BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

Ik vind juist de suggestie wekken dat zij net als de rest van de zwangere wereld hangborsten heeft ( gekregen) leuk.

Ik vind die foto dus ook gewoon prima eigenlijk.

Ik vind juist de suggestie wekken dat zij net als de rest van de zwangere wereld hangborsten heeft ( gekregen) leuk.

Maar zou dat ook de bedoeling zijn van de fotograaf, vraag ik me af.. :think:

@fiep klophout wrote:

@D. wrote:
@mandy_d. wrote:
Het is ook niet echt hangen,maar sexy borstfoto’s,daar zie je vaak de aanzet van de borst vanuit het midden…wat dichter bij elkaar. Nu zie je dat ze best brede borsten heeft…het lijkt alsof ze erg hangen ipv vol en rond rechtop staan…ik weet niet wat het is,maar ipv sexy vind ik het niet-niet-mooi.

Bij een platte buik zie je onder een hempje net die overgang van plat naar ronding…nu mis je die overgang…

Ach…wat zou het ook…ik zal wel jalours zijn…de mijne zijn gewoon te klein om uberhaupt te hangen…

Ik vind het een verademing om eens een mooie vrouw te zien met geloofwaardige borsten. Van die pushups en photoshoptoestanden word ik niet vrolijk, dit vind ik way sexier.
ja maar ja maar ja maar…al het commentaar hier op die ‘hangborsten’ is geen commentaar op katja, het is commentaar op die éne foto waarbij haar borsten er gewoon echt een beetje raar op staan. Heeft niks te maken met wel of geen natuurlijke of geloofwaardige borsten maar met gewoon een rare pose en een raar beeld.

Jamaar, jamaar, IK vind het géén rare pose en ook géén raar beeld, ik gaf even aan waarom ik de foto leuk vind.

@Becca wrote:

Maar zou dat ook de bedoeling zijn van de fotograaf, vraag ik me af… :think:

Weet ik niet, doet niks af aan de foto denk ik.

Dit gebeurt bij iedere zwangere vrouw met zo’n cup, bij Katja dus ook.

Bij andere foto’s zie je heel duidelijk dat ze een goede bh aan heeft, vind het wel leuk om te zien wat het op dat vlak met haar lijf gedaan heeft.

Vind het ook wel stoer om dat hele kleine stukje te laten zien.

@fiep klophout wrote:

@D. wrote:
@mandy_d. wrote:
Het is ook niet echt hangen,maar sexy borstfoto’s,daar zie je vaak de aanzet van de borst vanuit het midden…wat dichter bij elkaar. Nu zie je dat ze best brede borsten heeft…het lijkt alsof ze erg hangen ipv vol en rond rechtop staan…ik weet niet wat het is,maar ipv sexy vind ik het niet-niet-mooi.

Bij een platte buik zie je onder een hempje net die overgang van plat naar ronding…nu mis je die overgang…

Ach…wat zou het ook…ik zal wel jalours zijn…de mijne zijn gewoon te klein om uberhaupt te hangen…

Ik vind het een verademing om eens een mooie vrouw te zien met geloofwaardige borsten. Van die pushups en photoshoptoestanden word ik niet vrolijk, dit vind ik way sexier.
ja maar ja maar ja maar…al het commentaar hier op die ‘hangborsten’ is geen commentaar op katja, het is commentaar op die éne foto waarbij haar borsten er gewoon echt een beetje raar op staan. Heeft niks te maken met wel of geen natuurlijke of geloofwaardige borsten maar met gewoon een rare pose en een raar beeld.

En lizzy, je zult het door al het borsten-geweld niet geloven, maar het nieuwtje van georgina was ook reeds besproken :-*

:oops: :mrgreen:

ik vind trouwens de foto’s van katja erg mooi

mooie buik!!!

uhm…katja heeft toch implantaten?

@Jennifer77 wrote:

uhm…katja heeft toch implantaten?

O jee, o jee…geen idee. Georgina heeft in ieder geval echte ‘Harries’.

Nou…de dames roepen het wel over zichzelf af…in de media bijna 3/4 jaar een rel over de boobs van Georgina en op KOK beheersen de hangers van Katja al 2 pagina’s de boel…

Waaaaar zijn we mee bezig??? :mrgreen:

Ik zie eigenlijk geen hangborsten… ik vind ze ‘geloofwaardig’ en mooi… ik vind de pose ook leuk… apart… en weer es wat anders dan de standaard…

Dus ik hou er wel van… mooie vrouw…

Georgina… ik hou ervan… ik hou van overdreven vrouwkes… :mrgreen:

Oh ik lees net dat D. en Becca oa hetzelfde zeggen…

:mrgreen:

Maar idd, net als Mamasharondenise neem ik mezelf als referentiekader… als Katje hangborsten heeft op die foto heb ik navelborsten hoor… :lol: :lol: :lol:

Vind haar op die eerste trouwens erg op Birgit lijken…

Heb meer met Birgit dan met Katja… (qua snoet, vind ik haar mooier)

Wel jammer dat je niet eens nippels ziet…

Sorry, ben beetje melig… :oops:

ja het is echt zo’n net-net foto

ja het is echt zo’n net-net foto

Balen he Jen??? :wink: :mrgreen:

Ik hoor het op 3fm dat Katje vandaag moeder geworden is van een dochter. Het zou nog niet officieel bekend zijn hoe het meisje heet, maar Paul Rabbering zou ergens gelezen hebben dat het meisje Sammie zou heten of zoiets.

Net wat gevonden op internet.

HILVERSUM -

Katja Schuurman is donderdagochtend bevallen van een dochter. Dat meldt RTL Boulevard. Het is het eerste kind voor Katja en haar man Thijs Römer.

Overgrootopa Piet Römer heeft aan het RTL-programma verteld dat Katja in het ziekenhuis is bevallen en dat alles goed is gegaan. Waarschijnlijk gaat het meisje Sammie heten.

wat leuk dat katja bevallen is…

sammie… :think: niet echt mijn keuze… maar we wachten af wat de officiele naam wordt… :mrgreen:

Misschien is ze vernoemd naar een liedje van Ramses… :inlove:

Maar leuk, zal vast een bloedmooi meisje zijn!

O shoot, ik had al continu het voorgevoel dat ze op de 22ste ging bevallen.

Mijn zus is vandaag jarig, dus dacht, dan zal ze dan wel komen.

Had het alleen niet gemeld hier, dus achteraf telt natuurlijk niet… :wink:

Bij Sammie denk ik aan die huis-spin van Charlie en Lola. :slight_smile:

Misschien een afkorting van Samantha ofzo? Kan ze die gebruiken als ze later groot is :mrgreen: