@Bren1970 wrote:
Nederlandse Ronja?
Is toch eerder iets scandinavisch???
Sean is leuk!!!
En gaaf voor Dinant en Lucy zeg!!!
Is dat niet nederlands? :oops: :oops:
Okee, vond het wel nederlands… Mijn excuses dan

@Bren1970 wrote:
Nederlandse Ronja?
Is toch eerder iets scandinavisch???
Sean is leuk!!!
En gaaf voor Dinant en Lucy zeg!!!
maar waarom moet het bij elkaar passen dan :think: Ik vind het 2 leuke namen :mrgreen:
@esmie wrote:
maar waarom moet het bij elkaar passen dan :think:
Ik vind Sean geen mooie naam, maar hou dan ook niet van Engelse namen. Past idd ook niet echt bij de naam Ronja, dacht ook dat dat Nederlands was…vind de naam wel Nederlands klinken namelijk.
Ronja is een Keltische meisjesnaam, heb ik effe opgezocht want nu was ik benieuwd… Vind het ook niet bij elkaar passen maar ja, zij wel allicht anders had ze wel een andere naam gekozen :mrgreen:
Ik denk dat veel scandinavische namen meestal niet opvallen kwa onnederlandsheid.
Sven, Lars ed.
Het is toch Ronja de roversdochter van Astrid Lindgren?
Zit er niet een ronja in GTST tegenwoordig?? Dat maakt wellicht ook dat mensen het meer als nederlands associeren.
Ik vind Ronja een erg leuke naam. Sean is niet zo mijn ding.
@fiep klophout wrote:
@esmie wrote:maar waarom moet het bij elkaar passen dan :think:
kwestie van smaak denk ik. Ik vind het ook mooier als namen van broers en zussen iig een beetje dezelfde sfeer uitdragen. Zou nano’s zusje niet zo snel Willemijn noemen, bv. Niet omdat Willemijn geen mooie naam is, maar gewoon omdat het een totaal andere sfeer uitdraagt dan ‘Nano’.
En te zien aan de namen van jouw kinderen, heb je zelf (onbewust?) dezelfde mening![]()
Ik wou gewoon italiaanse namen voor kijn kids :mrgreen:
Die lijken allemaal wel op elkaar hahahaha
Maar ik snap wat je bedoelt hoor.
Maar zo gek vind ik de 2 namen niet bij elkaar.
Vind Nano en Willemijn wel lief… of Nano en Sjaantje…Nano en Fien… Nano en Cato… :inlove:
:mrgreen:
Sorry, grapje!
In Ronja en Sean zit allebei dezelfde o klank…
En als Ronja een keltische achtergrond heeft! Sean dus blijkbaar ook!
Vind het wel iets hebben!!!
@Rooike wrote:
Kim-Lian van der Meij voor tweede keer moeder
AMSTERDAM - Musicalster Kim-Lian van der Meij is vanmorgen bevallen van haar tweede spruit.
Kim en haar vriend Daniël Gibson zijn de trotse ouders van zoontje Sean William Gibson. Het mannetje is 49 cm lang en weegt 3780 gram. Moeder en kind maken het goed, Kim is inmiddels alweer thuis.
Op 27 mei 2008 beviel Kim van dochterje Ronja Emma.
@mamma van sharondenise wrote:
@Marite wrote:Leentje, Fien en Cato, past erg goed bij elkaar!
Mijn zoon had Fien geheten als hij een zij was geweest.
Ik ben benieuwd wat Kim Lian op de wereld gaat zetten/gezet heeft,
een naam die past bij Ronja. :inlove:
Mijn buurvrouw is ook hoogzwanger maar denk niet dat het een Cato ofzo wordt, haar man is Engels dus dat komt er dan niet helemaal lekker uit denk ik.
Svenja :inlove: :inlove:
Als ik in mijn volgende leven 2 dochters krijg gaan ze zo heten. Ronja en Svenja, geweldig :inlove: .
In dit leven moeten we maar 2 katten/konijnen of welk dier er ooit nog aan komt waaien zo gaan noemen
Nog niets bekend van Katja?
Ronja en William, ja dat klinkt me toch iets beter hahaha. Wat een zeikerds zijn wij hè? :mrgreen:
Ik vind ze allebei niet leuk.
Zo.
net was bij shownieuws dat katja ieder moment kan bevallen…
zie katja nooit ergens hoogzwanger op tv of foto verschijnen!! how come?
Amsterdam - Dinand Woesthoff en zijn vrouw Lucy verwachten hun derde kindje, dat vertelde de Kane zanger maandagmorgen bij 3FM in de show van Giel Beelen.
Lucy en Dinand hebben al een zoontje Jimmi Frank van 4 en Dinand had al een zoontje, Dean Maddy (7), met Guusje Nederhorst. Zij overleed korte tijd na de geboorte van hun zoontje aan borstkanker.
Dinand trouwde in 2009 op Ibiza met Lucy.
Kindje van Kim-Lian.
Ze ziet er toch best fris en fruitig uit 1 dag na de bevalling.
@mamma van sharondenise wrote:
Kindje van Kim-Lian.
Ze ziet er toch best fris en fruitig uit 1 dag na de bevalling.
Wow, ze ziet er super uit! Ik mag blij zijn als ik er zo fris en fruitig uit zie zo 1 dag na m’n bevalling (zal wel niet)
Bestel al vast een visagiste en je komt vast een heel eind :mrgreen: