BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

@Mutsie86 wrote:

Is gwen al 40 :shock: Mijn mond valt open…

Had haar echt nog geen 40 gegeven!

Maar leuk een derde :inlove:

En leuk, voor Jenny een Jur (Ik vind Jurre helemaal geweldig) :inlove:

Claudia vind ik sowieso geen mooie vrouw en kan d’r nu zo ook niet mooi vinden. Wel leuk een klein meisje als nakomertje :inlove:

haha dat had ik dus ook… niet eens: oooh 3e kind… nee ooooh is die al 40!!! :o

Topmodel Claudia Schiffer is bevallen van haar derde kindje.

De 39-jarige blondine heeft een meisje ter wereld gebracht. De naam van de kleine wordt later pas bekend gemaakt.

Volgens de Duitse krant Bild maken moeder en dochter het goed. Claudia is getrouwd met filmmaker Matthew Vaugh. Samen hebben ze nog twee kinderen: Caspar (7) en Clementine (5).

Vast ook iets met een C…

Popstars-winnaar Wesley Klein is vader geworden van een gezonde dochter. Het meisje heet Jailey. Dat laat het management van de zanger weten.

De vriendin van Wesley, Nellie, is zondagochtend rond half zeven bevallen. Volgens het management maken moeder en dochter het goed.

Ik wist helemaal niet dat hij vader zou worden?? :?

Leuk voor Wesley zeg… Eindelijk weer wat jongeren mensen papa en mama…

Claudia Schiffer gisteren bevallen :inlove: GEWELDIGE datum ook om jarig te zijn :inlove: :inlove: :inlove: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Onze Tim was gisteren ook jarig! :inlove:

Ik wist dat Wesley met telefoon in zijn hand optrad :mrgreen: wachtende op HET telefoontje en dat het een meisje werd! LEUK dat ze er nu ook is!

Ik zit te wachten op de bevalling van ZAPP presentatrice Angela,… weet iemand iets over haar? Ze is al een tijdje met zwangerschapsverlof,… google leverde mij niet zoveel op :think:

Zapp presentatrice ?? Heb je die dan?

Die zapp presentatrice werkt voor de tros :mrgreen:

donker meisje… presenteerde karaoke kids…

ik vermoed dat iwj daar meestal afhaken zo ook bij zapp sport.

die zapp presentatrice moest meen ik nog een wkje of 6.

maar zag ze laatst op tv. blijkbaar had ze iets gehad, wat weet ik even niet meer precies, maar een kant van haar gezicht “hangt” zeg maar…

heb even gezocht… half dec. was ze 17 wkn… dus eind mei begin juni is ze uitgerekend

verder gezocht ze heeft een gezichtverlamming

Angela heeft de aangezichtsverlamming van Bell, een plotselinge verlamming van een motorische hersenzenuw. De linkerkant van haar gezicht is verlamd, maar zal naar verwachting volledig herstellen. De presentatrice is met vervroegd zwangerschapsverlof om te kunnen rusten en genezen. Omdat ze een kindje verwacht kan ze geen medicijnen slikken en zal het langer duren voordat ze hersteld is.

Mijn zus heeft zoiets ook gehad.

Net in RTL Boulevard

Jaqueline van Krezip is in verwachting van haar 2e kindje!!

dat is snel…

Wat leuk zeg :inlove:

@Pitje27 wrote:

dat is snel…

Vind het nog wel meevallen. Billie is van maart 2009

@Mutsie86 wrote:

@Pitje27 wrote:
dat is snel…

Vind het nog wel meevallen. Billie is van maart 2009

mm… dan valt het nog wel mee ja… dacht dat ze kleine een half jaar ofzo was…

@sonja1985 wrote:

Net in RTL Boulevard

Jaqueline van Krezip is in verwachting van haar 2e kindje!!

Ja leuk hè!!! :inlove: :inlove:

Ik vind d’r zo’n leuke meid.

Trouwens zijn er helemaal nog geen foto’s van het dochtertje van Katja uitgelekt?

Ik ben toch welbenieuwd naar Sammy.

Las net op teletekst: John Travolta (57) en zijn vrouw (47) krijgen weer een kind. Ze is nu 3 maanden zwanger volgens de amerikaanse bladen.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Als ik alleen al naar de leeftijden kijk