zag net bij sbs 6 op txt dat ze sammie heet…
Ik vind Sammie/Sammy geweldig… mocht hier ooit nog een meidje bijkomen :inlove:
Ja ik weet het niet, ik vind Sammie zo’n hondennaam eigenlijk… Maar ergens is het ook wel stoer, wanneer je het afkort. Sam! Het meiske wordt vast een enorm kleine tomboy :inlove:
@Sooki wrote:
Ja ik weet het niet, ik vind Sammie zo’n hondennaam eigenlijk… Maar ergens is het ook wel stoer, wanneer je het afkort. Sam! Het meiske wordt vast een enorm kleine tomboy :inlove:
Hahaha dat is het eerste wat ik dacht Sammie voor een hondje.
Nee mijn keus zou het ook niet zijn, maar het is ook niet mijn kindje dus…
Ben benieuwd naar de foto’s, als we die te zien krijgen. Vast wel toch??
Tsjah tegenwoordig is elke naam ook een hondennaam joh… Wij hadden Myla op het lijstje staan voor een meisje bij Jayden… Is Jayden een paar mnd oud, koopt een vriendin van mij een hondje, noemt ze t beestje Myla. Tsjah :lol: :mrgreen:
Ik vind Billie (y) of Charlie (y) voor een meisje ook leuk :inlove:
sammie vind ik ook meer voor een hond… maarre die katja houdt ons wel bezig… eerst met piepshow en dan de naam…
maar qua namen… tja onze hond heeft bob, en voor de rest heten de honden
max, joep, stef, guus, boy, boris… en tja sommige kunnen toch ook voor jongens (of meiden)
Sammy is toch gewoon een meisjesnaam? (spreek uit als Semmy) gewoon een doodnormale engelse/australische/vulwatin naam…
Het is Sammie met IE, geen idee eigenlijk hoe ze het uit gaan spreken. Ik vind het niet een geweldige naam, ik probeer de namen altijd te matchen met een volwassen persoon,… dan vind ik Sammie niet echt een meiden naam. Een verklein woord van Sam, maar dat vind ik echt een jongens naam.
Maar het is toch alleen belangrijk of de papa en mama het leuk vinden :inlove: het kind went er wel aan.
Fijn voor haar dat het achter de rug is.
als haar naam word afgekort is sam toch beststoer ??
ik had een vriendin en die heette jip , was altijd jaloers op haar waarom zij zo een stoere naam had gekregen :mrgreen:
het is ook wat als je bekende Nederlander bent, iedereen heeft een mening over de naam die je voor je baby kiest. :mrgreen:
Ik las op verschillende sites Sammy met een Y. Maar goed, is ook verder niet belangrijk.
Hoorde net op Boulevard dat het uitspreken als Sammie en niet zoals ik dacht, maar evengoed vind ik het een leuke naam.
Weer eens wat anders dan een naam uit de namen top 10 :mrgreen:
Sammies m/v zijn hartstikke leuk hoor :mrgreen:
@Becca wrote:
Ik las op verschillende sites Sammy met een Y. Maar goed, is ook verder niet belangrijk.
tja eigenlijk heb ik het ook alleen maar van teletekst, nam het als waarheid aan, dus kan prima ook zijn zoals jij zegt![]()
Hoorde net op Boulevard dat het uitspreken als Sammie en niet zoals ik dacht, maar evengoed vind ik het een leuke naam.
:mrgreen: moest even lachen hoe je dit schreef,… ze spreken het uit als Sammie :think: uhhhh hoe klinkt dat dan? :lol: want ook dit kun je verschillend uitspreken.
ik denk dan je sAmmie bedoelt? en geen sEmmie?
@kaboutertje wrote:
@Becca wrote:Ik las op verschillende sites Sammy met een Y. Maar goed, is ook verder niet belangrijk.
tja eigenlijk heb ik het ook alleen maar van teletekst, nam het als waarheid aan, dus kan prima ook zijn zoals jij zegt![]()
:mrgreen: moest even lachen hoe je dit schreef,… ze spreken het uit als Sammie :think: uhhhh hoe klinkt dat dan? :lol: want ook dit kun je verschillend uitspreken.
ik denk dan je sAmmie bedoelt? en geen sEmmie?
Hahaha, klopt hoor! Ik dacht natuurlijk wel sEmmie, maar het is dus toch sAmmie :mrgreen: Lekker verwarrend trouwens, dan valt er over Cato toch iets minder te discussiëren, hooguit de klemtoon
@Becca wrote:
Misschien een afkorting van Samantha ofzo? Kan ze die gebruiken als ze later groot is :mrgreen:
dat mag ik niet hopen. Ik vind sammie best wel een toffe naam eigenlijk, maar samantha vind ik echt heeeeel lelijk, en ook totaal niet bij de roepnaam sammie passen :shifty:
Overgrootopa Piet Römer heeft aan het RTL-programma verteld dat Katja in het ziekenhuis is bevallen.
dat lijkt me een behoorlijk gevalletje contaminatie.... hij is volgens mij gewoon de opa of de grootvader (niet eens overgrootvader, laat staan overgrootopa....) :angel:
maar uh, leuk voor katja! kan me ook niet anders voorstellen dan dat het een bloedmooi kind is. (desnoods van binnen :mrgreen: )
@fiep klophout wrote:
@Becca wrote:Misschien een afkorting van Samantha ofzo? Kan ze die gebruiken als ze later groot is :mrgreen:
dat mag ik niet hopen. Ik vind sammie best wel een toffe naam eigenlijk, maar samantha vind ik echt heeeeel lelijk, en ook totaal niet bij de roepnaam sammie passen :shifty:
Overgrootopa Piet Römer heeft aan het RTL-programma verteld dat Katja in het ziekenhuis is bevallen.
dat lijkt me een behoorlijk gevalletje contaminatie.... hij is volgens mij gewoon de opa of de grootvader (niet eens overgrootvader, laat staan overgrootopa....) :angel:
maar uh, leuk voor katja! kan me ook niet anders voorstellen dan dat het een bloedmooi kind is. (desnoods van binnen :mrgreen: )
Piet Römer is de opa van Thijs, dus dan wordt gewoon zoals wij dat zeggen "oude opa" :wink:
@fiep klophout wrote:
@Becca wrote:Piet Romer is de opa van thijs dus dan toch wel de overgrootvader van Sammie?Misschien een afkorting van Samantha ofzo? Kan ze die gebruiken als ze later groot is :mrgreen:
ik wist niet precies hoe de banden zaten, dus oke; overgrootvader, maar dat is nog steeds geen overgrootopa
@fiep klophout wrote:
Brrr... helemaal mee eens.. Sammie vind ik ok.. Sam nog leuker.. Samantha echt heel heel erg :shifty: :thumbdown:
I like Sammie! :inlove: Weer eens wat anders…
Alleen het eerste wat ik dacht was…
Kijk omhoog Sammie, lalalala :oops: O(shame on me)