Tja, wat een hoop meningen. Het kind zit er nou eenmaal en ik ben blij voor dit kindje dat het zo welkom is. En een zwangerschap op hogere leeftijd KAN meer risico’s met zich me brengen maar het betekent niet dat dit per se zo moet gaan. Juist na alle ellende die de familie Travolta heeft gehad gun ik ze dit geluk.
Inderdaad KAN meer risico’s met zich meebrengen.
Feit is ook dat er juist onder “jongere” moeders meer kindjes met afwijkingen geboren worden alleen omdat zij niet standaard alle testen aangeboden krijgen is dit minder bekend :wink:
En nu hou ik erover op, zou me bijna schuldig gaan voelen omdat ik als veertiger een kind op de wereld ga zetten :silenced:
Nou volgens mij is het een feit dat de afwijkingen voornamelijk voorkomen bij zwangerschappen op oudere leeftijd…volgens mij keer jij de boel nu een beetje om…
Las net op teletekst: John Travolta (57) en zijn vrouw (47) krijgen weer een kind. Ze is nu 3 maanden zwanger volgens de amerikaanse bladen.
Volgens mij ging het toch echt over dit stel…en niet over Marieke5000
Idd, marieke jij bent toch geen 47? Als je begin 40 bent zit er nog minstens 5 jaar tussen. 5 jaar vind ik een heel verschil qua dingen wat er mis kan gaan.
Ik vind het wel leuk voor de travolta’s, ik zou zelf alleen nooit er nog voor gekozen hebben als ik die leeftijd had. Daarom mijn :shock: :shock: reactie
Mijn tante was ook 47 toen ze nog een ‘kado’ kreeg. Meisje is nu 8 en kerngezond! :inlove:
Tja, wat een hoop meningen. Het kind zit er nou eenmaal en ik ben blij voor dit kindje dat het zo welkom is. En een zwangerschap op hogere leeftijd KAN meer risico’s met zich me brengen maar het betekent niet dat dit per se zo moet gaan. Juist na alle ellende die de familie Travolta heeft gehad gun ik ze dit geluk.
Inderdaad KAN meer risico’s met zich meebrengen.
Feit is ook dat er juist onder “jongere” moeders meer kindjes met afwijkingen geboren worden alleen omdat zij niet standaard alle testen aangeboden krijgen is dit minder bekend
En nu hou ik erover op, zou me bijna schuldig gaan voelen omdat ik als veertiger een kind op de wereld ga zetten :silenced:
nee hoor daar ga jij je niet schuldig om voelen!
Jij gaat de komende maanden nog heerlijk genieten van de zw.schap en straks van die kleine die meer dan gewenst is :inlove:
En voor wat betreft John Travolta en zijn vrouw… misschien is het kindje een cadeautje en misschien was het wel heel bewust… dan nog denk ik… dan is dat HUN keuze. Ze zullen echt wel op de hoogte zijn van de eventueel hogere risico’s, leven vast niet onder een grote platte steen
Persoonlijk lijkt het me fysiek zwaar, maar ja, ik ben nog geen 47 dus kan het ook niet echt inschatten natuurlijk.
Las net op teletekst: John Travolta (57) en zijn vrouw (47) krijgen weer een kind. Ze is nu 3 maanden zwanger volgens de amerikaanse bladen.
Volgens mij ging het toch echt over dit stel…en niet over Marieke5000
euh… jij hebt het toch over oudere vrouwen in het algemeen?En zullen we dit nu maar gewoon laten rusten ik vind het gewoon geweldig nieuws voor de familie Travolta!!
Ik zeg wat een feit is en waarom ik dus denk dat er grotere risico’s zijn bij een zwangerschap op oudere leeftijd… Niet over jou persoonlijk toch ? Ik hou het idd algemeen…
Ik zou het alleen jammer voor het kind vinden als ze zwanger zijn omdat Jet is overleden, en ze daarom nog een kindje wilden… Jet is niet te vervangen, maar we zullen er wel nooit achter komen…
Marieke jij vraagt mij iets in je laatste bericht…dus geef ik antwoord…misschien had je dan beter het vraagteken weg kunnen laten als je geen antwoord wil
Marieke jij vraagt mij iets in je laatste bericht…dus geef ik antwoord…misschien had je dan beter het vraagteken weg kunnen laten als je geen antwoord wil
Soms moet je weten wanneer je moet stoppen mama :roll:
Beetje jammer dat je er over door blijft gaan zo… zegt genoeg
Tjee, wat is het toch fijn te lezen dat de wereld voor sommige mensen nog zo heerlijk simpel in elkaar lijkt te zitten. Oordelen oordelen…
Ik vind het superfijn voor de Travolta’s dat er nog een kleintje op komst is. Niemand zal Jett vervangen, maar als geen ander weet ik hoe fijn het is het verlangen naar een kindje, in vervulling te zien gaan.
mijn eerste reactie is ook… :shock:
maar wat becca zegt… miss wel een kadootje… en ach gun het iedereen.
en na het overlijden van hun zoon kan ik me heel goed voorstellen (als het niet gepland was) hun het absoluut niet weghalen…
zou ik zowiezo nooit kunnen…
en oudere vader… tja wat mutsy zegt… ze hebben wel veel meer aandacht voor je omdat ze minder werken, niet MOETEN werken en dus miss de keuze eerder maken om minder te werken.
hier in de buurt heeft een stel bewust voor een 3e gekozen en papa werkt nu ook maar halve dagen omdat hij van zijn kind wil genieten…
marieke_5000… het is jullie 1e? lekker van genieten want ukkie is er zo… en niet schuldig voelen hoor… anders zien… ik ben heel blij voor je dat je zwanger bent geworden… edit… zie nu dat het jullie al een dochter hebben… en al heel veel meegemaakt… vind het juist extra leuk voor je dat je weer zwanger bent…
Jawel! Amy Adams is van de week bevallen van een dochter, Aviana Olea. 't Is een extra speciale naam want het is goed mogelijk dat ze vernoemd is naar de geboorteplaats van Amy: Aviano in Italië.