Aha, dan kan het idd nog wel even gaan duren :lol:
Leuk voor Guus en z’n fam. Hoorde hem vanmorgen op 538. Ving maar een klein stukje op, en dacht dat ze een dochter gekregen hadden, al in Juul :oops:
Nee een zoontje :lol:
Jules
Gallyon van Vessem zwanger van onze redactie
AMSTERDAM - Gallyon van Vessem heeft haar huwelijk uitgesteld. De SBS-presentatrice en haar vriend Greg verwachten namelijk een baby.
Gallyon is ontzettend blij, vooral ook omdat ze afgelopen november na tien weken een miskraam kreeg. Inmiddels is ze twaalf weken in verwachting. “Dit is ontzettend bijzonder, zeker voor iemand die nooit kinderen wilde en nu heel erg graag”, vertelt ze in Shownieuws.
De geplande bruiloft wordt door de komst van de kleine nog even uitgesteld. “We zouden gaan trouwen in oktober, maar dan komt ons kindje.”
Anouk bevallen van jongetje van onze redactie
AMSTERDAM - Zangeres Anouk is woensdagavond bevallen van een jongetje.
Jesiah Dox werd om 19.07 geboren, zo heeft de kersverse vader Unorthadox laten weten aan RTL Boulevard.
Anouk heeft al drie kinderen, Benjahmin Kingsley (2002), Elijah Jeremiah (2003) en dochter Phoenix Ray (2005) van ex-man Remon Stotijn. Unorthadox heeft al twee kinderen uit eerdere relaties.
Coole naam…
@Pattycoat wrote:
Gallyon van Vessem zwanger van onze redactie
:lol: :lol:
Dat is toch ook wat :wink: :mrgreen:
@Mip wrote:
@Pattycoat wrote:Gallyon van Vessem zwanger van onze redactie
:lol: :lol:
Dat is toch ook wat :wink: :mrgreen:
Die redactie toch, heeft stiekem al velen zwanger gemaakt he? :mrgreen:
Nou, Anouk is ook al bevallen van de redactie :lol:
Echt coole namen!
De grap is al zo vaak gemaakt maar elke denk je van HUH :think: wat staat daar nou :lol:
@Bella wrote:
De grap is al zo vaak gemaakt maar elke denk je van HUH :think: wat staat daar nou :lol:
Ow dan heb ik de grap tot nu toe gemist.
8)
@Mip wrote:
@Bella wrote:De grap is al zo vaak gemaakt maar elke denk je van HUH :think: wat staat daar nou :lol:
Ow dan heb ik de grap tot nu toe gemist.
8)
Ach joh, hij blijft leuk :mrgreen:
AMSTERDAM - Tooske Ragas heeft vanmiddag om 14.52 uur een klein meisje op de wereld gezet.
De SBS-presentatrice beviel binnen een supertijd van 1 uur. Het meisje gaat officieel Catharina Maria Ragas heten, haar roepnaam wordt Catoo.
Moeder en dochter maken het goed. Het gaat om het derde kindje. Tooske en haar man Bastiaan Ragas hebben samen twee dochters: Leentje (2) en Fien (1). Samen met Laura Vlasblom kreeg Bas al zoon Sem (8).
Bij boulevard werd gezegd dat de presentator van rtl z een zoontje heeft.
Had er al eentje.
Weet even niet hoe hij heet.
@ingrid1 wrote:
AMSTERDAM - Tooske Ragas heeft vanmiddag om 14.52 uur een klein meisje op de wereld gezet.
De SBS-presentatrice beviel binnen een supertijd van 1 uur. Het meisje gaat officieel Catharina Maria Ragas heten, haar roepnaam wordt Catoo.
Moeder en dochter maken het goed. Het gaat om het derde kindje. Tooske en haar man Bastiaan Ragas hebben samen twee dochters: Leentje (2) en Fien (1). Samen met Laura Vlasblom kreeg Bas al zoon Sem (8).
Oh echt weer een meidje, wat een rijkdom zeg :inlove: :inlove:
Met zulke mooie ouders kan het niet anders dan een prachtig poppetje zijn.
Vind Tooskje dus echt niet mooi…
Maar Bastiaan is leuk! En die meiden zullen ook leuk zijn!!!
Namen vind ik echt niets… Leentje, Fientje en Cato…
Niet mijn ding!! Maar maakt niet uit, als zij maar gelukkig zijn!
@Bren1970 wrote:
Vind Tooskje dus echt niet mooi…
Het had erger gekund; Catootje

Had wel beter in het rijtje gepast namelijk :mrgreen:
Roland Koopman opnieuw vader geworden
Roland Koopman is zondag voor de tweede keer vader geworden. Zijn verloofde Stieni Bosma is bevallen van zoon Reyer Stijn. De bevalling is verder prima verlopen.
Het duurde even voordat de gelukkige ouders de baby een naam gaven. Ze hadden zoveel opties dat ze niet konden kiezen. Vijf dagen na de geboorte hebben ze gekozen voor de prachtige naam Reyer Stijn.
De dag na de bevalling moest Roland gewoon weer aan het werk. Hij is nu een weekje vrij en kan volop genieten van zijn kleine.
Roland en Stieni hebben al een zoon van 3 jaar oud: Floris Finn.
wie?? :think:
Naja, maakt ook niet uit 8)
Ooo en Tooske weer een meiske…Catootje was toch van Jan Jans en de Kinderen :lol:
KimLian van der Meij schijnt ook naar het ziekenhuis te zijn, dus beeb zal ook wel onderhand komen.
@Mip wrote:
@Bren1970 wrote:Vind Tooskje dus echt niet mooi…
Het had erger gekund; Catootje
Had wel beter in het rijtje gepast namelijk :mrgreen:
Maar het is gewoon Fien en niet Fientje

Ik vond de naam Cato eerst vreselijk maar begin de naam steeds leuker te vinden :inlove: Vind de naam ook goed bij d’r zussen passen.