Topmodel Claudia Schiffer is bevallen van haar derde kindje.
De 39-jarige blondine heeft een meisje ter wereld gebracht. De naam van de kleine wordt later pas bekend gemaakt.
Volgens de Duitse krant Bild maken moeder en dochter het goed. Claudia is getrouwd met filmmaker Matthew Vaugh. Samen hebben ze nog twee kinderen: Caspar (7) en Clementine (5).
Claudia Schiffer gisteren bevallen :inlove: GEWELDIGE datum ook om jarig te zijn :inlove: :inlove: :inlove: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Onze Tim was gisteren ook jarig! :inlove:
Ik wist dat Wesley met telefoon in zijn hand optrad :mrgreen: wachtende op HET telefoontje en dat het een meisje werd! LEUK dat ze er nu ook is!
Ik zit te wachten op de bevalling van ZAPP presentatrice Angela,… weet iemand iets over haar? Ze is al een tijdje met zwangerschapsverlof,… google leverde mij niet zoveel op :think:
die zapp presentatrice moest meen ik nog een wkje of 6.
maar zag ze laatst op tv. blijkbaar had ze iets gehad, wat weet ik even niet meer precies, maar een kant van haar gezicht “hangt” zeg maar…
heb even gezocht… half dec. was ze 17 wkn… dus eind mei begin juni is ze uitgerekend
verder gezocht ze heeft een gezichtverlamming
Angela heeft de aangezichtsverlamming van Bell, een plotselinge verlamming van een motorische hersenzenuw. De linkerkant van haar gezicht is verlamd, maar zal naar verwachting volledig herstellen. De presentatrice is met vervroegd zwangerschapsverlof om te kunnen rusten en genezen. Omdat ze een kindje verwacht kan ze geen medicijnen slikken en zal het langer duren voordat ze hersteld is.