jeutje kim lian al in t zkh die was volgens mij toch pas begin mei uitgerekend ofzo
hoop datt goed gaat met haar en dr kindje dan!
Mark Tuitert wordt ook papa! Helen is 15 weken in verwachting!
@mayo28 wrote:
wie?? :think:
Naja, maakt ook niet uit 8)
.
Dat is die nieuwslezer van RTL Z waar ik van aan gaf de naam niet te weten.
@Loessie wrote:
jeutje kim lian al in t zkh die was volgens mij toch pas begin mei uitgerekend ofzo
hoop datt goed gaat met haar en dr kindje dan!
Volgens mij was ze van begin april hoor! Right on schedule…
Mijn vriendin heeft een Cato en ik vind het helemaal GEWELDIG!
Het past ook helemaal bij het meisje.
Liefkozend noemen ze haar kootje, past echt volledig!
Cato, Catootje, hoe dan ook, ik vind het wel super :thumbup:
Leuk voor alle nieuwe papa’s en mama’s
Ik vind Cato(otje) ook een erg leuke naam! :thumbup:
Was vroeger ook helemaal weg van Jan, Jans en de kinderen en helemaal van Catootje.
Zou er zelf niet snel voor kiezen (mijn man vind het 3 x niks) en vind het een héél klein beetje ouderwets (voor mijn doen).
Maar stiekem vind ik het dus wel een leuke naam…
Mijn nichtje kan elk moment bevallen en wij (lees mijn moeder en ik) denken ook dat zij een Cato krijgt. Ze heeft al een Tygo en zij en haar vriend hebben ook een naam die eindigt op een O . En er zijn maar weinig meisje namen die eindigen op een O.
Nog even en wij weten het :mrgreen:
ik ken wel een Caro
maar verder weet ik ook zo geen namen die eindigen op een O.
Cleo, margo, marjo, rosario, yoko, yukiko…eh… :think: :mrgreen:
Cato vind ik ook leuk :thumbup:
Leentje, Fien en Cato, past erg goed bij elkaar!
Mijn zoon had Fien geheten als hij een zij was geweest .
Ik ben benieuwd wat Kim Lian op de wereld gaat zetten/gezet heeft,
een naam die past bij Ronja. :inlove:
Mijn buurvrouw is ook hoogzwanger maar denk niet dat het een Cato ofzo wordt, haar man is Engels dus dat komt er dan niet helemaal lekker uit denk ik .
Kippenboer Richard van de serie ‘Boer Zoekt Vrouw’ is maandag vader geworden. Het jongetje is via een keizersnee ter wereld gekomen en zal luisteren naar de naam Beau. De kleine woog 3480 gram bij zijn geboorte. “We zijn dik tevreden”, aldus een blije Richard op de website van ‘Boer Zoekt Vrouw’. “Beau is een mooi jongetje, hij is hartstikke stoer.”
Richard deed mee aan het laatste seizoen van ‘Boer Zoekt Vrouw’, maar had te weinig brieven gekregen om mee te mogen doen aan het programma. Uiteindelijk vond hij zijn Monique wel via de serie en de twee zijn sindsdien gelukkig samen in het Twentse Tubbergen.
In een terugblik op ‘Boer Zoekt Vrouw’ die in november werd uitgezonden maakten de twee al bekend in verwachting te zijn van ‘hun eigen bamischijf’.
@Marite wrote:
Leentje, Fien en Cato, past erg goed bij elkaar!
Mijn zoon had Fien geheten als hij een zij was geweest.
Ik ben benieuwd wat Kim Lian op de wereld gaat zetten/gezet heeft,
een naam die past bij Ronja. :inlove:
Mijn buurvrouw is ook hoogzwanger maar denk niet dat het een Cato ofzo wordt, haar man is Engels dus dat komt er dan niet helemaal lekker uit denk ik.
Svenja :inlove: :inlove:
Als ik in mijn volgende leven 2 dochters krijg gaan ze zo heten. Ronja en Svenja, geweldig :inlove: .
In dit leven moeten we maar 2 katten/konijnen of welk dier er ooit nog aan komt waaien zo gaan noemen

Nog niets bekend van Katja?
hun eigen bamischijf? :eh: :?
Kim-Lian van der Meij voor tweede keer moeder
AMSTERDAM - Musicalster Kim-Lian van der Meij is vanmorgen bevallen van haar tweede spruit.
Kim en haar vriend Daniël Gibson zijn de trotse ouders van zoontje Sean William Gibson. Het mannetje is 49 cm lang en weegt 3780 gram. Moeder en kind maken het goed, Kim is inmiddels alweer thuis.
Op 27 mei 2008 beviel Kim van dochterje Ronja Emma.
Wat leuk voor Kim-lian, had alleen wel een andere jongensnaam bij de naam Ronja verwacht…
Tja, vind de namen ook niet echt bij elkaar passen ofzo…
Kane-zanger Dinand Woesthoff wordt voor de derde keer vader. Zijn vrouw, de Britse Lucy Hopkins, is zwanger. De baby wordt in het najaar van 2010 verwacht. De zanger maakte dit zelf vanmorgen bekend in het radioprogramma van Giel Beelen.
Dinand heeft al twee zoontjes; Dean Maddy, die hij kreeg met Guusje Nederhorst, die zeven maanden na de bevalling overleed aan borstkanker en Jimi Frank, die in 2006 werd geboren uit zijn relatie met Lucy. Toevallig werd de zanger vorige week nog uitgeroepen tot Papa van het Jaar door het blad Mama Magazine.
Van een hele nederlandse Ronja naar een engelse Sean, apart…
Zou niet mijn keuze op gevallen zijn.
Nederlandse Ronja?
Is toch eerder iets scandinavisch???
Sean is leuk!!!
En gaaf voor Dinant en Lucy zeg!!!
Ronja is geen nederlandse naam nee.
Maar Sean, nee vind het ook niet bij elkaar passen. Bij Sean denk ik ook meteen aan Five haha.
Leuk voor Dinand!! :thumbup: :inlove: