BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

@mayo28 wrote:

die ken ik niet :think:

(of heb ik ergens onder een steen gezeten :shifty: ?)

http://www.imdb.com/name/nm0954194/

Daar staat zo ongeveer alles wat hij al gedaan heeft. :wink:

Ik volgde de serie Lotte dus altijd :lol:

aha…dan zou ik 'm heel misschien van Zwartboek moeten ‘kennen’ :think:

Dit is wouter!

Van de LOI reclames

nee joh…die is toch veel ouder en pafferiger :think:

(al heeft ie er wel wat van weg ja :mrgreen: , zou ie het toch zijn…)

@mayo28 wrote:

nee joh…die is toch veel ouder en pafferiger :think:

(al heeft ie er wel wat van weg ja :mrgreen: , zou ie het toch zijn…)

Dat is hem absoluut

Jeeeeeee Joseetje, het is ECHT wouter :shock: :shock: :shock:

had ik echt niet gedacht zeg…

lang leve google :mrgreen:

het is m wel hoor, zou je niet zeggen hé!

Sarah Jessica Parker and her husband Matthew Broderick are expecting twin daughters this summer. A statement released today by reps for the Sex and the City actress reveals that the couple are “happily anticipating the birth of their twin daughters later this summer with the generous help of a surrogate.� It goes on to read,

“The entire family is overjoyed.�

Baby girls will join big brother James Wilkie, 6. Sarah Jessica, 44, and Matthew, 47, have been married 12 years

Leuk zeg! :inlove:

Leuk voor SJP, maar dacht dat hun uit elkaar waren :think: Niet dus :mrgreen:

A surrogate??? Hebben ze een draagmoeder???

Ja dus. :slight_smile:

Hier het bericht in het Nederlands:

LOS ANGELES - Acteurskoppel Sarah Jessica Parker en Matthew Broderick worden ouders van een tweeling. De onbekende draagmoeder van het stel is in verwachting van twee meisjes, meldden Amerikaanse media dinsdag (lokale tijd).

De 44-jarige Parker, bekend door haar rol in de tv-serie Sex and the City, is al bijna twaalf jaar getrouwd met de 47-jarige Broderick. Hij speelde in films als Glory en Ferris Bueller’s Day Off. Het stel heeft al een 6-jarig zoontje genaamd James Wilkie.

De tweeling komt naar verwachting de komende zomer ter wereld. “De hele familie is dolblij�, aldus een verklaring namens het duo.

Ik had ook laatst gehoord dat zij uit elkaar gingen :think:

Zouden ze nu, omdat ze ook al wat ouder is, de zwangerschap hebben uitbesteed??

Ik dacht ook dat ze uit elkaar gingen.

Maar wel leuk hoor, een tweeling.

(echt een hype nu in showbizzzzzzland) :lol:

@Mutsie86 wrote:

Ik dacht ook dat ze uit elkaar gingen.

Maar wel leuk hoor, een tweeling.

(echt een hype nu in showbizzzzzzland) :lol:

Volgens mij zijn er zoveel tweelingen ivm de natuur die toch best vaak een handje geholpen wordt in showbizland.

Mariëlle Bastiaansen (39) is op vrijdagavond 1 mei bevallen van een kerngezonde zoon. Dat meldt De Telegraaf. Het jongetje heeft de naam Willem gekregen, naar zijn vader. Hij is met een keizersnee gehaald, omdat hij in stuit lag. Moeder en kind maken het goed. Het is het eerste kindje voor Mariëlle en Willem, die al 17 jaar samen zijn.

Marielle liet eerder al weten dat de arsten hadden voorgesteld het kindje te halen op 4 mei, maar dit leek haar geen goed idee i.v.m. dodenherdenking. Zelf stelden zij en Willem de zesde voor, maar Willem jr. wilde blijkbaar toch op de eerste komen.

Mariëlle Bastiaansen is vooral bekend van het RTL-programma Looking Good. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor de programmering van de regionale zender Brabant10.

Tjeetje, ik ken haar niet maar wat een boezem heeft ze zeg! :shock:

Willem, naar zijn vader… is dat handig?

kleine Willem

Willempie

Willy

Willetje

Wil

:think:

kan toch…

@#puk# wrote:

Tjeetje, ik ken haar niet maar wat een boezem heeft ze zeg! :shock:

Willem, naar zijn vader… is dat handig?

kleine Willem

Willempie

Willy

Willetje

Wil

:think:

Mooie boobs hoor!

Maar er zijn toch wel vreemdere namen dan Willem?

Vind het wel lief!

Nou ja, vooral omdat de vader ook willem heet… dan ga je toch denk ik iets anders zeggen dan Willem… :think:

Maar ook wel handig straks als ie wat groter is, zeg je gewoon “willem eten” en dan komen ze allebei (hoop je).