@Sennapen wrote:
Hoe dan ook ze heeft een zoontje! Leuk :inlove:
:thumbup:

tja… de andere zus monique teert toch ook op de succes van haar broer
@Karin1981 wrote:
tja… de andere zus monique teert toch ook op de succes van haar broer
@Becca wrote:
@Karin1981 wrote:tja… de andere zus monique teert toch ook op de succes van haar broer
Zodra die op de buis komt, zet ik de tv uit 8)
Hadden jullie Claudia Schiffer al gezien, mooi hoor :inlove: .
Einde van de maand is ze uitgerekend.
Hier zie je d’r gezicht beter, ze kijkt wel een beetje boos.
Ze denkt vast al aan de weeën ofzo :lol:
meer plaatjes, met kleding, ook mooi
Nou dan is claudia schiffer ook niet bekend want ik wist niet dat ze zwanger was
Die zus van jan speelde toch ook mee in die real live soap van een paar jaar geleden :mrgreen:
Maar ja laten we het er op houden dat Jan oom is geworden.
ik dacht al die Claudia is toch ook zo piep niet meer - even gegoogled - uit 1970.
Drie jaartjes jonger dan ik dus rond de 40.
@Bella wrote:
ik dacht al die Claudia is toch ook zo piep niet meer - even gegoogled - uit 1970.
Drie jaartjes jonger dan ik dus rond de 40.
Gwen Stefani verwacht haar derde kindje
Volgens U.S. reports verwacht Gwen Stefani haar derde kindje met rockzanger Gavin Rossdale. De zangeres heeft al twee zonen met Gavin: Kingston(3) en Zuma(1).
De zangeres heeft een tijdje geleden al aangegeven dat wanneer het wat rustiger zou worden in haar werkschema, ze graag nog een kindje zou willen.
Een tijdje geleden zijn er al foto’s verschenen waarop een vollere Gwen te zien was. Een getuige vertelt aan ‘ Star Magazine’: “Ze trok aan haar shirt om haar buik te verbergen. Toen ik haar zijkant zag, was er duidelijk een dikke babybuik te zien.�
Een bekende vertelt : “Gwen ondergaat een hele heftige zwangerschapsperiode. Ze is heel vaak misselijk. Het is nog erger dan dat ze bij Zuma had.”
Het koppel is in 2002 getrouwd.
===============================================
‘Gwen Stefani zwanger van derde kindje’
‘Gwen Stefani zwanger van derde kindje’
Gwen Stefani is in verwachting van haar derde kind. Dat beweren diverse Amerikaanse media. De zangeres werd gespot met een duidelijk babybuikje. Stefani is al moeder van twee zoons.
De 40-jarige Stefani droeg volgens entertainmentwebsite Wenn een zogeheten Sea-Band armbandje, een sieraad dat zwangere vrouwen dragen tegen ochtendmisselijkheid. Stefani en haar man, rocker Gavin Rossdale, zijn al ouders van de 3-jarige Kingston en de twintig maanden oude Zuma.
Stefani werd bekend als zangeres van No Doubt. Later scoorde ze solohits als ‘Rich Girl’ en ‘The Sweet Escape’. De zangeres ontwerpt ook kleding. Ze heeft haar eigen lijn, genaamd L.A.M.B.
2 berichten, maar nog niet officieel.
Wist ook niet dat Claudia Schiffer zwanger was. Heeft zij al kinderen of is dit de eerste?
Ze is wel mooi zwanger! :thumbup:
Ik vind die coverfoto eerlijk gezegd niet zo mooi. Haar armen zien er een beetje eng dun uit, dat in combinatie met die dikke buik vind ik het nét niet. Volgens mij had ze al een kindje… (?)
@Anneke wrote:
Wist ook niet dat Claudia Schiffer zwanger was. Heeft zij al kinderen of is dit de eerste?
Ze is wel mooi zwanger! :thumbup:
@D. wrote:
Ik vind die coverfoto eerlijk gezegd niet zo mooi. Haar armen zien er een beetje eng dun uit, dat in combinatie met die dikke buik vind ik het nét niet. Volgens mij had ze al een kindje… (?)
Nou, we hebben gelukkig weer genoeg te zeiken 8)
@D. wrote:
Nou, we hebben gelukkig weer genoeg te zeiken 8)![]()
Was Gwen Stefani dan die ene die ze bekend maakten in RTL Boulevard of was dat een ander??
@Sennapen wrote:
Was Gwen Stefani dan die ene die ze bekend maakten in RTL Boulevard of was dat een ander??
Oke, top!
Is gwen al 40 :shock: Mijn mond valt open…
Had haar echt nog geen 40 gegeven!
Maar leuk een derde :inlove:
En leuk, voor Jenny een Jur (Ik vind Jurre helemaal geweldig) :inlove:
Claudia vind ik sowieso geen mooie vrouw en kan d’r nu zo ook niet mooi vinden. Wel leuk een klein meisje als nakomertje :inlove:
Ik denk dat haar armen juist in verhouding zijn, alleen haar buik niet… 8)
Die foto met haar kinderen is ook leuk, dochter lijkt wel op haar te lijken.
Ik wist dat Gwen Stefani 40 was, maar in eerste instantie had ik ook zoiets van… :o