BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

@tamx wrote:

@Affie wrote:
Ja als we toch bezig zijn… de kids van Jamie Oliver zullen ook al wel voorbij gekomen zijn:

Petal Blossom Rainbow, Poppy Honey en Daisy Boo

Ik geloof dat die oudste twee ook nog een derde naam hebben, de ene Rosie en de andere Pamela geloof ik :think: Ze zijn daar in ieder geval wel gek van bloemen! :wink: Ik vind Poppy en Daisy wel schattig, maar in combinatie met de tweede namen vind ik ze niet erg geslaagd. :wink: Vind alle drie de namen nog wel schattig voor van die kleine kindjes, maar niet voor later :think:

En in september komt hun vierde kindje. Jamie hoopt op een zoontje. Ben benieuwd welke naam ze daar weer voor verzinnen.

@tamx wrote:

Frank Zappa: Moon Unit and Diva Thin Muffin, vooral die tweede vind ik eigenlijk gewoon zielig voor t meiske

maar als je geboren wordt als dochter van Frank Zappa, dan sta je sowieso al redelijk buiten het gewone leven, lijkt me. Ik denk niet dat mensen dan raar opkijken van dat je een ietwat aparte naam hebt :angel:

@tamx wrote:

Zo kan ik nog wel een aantal rare namen op noemen van bekende mensen trouwens.

Bob Geldof en Paula Yates: Peaches Honeyblossom, Fifi Trixibelle en Pixie Frou-Frou, en Paula heeft met een andere man nog een dochter: Heavenly Hiraani Tigerlily

Jason Lee: Pilot Inspektor

Gwyneth Paltrow en Chris Martin: Apple en Moses. Vooral Apple met de achternaam Martin, vind ik geen geslaagde combinatie. Apple Martini, krijg je, met maar één letter erbij. :wink:

Shannyn Sossamon: Audio Science

Frank Zappa: Moon Unit and Diva Thin Muffin, vooral die tweede vind ik eigenlijk gewoon zielig voor t meiske

Penn Jillette: Moxie Crimefighter

Rob Morrow: Tu Morrow, Morrow is haar achternaam

Dit is allemaal wel een beetje apart ja…

Een Poppy Honey vind ik nog wel schattig, maar Moxie crimefighter?

Of Audio Science?

Moet zeggen dat ik een aantal mensen uit het lijstje ook niet eens ken.

@tamx wrote:

^Bob Geldof en Paula Yates: Peaches Honeyblossom, Fifi Trixibelle en Pixie Frou-Frou, en Paula heeft met een andere man nog een dochter: Heavenly Hiraani Tigerlily

Paula had - moet dan volgens mij zijn. Volgens mij is zij dood en is het kindje van een andere dode zanger (IXS zanger waar ik de naam niet meer van weet)

Moon Unit
:lol:

Maar zijn die Zappa kids niet al wat ouder vind dat meer van die hippy namen = toch weer wat anders dan tegenwoordig.

Zijn ook mensen die hun kind puntnl noemen, jochie, apenstaartje, dotcom

@Bella wrote:

@tamx wrote:
^Bob Geldof en Paula Yates: Peaches Honeyblossom, Fifi Trixibelle en Pixie Frou-Frou, en Paula heeft met een andere man nog een dochter: Heavenly Hiraani Tigerlily

Paula had - moet dan volgens mij zijn. Volgens mij is zij dood en is het kindje van een andere dode zanger (IXS zanger waar ik de naam niet meer van weet)

Michael Hutchence toch?

@Sweet-Love wrote:

Wat is Sammie dan heerlijk normaal he… :lol:

@faizaa wrote:

@Sweet-Love wrote:

:mrgreen: dat klopt ja… opeens klinkt het veel leuker… :wink:

@Pitje27 wrote:

@faizaa wrote:
@Sweet-Love wrote:

:mrgreen: dat klopt ja… opeens klinkt het veel leuker… :wink:

Ja ! :inlove:

Buiten dat vind ik Sammie geweldige naam, alleen R.oy niet! :wall:

:lol: we hebben het nog steeds over de naam keuze van Katja en andere bekende medemensen :lol:

Ik ben ook regelmatig verbaasd over naamkeuzes, maar wat iemand al schreef, het zal zeker met liefde gekozen worden maar wat er anderszijds ook geschreven werd, zijn sommige namen zo bizar en apart, daar moet wel een stukje “ik wil opvallen” bij zitten.

Mr crocodile (Steve Irwin) had ook een bijzondere naam voor zijn dochter, vernoemd naar zijn favorite krokodil: Bindi :inlove:

Ik vind dat wel wat hebben.

Namen als Bloem, mensje, vlinder, etc vind ik wel duidelijk met liefde gekozen al is het absoluut niet mijn smaak hoor.

De namen van onze kinderen zijn misschien standaard, maar wel met een betekenis gekozen. Zit een verhaal achter.

Wij hebben een Tim, nergens anders hoor je hier die naam, dus hij is altijd het enige kindje wat omkijkt als ik hem roep :mrgreen:

nou ja een enkele keer dan, doorgaans luistert hij toch niet :inlove:

En wij hebben een Vera-Jet, die naam hoor je nergens. Vera weer wel, maar ook hier bijna niet.

Ach, dan maar standaard, voor ons zijn het bijzondere namen :inlove:

Bij ons in het ziekenhuis waar ik werkte, werd een kindje geboren met de naam pomplemoesje :shock: o.i.d iets in die trant iig.

Was het koosnaampje die de papa aan zijn mama gaf en DUS voor hun bijzonder. Blijkbaar waren ze al gewend aan die naam hahaha, nou wij niet toen we het hoorden, hou dan je gezicht maar eens strak :wink:

Otis,… tja niet mijn smaak maar best ok

Molly :inlove: vind hem heel zacht :thumbup: En nu maar hopen dat het een slank meisje is en blijft, anders kan dit tot vervelende situaties leiden denk ik.

@faizaa wrote:

@Bella wrote:
@tamx wrote:

Michael Hutchence toch?

Yep en die is eveneens dood...
Paula een overdosis (na de dood van Hutchence) en Hutchence is gevonden met een strop om zijn nek geloof ik.
En Bob Geldof heeft dan weer het dochtertje van Yates en Hutchence geadopteerd. (als ik toch bezig ben :mrgreen:)
Dus heet ze nu Heavenly Hiraani Tigerlily Hutchence Geldof 8)

@kaboutertje wrote:

Mr crocodile (Steve Irwin) had ook een bijzondere naam voor zijn dochter, vernoemd naar zijn favorite krokodil: Bindi :inlove:

Bindi was niet de naam van z'n favoriete krokodil maar van z'n lievelingshond. :wink:

@Pimpernella wrote:

@kaboutertje wrote:

Bindi was niet de naam van z'n favoriete krokodil maar van z'n lievelingshond. :wink:

Bindi is wel naar zijn favo krokodil genoemd, lees maar op Wiki:

Bindi Sue is vernoemd naar de favoriete dieren van haar vader. Bindi was zijn favoriete krokodil en Sui zijn hond.

Sammie, ik vind het wel een leuke naam geloof ik :thumbup:

Bindi heeft hier ook op het lijstje gestaan :inlove:

@faizaa wrote:

@Sweet-Love wrote:

Ik zit voor een meisje toch echt serieus aan dotcom te denken :think: :mrgreen:

@~Judith~ wrote:

@Pimpernella wrote:
@kaboutertje wrote:

Bindi Sue is vernoemd naar de favoriete dieren van haar vader. Bindi was zijn favoriete krokodil en Sui zijn hond.

YEP, weet het ook HEEL zeker, heb de uitzending gezien met een duidelijke close up van zijn krokodil :mrgreen:

Maar het kan natuurlijk zijn dat jij een ander beeld hebt van een krokodil :mrgreen: :wink:

@kaboutertje wrote:

@~Judith~ wrote:
@Pimpernella wrote:
@kaboutertje wrote:

YEP, weet het ook HEEL zeker, heb de uitzending gezien met een duidelijke close up van zijn krokodil :mrgreen:

Maar het kan natuurlijk zijn dat jij een ander beeld hebt van een krokodil :mrgreen: :wink:

Excuses dames, zal het nooit meer doen ...... :roll:

@Marieke_5000 wrote:

@faizaa wrote:
@Sweet-Love wrote:

Ik zit voor een meisje toch echt serieus aan dotcom te denken :think: :mrgreen:

Wij als een echt ICT echtpaar vonden Then, Else en Case wel leuk voor onze kinderen :stuck_out_tongue: maar zijn toch voor wat gewoners gegaan :wink:

(en dan zijn dat nog redelijke brave ICTnamen… gewoon uit te spreken als normale namen… Dan, Els en Kees).

Nee nooit serieus overwogen haha

@Pimpernella wrote:

@kaboutertje wrote:
@~Judith~ wrote:
@Pimpernella wrote:
@kaboutertje wrote:

Excuses dames, zal het nooit meer doen ...... :roll:

:mrgreen: :mrgreen: , joh geeft toch niets! Het was niet betweterig bedoeld hoor. Ik was er alleen heel zeker van dat ze wel naar die kroko was vernoemd, vandaar mijn berichtje :-*