Hoor net op RTL boulevard dat Georgina Verbaan zwanger is!
Dat meen je niet? Van wie dan???
Leuk hoor…
Ik weet niet wat het met haar is…het ene moment vind ik haar zwaar overdreven,maar het andere moment juist weer een leuk wijf…
Mamam Georgina…leuk hoor…
20 april 2010
Georgina Verbaan wordt moeder. De actrice is al drie maanden in verwachting van haar vriend, trompettist Rob van der Wouw. Het stel verwacht hun eerste kindje in oktober.
Alles ziet er goed uit, wat betreft de zwangerschap. Georgina is dinsdag nog bij de verloskundige geweest en toen heeft ze het hartje van haar baby horen kloppen.
De zwangerschap van Georgina brengt wel wat kleine aanpassingen met zich mee. De actrice zal wel meespelen in het nieuwe seizoen van het tv-programma ‘Het Vrije Schaep’, maar ze wordt er zwanger ingeschreven. Dit, omdat het tegen die tijd niet meer te verbergen valt.
Daarnaast gaat ze dit jaar ook nog een televisiefilm maken, maar hierbij vormt haar zwangerschap ook geen probleem.
Geruchten over een zwangerschap deden al langer de ronde, omdat de 34-jarige Isla Fisher steeds vaker werd gefotografeerd in wijde kleding of met een tas voor haar buik.
De 38-jarige Baron Cohen, die bekendheid verwierf als Ali G en Borat en zijn Australische vrouw verloofden zich in 2004. Zij wachtten zes jaar voordat ze gingen trouwen.
Het tweetal heeft al een kindje, dochter Olive. Zij werd in 2007 geboren.
Wat is er jammer aan die borsten? Vind het een prachtige foto, vind ze allemaal heel erg mooi! Vond Katja een tijd toch wat minder aantrekkelijk, ofzo, maar dit zijn echt goede foto’s, ze is mooi zwanger :inlove:
:shifty: Ben ik de enige die niet ziet dat ze hangen? :shifty:
ze hangen vast niet, maar omdat ze zo eronderuit piepen, krijg je wel een beetje dat idee; dat ze zo erg hangen dat ze er per ongeluk onderuit komen…
ik snap gewoon niet wat de bedoeling is geweest van die borsten er zo raar op te zetten, zo net een heel klein beetje. Of zou het zijn om ons stof te geven om over katja’s borsten te praten? Ik kan me nl niet herinneren dat ik ooit over haar borsten heb gesproken met iemand. wat een primeur :mrgreen:
:shifty: Ben ik de enige die niet ziet dat ze hangen? :shifty:
ze hangen vast niet, maar omdat ze zo eronderuit piepen, krijg je wel een beetje dat idee; dat ze zo erg hangen dat ze er per ongeluk onderuit komen…
ik snap gewoon niet wat de bedoeling is geweest van die borsten er zo raar op te zetten, zo net een heel klein beetje. Of zou het zijn om ons stof te geven om over katja’s borsten te praten? Ik kan me nl niet herinneren dat ik ooit over haar borsten heb gesproken met iemand. wat een primeur :mrgreen:
Ik moet zeggen dat ik de gehele compositie niet zo snap hoor! :think: Past ook totaal niet in de lijn van de andere foto’s…
Het is ook niet echt hangen,maar sexy borstfoto’s,daar zie je vaak de aanzet van de borst vanuit het midden…wat dichter bij elkaar. Nu zie je dat ze best brede borsten heeft…het lijkt alsof ze erg hangen ipv vol en rond rechtop staan…ik weet niet wat het is,maar ipv sexy vind ik het niet-niet-mooi.
Bij een platte buik zie je onder een hempje net die overgang van plat naar ronding…nu mis je die overgang…
Ach…wat zou het ook…ik zal wel jalours zijn…de mijne zijn gewoon te klein om uberhaupt te hangen…
Het is ook niet echt hangen,maar sexy borstfoto’s,daar zie je vaak de aanzet van de borst vanuit het midden…wat dichter bij elkaar. Nu zie je dat ze best brede borsten heeft…het lijkt alsof ze erg hangen ipv vol en rond rechtop staan…ik weet niet wat het is,maar ipv sexy vind ik het niet-niet-mooi.
Bij een platte buik zie je onder een hempje net die overgang van plat naar ronding…nu mis je die overgang…
Ach…wat zou het ook…ik zal wel jalours zijn…de mijne zijn gewoon te klein om uberhaupt te hangen…
Ik vind het een verademing om eens een mooie vrouw te zien met geloofwaardige borsten. Van die pushups en photoshoptoestanden word ik niet vrolijk, dit vind ik way sexier.
Ik vind het een verademing om eens een mooie vrouw te zien met geloofwaardige borsten. Van die pushups en photoshoptoestanden word ik niet vrolijk, dit vind ik way sexier.