BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

naam klopt wel, maar als je haar in combi met kinderen zoekt… dan kom je bij een serie of een toneelstuk ‘kom niet aan mijn kinderen’ … schiet dus niet op :lol:

oh er is dus wel een kind al :thumbup:

@mamaMarije wrote:

oh er is dus wel een kind al :thumbup:

Nou, kennelijk…ik heb haar gezien met kind…uit het hele korte gesprekje haalde ik dat het wel haar eigen kind was (tenminste, we hadden het over de leeftijden van onze kids).

Grappig is wel dat ik bij het googlen ook helemaal niets van vinden…sterker nog…dat haar ogen idd niet eens echt blauw zijn (vond ze toch wel echt blauw,maar zoals ik al zei, konden kleurlenzen zijn natuurlijk).

Of bedoel je dat er NU inmiddels een kind is? Ik kom niet ver met google…

Goh, hoe zoe de gemiddelde BN’er het vinden als ze zichzelf googlen en in dit gesprek op Kok vallen…hihi…boeiend…hihi…

Zal me niets verbazen dat menig Bn’er zichzelf al heeft kunnen vinden hier op kok…in dit topic. (please, meld!). :mrgreen:

Nou ja…nog meer bib,bia of bub nieuws???

Ik was nu toch ook wel benieuwd.

Heb een nieuwsbrief gevonden van november 2009 waarin staat dat ze vervroegd met zwangerschapsverlof gaat. Dus het kind zal dan wel ergens in december/januari zijn geboren.

Las ook ergens dat ze nu twee kinderen heeft.

Zoontje voor Anniek Pheifer

AMSTERDAM - Anniek Pheifer heeft vorige week een zoon op de wereld gezet. Het jongetje kreeg de naam Douwe,

Ik wist niet dat ze zwanger was!

Wat een heerlijke simpele naam, Douwe :mrgreen:

@Elka wrote:

Zoontje voor Anniek Pheifer

AMSTERDAM - Anniek Pheifer heeft vorige week een zoon op de wereld gezet. Het jongetje kreeg de naam Douwe,

Ik wist niet dat ze zwanger was!

Nu je het zegt, laatst ergens een foto voorbij zien komen.

@Sennapen wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zolang haar man’s achternaam maar geen Egberts is :wink:

Volgens mij heeft ze laatst in de Kinderen gestaan

@Elka wrote:

Zolang haar man’s achternaam maar geen Egberts is :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol:

Ach… een vriend van me heeft een Wieger Ketellapper in zijn vriendenkring :mrgreen:

@Pattycoat wrote:

Volgens mij heeft ze laatst in de Kinderen gestaan

klopt en ze heeft ook nog meegedaan aan 1 of andere show op tv terwijl ze al zwanger was (volgens mij dat opinie/vragen programma met Jack Spijkerman ‘wat vindt NL?’ zoiets was het toch?)

Hoewel ik alleen in de brugklas echt bij haar in de klas zat vind ik het altijd wel grappig iets over/met haar te lezen/zien, blijf dan toch vaak even hangen hihi.

@Sennapen wrote:

Hun oudste heeft ook zo’n lekker gewone naam (moest het wel even opzoeken, wist niet meer of het nou Wim of Willem was, maar het is Willem).

Ik lees net op sbs teletekst dat de oudste zus van Jan Smit (tja of dat dan ook meteen een bn-er is weet ik niet) Jenny bevallen is van een zoontje. Hij heet Jur.

@Mama_jeanet wrote:

Ik lees net op sbs teletekst dat de oudste zus van Jan Smit (tja of dat dan ook meteen een bn-er is weet ik niet) Jenny bevallen is van een zoontje. Hij heet Jur.

Wel toch ? Ze is bekend, dus een bn-er vind ik :smiley:

Leuk voor ze, een zoon! Ik wist niet dat ze zwanger was…

@Mama wrote:

Nou zo bekend is ze dat je niet eens wist dat ze zwanger was… :mrgreen:

En daarbij, ze is alleen “bekend” omdat ze de zus is van… :wink:

@Rooike wrote:

@Mama wrote:

Het komt ook wel eens voor dat ik dat van een bekender iemand niet weet, op een of andere manier is het dan langs me heen gegaan of ik ben het tegen de tijd dat ze bevallen is vergeten… :mrgreen:

Ze is idd bekend als de zus van…maar wel bekend dus.

@Mama wrote:

@Rooike wrote:
@Mama wrote:

Het komt ook wel eens voor dat ik dat van een bekender iemand niet weet, op een of andere manier is het dan langs me heen gegaan of ik ben het tegen de tijd dat ze bevallen is vergeten… :mrgreen:

Ze is idd bekend als de zus van…maar wel bekend dus.

Ik vind haar anders niet bekend… wist niet van haar bestaan af, tot er hier over haar geschreven is. Weet ik veel hoeveel zussen jan smit heeft :wink:

Hoe dan ook ze heeft een zoontje! Leuk :inlove: