BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

Ik lees mee ! :angel:

Fifa Straatvoetballer ‘Lenny’ Netteb , bekend van het straatvoetbal en heeft fifa spellen gemaakt .

Zijn vriendin ( en veron zijn oppas :mrgreen: ) gaat binnen nu en een twee weken bevallen :wink:

Pieter van de hoogenband krijgt van de zomer weer een kindje, las ik net op omroepbrabant.nl

ACHEL - De 31-jarige Pieter van den Hoogenband wordt opnieuw vader. In kleine kring was al een tijdje bekend dat zijn vrouw Minouche Smit zwanger was van hun tweede kind.

Hoewel de zwangerschap niet geheim werd gehouden, zijn Pieter en echtgenote Minouche wel terughoudend geweest met het bekendmaken van de zwangerschap.

Net als bij de zwangerschap van dochter Daphne heeft men gewacht met het vertellen tot de eerste risicovolle maanden van de zwangerschap voorbij waren. Dochter Daphne werd in de zomer van 2007 geboren.

ik wou het net melden haha, van pieter :dance:

Dochter voor Josh Holloway

Uitgegeven: 14 april 2009 09:01

Laatst gewijzigd: 14 april 2009 09:01

LOS ANGELES - Acteur Josh Holloway, bekend van de tv-serie Lost, heeft een dochter gekregen. Zijn vrouw Yessica is vorige week bevallen op Hawaii, zo meldt het Amerikaanse tijdschrift People dinsdag.

Het meisje heet Java Kumala Holloway. Het is het eerste kind van het paar, dat sinds 2004 is getrouwd.

De 39-jarige Holloway speelt de rol van Sawyer in Lost.

© ANP

Jason Priestley wordt vader

Uitgegeven: 14 april 2009 08:54

Laatst gewijzigd: 14 april 2009 08:54

LOS ANGELES - Acteur Jason Priestley wordt opnieuw vader. De vrouw van de voormalige Beverly Hills 90210-ster is in verwachting van hun tweede kind

Dat meldt het Amerikaanse showbizzblad People dinsdag.

Het paar kreeg in 2007 al een dochter, Ava. De 39-jarige Priestley gaf de 33-jarige Naomi Lowde in 2005 zijn jawoord in aanwezigheid van oud-collega’s Jennie Garth en Tori Spelling.

© ANP

issie al 39 :shock: :shock:

Acteur Josh Holloway

lekker ding :oops: :mrgreen: ..effe oftopic......weet iemand wanneer lost weer begint??

‘Heidi Klum zwanger van vierde kind’

Uitgegeven: 15 april 2009 19:18

Laatst gewijzigd: 15 april 2009 19:18

AMSTERDAM - Heidi Klum is weer zwanger. Dat meldt het Amerikaanse tijschrift InTouch. Op internet zouden schetsen van nieuwe avondjurken voor het supermodel zijn verschenen, waarin duidelijk rekening werd gehouden met een groeiende buik van Klum.

De plaatjes werden echter al weer snel van internet verwijderd.

Het zou de vierde zwangerschap zijn voor de 35-jarige blondine. De Project Catwalk-presentatrice heeft twee kinderen met zanger Seal, Henry (3) en Johan (2).

De 46-jarige artiest heeft ook haar dochter Leni (4) geadopteerd, die de Duitse schone kreeg met Formule 1-baas Flavio Briatore.

Volgens een bron zou Klum vier maanden zwanger zijn. De geruchten zijn niet bevestigd.

Leuk voor hun, ik vind dat echt een leuk stel samen :smiley:

@Brigitte wrote:

Leuk voor hun, ik vind dat echt een leuk stel samen :smiley:

Dat vind ik ook!!! :thumbup:

Elle van Rijn weer zwanger

Uitgegeven: 17 april 2009 20:30

Laatst gewijzigd: 17 april 2009 20:29

AMSTERDAM - Actrice en schrijfster Elle van Rijn is zwanger van een vierde kind. Ze is in oktober uitgerekend.

Dat heeft het televisieprogramma RTL Boulevard vrijdag bekendgemaakt.

De schrijvende actrice, die een relatie heeft met regisseur Kaja Wolfers, beviel in 2005 al van een dochter van hem. Uit een eerdere relatie heeft ze twee kinderen.

Billie van Jacqueline Govaert (Krezip) :inlove:

Oooohw Billy heeft nog van die lekkere sabbel-lipjes :inlove:

ooh wat een droppie!!

ahh wat een moppie :inlove: En dat neusje ook :inlove:

Ach wat een lekker moppie,.en een leuke naam :inlove:

:inlove: :inlove:

ik ken de helft niet :oops: :doh:

alleen de nederlanders ben niet zo thuis in de serie’s en films

en billy :inlove: om op te eten en mee te nemen :wink:

Ach wat een klein schatje :inlove:

was zij al bevallen joh…heb echt een stuk gemist :think: