:mrgreen:
omdat het gemiddelde koppel een stuk langer een relatie heeft als het voor het eerst in verwachting raakt…
Das ieder voor zich lijkt mij… :mrgreen:
@Rooike wrote:
Das ieder voor zich lijkt mij… :mrgreen:
tja, maar dan spreek je dus wel van ‘snel’, omdat het sneller is dan gemiddeld… zo werkt dat in de wereld

Maar wat is dan snel??
Ik was ook na 1,5 jaar bewust zwanger van mijn vriend, is dat dan ook snel :P??
@Sennapen wrote:
Maar wat is dan snel??
Ik was ook na 1,5 jaar bewust zwanger van mijn vriend, is dat dan ook snel :P??
ik hang aan snel geen waarde-oordeel he, het is enkel een ‘afwijking’ van het gemiddelde. Ik probeer dat gemiddelde te vinden, maar dat lukt niet.
Ik zelf vind het binnen 2 jaar geloof ik wel snel, niet te snel. (ik heb geen recht van spreken, zit namelijk zelf ver onder die 2 jaar