BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

Wouter Bos weer vader

DEN HAAG - Vicepremier Wouter Bos is voor de derde keer vader geworden. Dat meldt hij zondag op zijn weblog. Zijn vrouw beviel zaterdagavond van een zoon, Joppe.

„Moeder en zoon maken het goed�, meldt de PvdA-voorman. „Dat geldt zelfs voor de trotse vader.� Bos laat weten dat de ouders „de komende tijd graag privé van het gezin willen genieten�.

Joppe is het derde kind van het echtpaar Bos. Ze hadden al twee dochters.

Joppe, zo heet het zoontje van vrienden van mij ook. Leuke naam!

Leuk topic dit!!

Ellen Pompeo is zwanger

Uitgegeven: 20 april 2009 10:26

Laatst gewijzigd: 20 april 2009 10:25

LOS ANGELES - Ellen Pompeo, bekend als Meredith Grey in de tv-serie Grey’s Anatomy, is zwanger van haar eerste kind. Dat heeft een woordvoerster van de actrice en haar man Chris Ivery bekendgemaakt.

‘‘Ze zijn verrukt’’, aldus Jennifer Allen tegen het Amerikaanse tijdschrift People.

De 39-jarige televisiester en de 41-jarige muziekproducent leerden elkaar in 2003 kennen in een kruidenierszaak. Ze trouwden in november 2007. Het is niet bekend wanneer de Amerikaanse precies is uitgerekend.

Pompeo is niet de enige actrice uit de populaire ziekenhuisserie - die ook in Nederland te zien is - die zwanger is. Chyler Leigh, die haar halfzusje Lexie speelt, krijgt in mei een dochter. Het is het derde kind voor Leigh en haar man, acteur/muzikant Nathan West.

Zoon voor tuinman Lodewijk Hoekstra

Uitgegeven: 20 april 2009 11:57

Laatst gewijzigd: 20 april 2009 11:57

AMSTERDAM - Lodewijk Hoekstra is zaterdag vader geworden van een zoon. Dat heeft het management van de Eigen Huis & Tuin-tuinman maandag bekendgemaakt.

Zijn vriendin Kristel beviel een paar weken eerder dan gepland van zoontje Mels.

Moeder en zoon, die 3200 gram woog bij de geboorte, maken het goed. De 32-jarige Hoekstra en zijn vriendin hebben al een dochtertje: Dize Madelief van bijna 1,5 jaar.

@Babygirl25 wrote:

is uitgerekend.

Pompeo is niet de enige actrice uit de populaire ziekenhuisserie - die ook in Nederland te zien is - die zwanger is. Chyler Leigh, die haar halfzusje Lexie speelt, krijgt in mei een dochter. Het is het derde kind voor Leigh en haar man, acteur/muzikant Nathan West.
Hoe oud zou actrice die Lexie speelt dan zijn :think:

Ik vind ze zo heel jong overkomen maar als je al 3 kinderen hebt zal het niet zo jong zijn neem ik aan???

ze is van 1982

Een zoontje van vrienden van mij heet ook Joppe - ik vind het een leuke naam.

AMSTERDAM - Acteur Barry Atsma en zijn vriendin Izaira verwachten deze zomer een tweede kindje. Dat heeft Atsma aan weekblad Story laten weten.

Het koppel kreeg in augustus 2006 hun eerste kind, dochter Zoë. Zij krijgt nu een broertje of zusje erbij.

Barry wie??

@Bella wrote:

Barry wie??

Barry Atsma (Bromley (Engeland), 29 december 1972) is een Nederlands acteur.

Hij bracht zijn jeugd door in Engeland, Griekenland, Brazilië en Nederland. Hij studeerde aanvankelijk rechten, maar stapte over naar de Toneelschool in Utrecht, waar hij in 1996 afstudeerde.

Bij het grote publiek werd hij bekend door zijn hoofdrol in de televisieserie Rozengeur & Wodka Lime. Tegenwoordig is hij op televisie te zien in de serie Voetbalvrouwen. Sinds 2002 maakt Atsma deel uit van de Toneelgroep Amsterdam, niet alleen als acteur maar ook als regisseur.

Gerda Havertong is oma geworden. Voor de actrice, die vooral bekend is van haar rol in Sesamstraat, is het haar eerste kleinkind. Het meisje werd gaat door het leven als Maiza.

Gerda liet de redactie van RTL Boulevard het heuglijke nieuws weten. “Ik ben grandma geworden van een prachtige kleindochter. Sesamstraat heeft er een belangrijke kijker erbij gekregen. Vertel het aan de wereld”, aldus de trotse oma.

Het kindje werd woensdag rond half één geboren en is het eerste baby’tje van Zulema, de dochter van Gerda.

AMSTERDAM - De Belgische zanger Novastar is woensdag voor het eerst vader geworden. Dochter Lucy kwam in het ziekenhuis in Antwerpen ter wereld.

Dat vertelde de zanger donderdagochtend in het radioprogramma van Ruud de Wild op Q-music.

Novastar, geboren als Joost Zweegers, kan donderdagavond weer in de prijzen vallen. Hij is genomineerd voor twee 3FM Awards, in de categorieën beste artiest alternatief en beste album.

Ik snap trouwens niet dat Novastar een award heeft gewonnen van 3fm, ging toch over NL artiesten? Maar das off topic.

@Femke Fataal wrote:

Ik snap trouwens niet dat Novastar een award heeft gewonnen van 3fm, ging toch over NL artiesten? Maar das off topic.

Om even off topic door te gaan, hij is wel helemaal supergoed. Draai al paar weken zijn cd in de auto. héérlijk :inlove:

@Femke Fataal wrote:

Denk dattie stiekem Nederlander is: hij is in Sittard geboren…

@Mip wrote:

@Femke Fataal wrote:

Om even off topic door te gaan, hij is wel helemaal supergoed. Draai al paar weken zijn cd in de auto. héérlijk :inlove:

Dat kan ik dan weer niet ontkennen, maar ja, er zijn wel meer goeie belgen, ik vind Milow ook erg goed.

Dirk Zeelenberg weer vader

AMSTERDAM - Acteur Dirk Zeelenberg (40) is voor de tweede keer vader geworden.

Foto: AB BLAUW

Please Wait …

Zijn vriendin Suus beviel gisteren van haar tweede zoontje: Kees Jannick Amma. Een dolblije Dirk vertelt: „Wij zijn ongelofelijk trots en gelukkig! Suus voelt zich prima en alles gaat goed.�

Suus en Dirk hebben al een zoontje van twee, Zoé Philip Lodewijk Zeelenberg. Over de komst van zijn eerste zoontje zei Dirk eerder: „Het is waanzinnig om papa te zijn. Ik ben idolaat van die jongen.� Hun tweede jongetje is dus een zeer welkome aanvulling.

De naam zei me in eerste instantie niets, maar met foto weet ik het wel

hoor.

Leuk voor ze :smiley:

die ken ik niet :think:

(of heb ik ergens onder een steen gezeten :shifty: ?)