BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

@dragon wrote:

@mandy_d. wrote:
@Sennapen wrote:
@mandy_d. wrote:
@beebiebeer wrote:
Gave foto’s!!!

Hoor net op RTL boulevard dat Georgina Verbaan zwanger is!

Dat meen je niet? Van wie dan???

Leuk hoor…

Ik weet niet wat het met haar is…het ene moment vind ik haar zwaar overdreven,maar het andere moment juist weer een leuk wijf…

Mamam Georgina…leuk hoor…

20 april 2010

Georgina Verbaan wordt moeder. De actrice is al drie maanden in verwachting van haar vriend, trompettist Rob van der Wouw. Het stel verwacht hun eerste kindje in oktober.

Alles ziet er goed uit, wat betreft de zwangerschap. Georgina is dinsdag nog bij de verloskundige geweest en toen heeft ze het hartje van haar baby horen kloppen.

De zwangerschap van Georgina brengt wel wat kleine aanpassingen met zich mee. De actrice zal wel meespelen in het nieuwe seizoen van het tv-programma ‘Het Vrije Schaep’, maar ze wordt er zwanger ingeschreven. Dit, omdat het tegen die tijd niet meer te verbergen valt.

Daarnaast gaat ze dit jaar ook nog een televisiefilm maken, maar hierbij vormt haar zwangerschap ook geen probleem.

Georgina en Rob hebben elkaar kort voor kerstmis 2009 ontmoet tijdens één van Rob’s jazzconcerten in Amsterdam.

Bron: Shownieuws.nl

Goed…ze zijn dus 4 maanden samen en 3 maanden zwanger…hahahaha.

Trek de eerste maand (cyclusmaand) eraf en tel uit je winst…

Leuk hoor…

Zwager en schoonzus kende elkaar sinds half december en kwamen ook in april met het positieve nieuws…alles kan dus…

Het stel is langer bij elkaar dan dec 2009, dat heeft Georgina zelf al heel vaak bekend gemaakt :wink:

http://www.telegraaf.nl/prive/6566258/Georgina_Verbaan_zwanger.html

Hoe dan ook het zal nog geen jaar zijn want zolang is Jort Kelder toch nog niet uit beeld?

Edit: Misschien toch wel, ik zie op google sinds 2 april 2008 ofzo :twisted:

Tijd vliegt in medialand…hahahaha…mij maakt het niet uit…

AMSTERDAM - De vrouw van Sacha Baron Cohen is in verwachting. Dat blijkt duidelijk uit foto’s op de Amerikaanse website Popsugar.

© Wenn.comDe Australische actrice, die de hoofdrol speelde in de film ‘Confessions of a Shopaholic’ uit 2009, draagt op de foto’s een lange jurk. Haar dikke buik is goed te zien.

Geruchten over een zwangerschap deden al langer de ronde, omdat de 34-jarige Isla Fisher steeds vaker werd gefotografeerd in wijde kleding of met een tas voor haar buik.

De 38-jarige Baron Cohen, die bekendheid verwierf als Ali G en Borat en zijn Australische vrouw verloofden zich in 2004. Zij wachtten zes jaar voordat ze gingen trouwen.

Het tweetal heeft al een kindje, dochter Olive. Zij werd in 2007 geboren.

Erg gave foto’s van Katja!!!

Jammer van die boobs op die laatste idd!!! Maar vind ze absoluut niet ordi!

Mooi mens is het toch!

Leuk zeg voor Georgina en vriend! Zij komt hier uit dit dorp, was altijd stiekem beetje gek op mijn broertje!!

:mrgreen:

Enne, fijn dat ze niet zwanger is van Jort… :wink: 8)

Ow, en van die BN’ers die Gyns omkopen geloof ik echt helemaal niets. Dat zijn weer van die praatjes…

Wauw wat een mooie gave foto’s van Katja zeg :inlove: :inlove:

Das nog eens wat anders dan een playboy reportage.

Georgina zwanger, ik wist niet wat ik hoorde daarstraks.

Ik vindt haar leuk altijd al gevonden, zo lekker gek ik wordt altijd vrolijk van d’r :slight_smile:

Om even in de inleidings/keizersnee discussie van bn’ers te mengen.

Ik snap soieso niet waarom iemand 2 weken overtijd blijft lopen.

Ik zou gewoon net zolang in de wachtkamer van de gyn gaan zitten zodat ie me wel moet helpen :twisted: :angel:

Bovendien zijn wij hollanders daar toch veel te nuchter voor, ook bn’ers.

Ik geloof er niets van wat hier door sommige wordt gesuggereerd.

Wat is er jammer aan die borsten? Vind het een prachtige foto, vind ze allemaal heel erg mooi! Vond Katja een tijd toch wat minder aantrekkelijk, ofzo, maar dit zijn echt goede foto’s, ze is mooi zwanger :inlove:

Of je had ze helemaal moeten zien, of ietsjes meer bedekt… voor het mooie…

Nu hangen ze er echt maar een beetje onderuit te hangen…

:shifty: Ben ik de enige die niet ziet dat ze hangen? :shifty:

@Becca wrote:

ze hangen vast niet, maar omdat ze zo eronderuit piepen, krijg je wel een beetje dat idee; dat ze zo erg hangen dat ze er per ongeluk onderuit komen…

ik snap gewoon niet wat de bedoeling is geweest van die borsten er zo raar op te zetten, zo net een heel klein beetje. Of zou het zijn om ons stof te geven om over katja’s borsten te praten? Ik kan me nl niet herinneren dat ik ooit over haar borsten heb gesproken met iemand. wat een primeur :mrgreen:

Ik zie het ook niet hangen hoor, maar ik neem mijzelf als referentie :shifty: whahahaha :lol: :lol:

Katja minder mooi? Ik vindt haar plat gezegt echt een super lekker wijf :wink:

En nu is ze prachtig :inlove: :inlove:

@fiep klophout wrote:

@Becca wrote:

ze hangen vast niet, maar omdat ze zo eronderuit piepen, krijg je wel een beetje dat idee; dat ze zo erg hangen dat ze er per ongeluk onderuit komen…

ik snap gewoon niet wat de bedoeling is geweest van die borsten er zo raar op te zetten, zo net een heel klein beetje. Of zou het zijn om ons stof te geven om over katja’s borsten te praten? Ik kan me nl niet herinneren dat ik ooit over haar borsten heb gesproken met iemand. wat een primeur :mrgreen:

Ik moet zeggen dat ik de gehele compositie niet zo snap hoor! :think: Past ook totaal niet in de lijn van de andere foto’s…

Het is ook niet echt hangen,maar sexy borstfoto’s,daar zie je vaak de aanzet van de borst vanuit het midden…wat dichter bij elkaar. Nu zie je dat ze best brede borsten heeft…het lijkt alsof ze erg hangen ipv vol en rond rechtop staan…ik weet niet wat het is,maar ipv sexy vind ik het niet-niet-mooi.

Bij een platte buik zie je onder een hempje net die overgang van plat naar ronding…nu mis je die overgang…

Ach…wat zou het ook…ik zal wel jalours zijn…de mijne zijn gewoon te klein om uberhaupt te hangen…

Vind het zonde idd, dat de suggestie wordt gewekt dat ze hangen…

Maar goed, zelfs van lekkere wijven kunnen ze hangen hoor… ze heeft natuurlijk al geen erwtjes… en nu ze zwanger is, zullen ze niet gekrompen zijn!

Maar dan nog blijven de foto’s en de vrouw mooi!

Misschien moeten we de fotograaf eens aanspreken :mrgreen: Ben wel heel erg benieuwd naar het kindje! Zou geen lelijk kind kunnen worden zou je denken :wink:

Toen Saar geboren werd, was ik verbaasd dat min en min echt zo plus kon worden…:inlove: .

Hoop niet dat plus en plus min wordt… :mrgreen:

@mandy_d. wrote:

Het is ook niet echt hangen,maar sexy borstfoto’s,daar zie je vaak de aanzet van de borst vanuit het midden…wat dichter bij elkaar. Nu zie je dat ze best brede borsten heeft…het lijkt alsof ze erg hangen ipv vol en rond rechtop staan…ik weet niet wat het is,maar ipv sexy vind ik het niet-niet-mooi.

Bij een platte buik zie je onder een hempje net die overgang van plat naar ronding…nu mis je die overgang…

Ach…wat zou het ook…ik zal wel jalours zijn…de mijne zijn gewoon te klein om uberhaupt te hangen…

Ik vind het een verademing om eens een mooie vrouw te zien met geloofwaardige borsten. Van die pushups en photoshoptoestanden word ik niet vrolijk, dit vind ik way sexier.

Maar als ik mij niet vergis heeft Katja toch een borstvergroting gehad ofniet? Dan kunnen ze toch niet eens gaan hangen of heb ik het mis.

@Bren1970 wrote:

Toen Saar geboren werd, was ik verbaasd dat min en min echt zo plus kon worden…:inlove: .

Hoop niet dat plus en plus min wordt… :mrgreen:

noujaaaaa je bent echt geen min hoor!!! Ik zag net je foto in het ‘Wie zijn wij’ showtopic, enne… nee, duidelijk geen min! :angel:

Georgina Verbaan is zwanger las ik net

@D. wrote:

@mandy_d. wrote:

Ik vind het een verademing om eens een mooie vrouw te zien met geloofwaardige borsten. Van die pushups en photoshoptoestanden word ik niet vrolijk, dit vind ik way sexier.
ja maar ja maar ja maar…al het commentaar hier op die ‘hangborsten’ is geen commentaar op katja, het is commentaar op die éne foto waarbij haar borsten er gewoon echt een beetje raar op staan. Heeft niks te maken met wel of geen natuurlijke of geloofwaardige borsten maar met gewoon een rare pose en een raar beeld.

En lizzy, je zult het door al het borsten-geweld niet geloven, maar het nieuwtje van georgina was ook reeds besproken :-*