BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

Jet was gehandicapt, ik meen autistisch. Dus wat het risico van aandoeningen betreft, weten deze mensen als geen ander dat íedere zwangerschap risico’s meedraagt als het gaat om de ontwikkeling van een kind.

Als zij blij zijn, ben ik blij voor hun!

Edit: ik bedoel uiteraard de Travolta’s

jet had de ziekte van Kawasaki.

Dit topic was ooit leuk en luchtig bedoeld en met een knipoog.

Ik snap wel dat het niet de bedoeling is om bekende mensen helemaal de grond in te boren maar als je helemaal niets meer mag zeggen is de lol er natuurlijk ook vanaf.

Dus laten we een beetje luchtig blijven als we iets aan de oude kant vinden (47 is toch gewoon best al oud voor een kindjes los van of je het ze gunt of niet) of raar als ze niet zelf het kind dragen maar daar iemand anders voor betalen (hoe heet ze van sex in the city) of er weer eens een grappige naam voorbij komt.

Het is nooit als een politiek correct topic bedoeld of als disussie topic en laten we het een beetje leuk houden.

Wie is Amy Adams trouwens? :think: Ik ken haar niet!

@Becca wrote:

Wie is Amy Adams trouwens? :think: Ik ken haar niet!

ken haar ook niet…

Amy Adams is de actrice die Giselle speelt in Enchanted. (Ze zijn nu bezig met Enchanted 2 geloof ik, gaaf!)

http://www.blog.newsweek.com/photos/thegolddigger/images/70876/original.aspx

Ze speelt de laatste tijd wel in meerdere films; Doubt, Julie & Julia, Sunshine Cleaning. En ze is twee keer genomineerd geweest voor een oscar: een keer voor Doubt en een keer voor Junebug

Jacqueline Govaert 28 is weer in verwachting. De zangeres zou in november uitgerekend zijn van haar tweede kindje, dat meldt het voormalige management van de band Krezip aan Nu.nl. “De familie is heel erg blij met dit nieuws.” Jacqueline en haar vriend, Ivo, zijn al de trotse ouders van zoontje Billie Miel, die vorig jaar maart werd geboren.

De zangeres werd bekend met de band Krezip, die onder andere verantwoordelijk was voor de nummers I would stay en Out of my bed. Vorig jaar besloten zij uit elkaar te gaan. De aanstaande moeder verwacht aan het eind van het jaar, samen met de komst van de baby, haar eerste soloalbum.

A joh dat is alweer oud nieuws :lol: :wink:

Nee hoor, had t een aantal pagina’s terug al gepost, maar toen kwam het o zo grote ophef nieuws over John Travolta en zn vrouw :think:

@sonja1985 wrote:

A joh dat is alweer oud nieuws :lol: :wink:

Nee hoor, had t een aantal pagina’s terug al gepost, maar toen kwam het o zo grote ophef nieuws over John Travolta en zn vrouw :think:

zoiets gebeurd hier toch nooit… :liar: :liar: :mrgreen:

Ik zal eens opletten of 1 van de nov. dames in mijn ‘groepje’ een secret identity heeft haha.

er is helemaal nergens OFFICIEEL bevestigd dat ze een kindje krijgen .

Op zijn officiele site staat :

“It’s impossible to keep a secret … especially one as wonderful as this. We want to be the first to share this great news with everyone that we are expecting a new addition to our family.”

Wie weet hebben ze wel een puppy gekocht nadat van de week hun 2 hondjes zijn doodgereden.

wie zal het zeggen :wink:

@Rooike wrote:

Maar nee ik vond dit:

After the tragic loss of their son, John Travolta and Kelly Preston can now announce the best news they’ve had in years.

Preston, 47, is pregnant, the family tells PEOPLE.

“It’s impossible to keep a secret … especially one as wonderful as this,� they say in a statement cross-posted to each of their Web sites.

“We want to be the first to share this great news with everyone that we are expecting a new addition to our family.

Love, John, Kelly and Ella�

Travolta, 56, and Preston are also parents to daughter Ella Bleu, 10. Their 16-year-old son Jett, died of a seizure in January 2009.

Dit heeft Rooike gisteren nog geplaatst dus ze is wel degelijk zwanger :wink:

marloes vip : oh haha sorry niet gelezen :oops:

Marieke_5000 : er staat, the family tells…dus niet bevestigd door henzelf.

Dan pas is het echt waar :wink:

maar goed waar gaaaaaaat het over hahaha

maakt ook niet uit if het wel/niet zo is

Dus weer allemaal nieuwe babys in showbizzzland :mrgreen:

@Mam van 2 wrote:

Jawel, the family dat wil zeggen zijzelf... Hun namen staan er toch bij??? :wink:

@tamx wrote:

Jawel! Amy Adams is van de week bevallen van een dochter, Aviana Olea. 't Is een extra speciale naam want het is goed mogelijk dat ze vernoemd is naar de geboorteplaats van Amy: Aviano in Italië.

haar ken ik dan niet maar de plaats dan weer wel is er toch iets beroemds voor mij aan dit nieuws hihihi

@Rooike wrote:

@Mam van 2 wrote:

Jawel, the family dat wil zeggen zijzelf... Hun namen staan er toch bij??? :wink:

The family is in dit geval "het gezin" en niet de familie :wink:

@mamaartje wrote:

@Rooike wrote:
@Mam van 2 wrote:

Ja dat zei ik toch ook...? :mrgreen:

@Rooike wrote:

@mamaartje wrote:
@Rooike wrote:
@Mam van 2 wrote:

Ja dat zei ik toch ook...? :mrgreen:

eh........... ja :mrgreen:

‘Alicia Keys is zwanger’

AMSTERDAM - Er gingen eerder al geruchten dat de zangeres zwanger was, maar daar heeft ze nog niet op gereageerd. Toen ze afgelopen weekeinde een spetterend optreden weggaf tijdens het Radio 1 Big Weekend in Wales, droeg ze een zwarte creatie met een lint boven haar buik waarop duidelijk te zien is dat ze een bol buikje heeft.

Alicia is al enige tijd verloofd met rapper Swizz Beatz. De twee zouden in juli in het huwelijksbootje stappen.

telegraaf.nl