dat mag ik niet hopen. Ik vind sammie best wel een toffe naam eigenlijk, maar samantha vind ik echt heeeeel lelijk, en ook totaal niet bij de roepnaam sammie passen :shifty:
Brrr... helemaal mee eens.. Sammie vind ik ok.. Sam nog leuker.. Samantha echt heel heel erg :shifty: :thumbdown:
Vind ik ook! :mrgreen: Ik vind Sammie btw niet ok, maar gewoon heel leuk! :inlove:
Maar goed, als ik de kindernamen van de mensen zie die het niets vinden dan is duidelijk waarom. Gelukkig houden we niet allemaal van dezelfde kaas! :mrgreen:
Haha nog steeds over Sammy/Sammie bezig ja Hoe vaker ik m hoor hoe ik leuker ik het vind… Ik vind Sam voor een meisje trouwens een geweldige naam :inlove:
Zal eens polsen wat vriendlief van Sammy vindt :mrgreen:
het is ook wat als je bekende Nederlander bent, iedereen heeft een mening over de naam die je voor je baby kiest. :mrgreen:
De meeste bekende nederlanders kiezen dan ook altijd de meest vreemde en rare namen uit…
Sammie…tsja, als ze het zelf leuk vinden… ik heb dan wel zoiets denk je ook een beetje aan je kind die zijn/haar leven lang met die naam rondloopt… :roll:
zo raar vind ik de naam niet… maar het heeft niet mijn voorkeur…
(en ook ik denk steeds aan dan liedje… :silenced: )
Niets mis met dat liedje, dunkt me.
Ik ben niet zo fan van namen die eindigen op een -ie klank (of -y) omdat het een naam zo snel verkleint, vind ik. Maar op de een of andere manier vind ik het wel een naam die goed bij ze past. Ben benieuwd naar de eerste foto’s van Sammie!
Ik vind deze namen geweldig he: Lente Lisa, Lola Fee en Billie Puk…
En dat, terwijl het ‘gewoon’ Puk is… geen BN-er… :mrgreen:
Ik vind een naam niet snel raar… zelfs Samantha niet… het is niet mijn smaak, die naam… maar raar… hmm… nee…
Er zijn ook wel namen die ik gewoon niet mooi vind, maar niet raar vind. Zo hou ik niet van Engelse namen, vind ze niet mooi, maar niet raar. Rare en dus ook niet mooie namen vind ik oa sammie dus, puk, Fee vind ik verschrikkelijk en een naam als Lola ook.
Lisa en Lente vind ik wel leuk eigelijk.
Vooral namen die in mijn ogen geen naam voor een mens zijn vind ik raar, zoals Bikkel en Binck… :think:
Ik vind een naam niet snel raar… zelfs Samantha niet… het is niet mijn smaak, die naam… maar raar… hmm… nee…
Er zijn ook wel namen die ik gewoon niet mooi vind, maar niet raar vind. Zo hou ik niet van Engelse namen, vind ze niet mooi, maar niet raar. Rare en dus ook niet mooie namen vind ik oa sammie dus, puk, Fee vind ik verschrikkelijk en een naam als Lola ook.
Vooral namen die in mijn ogen geen naam voor een mens zijn vind ik raar, zoals Bikkel en Binck… :think:
Dat kan he…
Ik hou er wel van… dat we niet allemaal top 10 namen hebben… dat als we Emmaaaa roepen op t schoolplein… er niet 10 meiden omkijken… :mrgreen:
Dat kan he…
Ik hou er wel van… dat we niet allemaal top 10 namen hebben… dat als we Emmaaaa roepen op t schoolplein… er niet 10 meiden omkijken… :mrgreen:
Smaken verschillen… gelukkig…
Ik vind Emma een prachtige naam! :inlove: :mrgreen:
hier voor een naam gekozen dat je niet veel hoorde en niet in de top 10 stond…
Femke, maar toen ze geboren was waren er dus blijkbaar erg veel… bij femke op de psz zitten er 2 en hier in de buurt is er in hetzelfde jaar nog een geboren… dus tja… wij krijgen (helaas) dat effect wel…
enne geen top 10, maar stond toen op de 16e plaats… :roll:
Femke, maar toen ze geboren was waren er dus blijkbaar erg veel… bij femke op de psz zitten er 2 en hier in de buurt is er in hetzelfde jaar nog een geboren… dus tja… wij krijgen (helaas) dat effect wel…
Aukje komt gelukkig niet zoveel voor…
Zo zie je maar weer, het ligt er ook aan hoevaak in je omgeving die naam gegeven wordt. De namen van onze kinderen hoor ik hier niet heel veel…terwijl Emma dus in de top 10 staat. Met veel engelse namen vind ik wel dat je ze vaak hoort, naast dat die namen totaal onze smaak niet is.
Zo zie je maar weer, het ligt er ook aan hoevaak in je omgeving die naam gegeven wordt. De namen van onze kinderen hoor ik hier niet heel veel…terwijl Emma dus in de top 10 staat. Met veel engelse namen vind ik wel dat je ze vaak hoort, naast dat die namen totaal onze smaak niet is.
wij wonen in een dorp…
maar emma hoor je hier ook wel. maar ook lieve, danique is ook erg populair maar ook hele aparte namen… ach ja…
Ja precies… net als Milan, die staat ook in de top10… maar hoor je hier in de omgeving eigenlijk niet!