BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

@Bella wrote:

Niemand een mening over de naam van het zoontje van K3 Karin : Sky??

High in the Sky vanwege een ruggeprik??? :lol:

Heel flauw, sorry moest er even uit :wink:

Lijkt me niet dat Karin high in de sky is van de ruggeprik van wendy 8)

RTL Nieuws-presentatrice Mariëlle Tweebeeke is bevallen van haar tweede kindje Op 26 februari zag Sebastiaan Alexander het levenslicht. Moeder en kinderen maken het goed.

Sebastiaan Alexander weegt 3550 gram en is 50 centimeter lang. Marielle en haar vriend Marnix Zijderlaan hebben al een dochter

Gisteren her en der genoemd - renate v. en winston g. krijgen een zoontje erbij.

En die ene van Zaai en Koefnoen - bianca of plien krijgt een tweede.

Plien :wink:

klopt Pien, hoorde dat dit haar 3e zwangerschap is, vorig jaar was het met 4 of 5 :shock: mnd mis gegaan…

Arjen Robben is voor de tweede keer vader geworden. Dat meldt de Duitse krant Bild. Bernadien, de vrouw van de Bayern Munchen-voetballer beviel dinsdagnacht van een dochtertje. Het koppel heeft het meisje, dat 3500 gram weegt en 50 cm lang is, de naam Lynn meegegeven. Aan de krant laat de voetballer weten: “Ik ben dolgelukkig.”

Arjen en zijn vrouw Bernadien hebben al een zoontje van bijna twee: Luka.

ben ik de enige die hier nog post??? :mrgreen:

Dochter voor Boulahrouz Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Khalid Boulahrouz is vader geworden. De verdediger van VfB Stuttgart gaf zijn dochter de naam Amaya. Moeder Sabia en dochter maken het goed.

Het Nederlands elftal speelde de achtste finale van het EK tegen Rusland met rouwbanden, uit respect voor Khalid Boulahrouz. de verdediger en zijn vrouw Sabia verloren een paar dagen eerder hun veel te vroeg geboren dochter Anissa. Foto: TLG

Voetballer Khalid Boulahrouz en zijn vrouw Sabia zondag op het balkon van spelershotel Beau Rivage in Lausanne, de dag nadat het Nederlands elftal werd uitgeschakeld in de kwartfinale tegen Rusland. Voor Boulahrouz is de geboorte een prachtig lichtpunt na een gitzwarte tijd. Tijdens het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland overleed zijn te vroeg geboren dochtertje Anissa. Desondanks kwam de international nog in actie in het verloren achtste finaleduel met Rusland. Momenteel is hij bij Stuttgart voornamelijk bankzitter

Even uit het oog verloren - tijd voor wat nieuw leven in de brouwerij.

Fijn voor hen om weer papa en mama geworden te zijn en mooie naam :thumbup:

Arjen Robben is weer vader geworden

Bayern-Munchen voetballer Arjen Robben is dinsdagnacht voor de tweede keer vader geworden van een dochter, dat meldt zijn voetbalclub. De kleine heet Lynn, is 3500 gram en 50 centimeter lang.

Robben vertelt Bild dat hij ‘ontzettend gelukkig’ is. Arjen en zijn vrouw Bernadien hebben al een zoontje van bijna 2 jaar oud, hij heet Luka.

Zoontje voor Guus Meeuwis

Guus Meeuwis is voor de vierde keer vader geworden. Zijn vrouw Valerie beviel thuis van zoontje Jules. “We zijn dolblij en gelukkig met onze Jules!”.

Copyright 2010, Novum

Guus Meeuwis opnieuw vader

(Novum) - Guus Meeuwis is zaterdagnacht voor de vierde keer vader geworden. Zijn vrouw Valerie beviel thuis om 04:04 uur van zoontje Jules. “We zijn dolblij en gelukkig met onze Jules!”, schrijft Meeuwis op zijn website. “Het is een prachtig ventje.”

Jules Meeuwis weegt zeven pond en is volgens de gelukkige vader kerngezond. De 37-jarige zanger en zijn vrouw hadden al een dochter Sarah en twee zoons, Pepijn en Teun. Veel tijd om van de baby te genieten heeft Meeuwis niet. Maandag en dinsdag staat hij in een uitverkocht Carré in Amsterdam.

wat leuk voor Guus en z’n vrouw.

wat leuk voor boularousch

en wat een baby nieuws ineens in bnn’er land

Onze cavia heet ook Jules. 8)

Katja Schuurman heeft volgens mij ook een olifantendracht, of heb ik iets gemist en is ze allang bevallen?!

nee die moet nog bevallen, loopt wel op het eind zo langzamerhand

Jules, leuke naam! :inlove:

:dance: voor al het nieuwe leven!

Wat een leuke naam Jules! :inlove:

Jules :thumbup: :inlove: Zowel leuk voor een zoontje als een cavia!

Ik vroeg me ook al af wanneer er Katja nieuws zou komen :think:

Weet iemand wanneer ze uitgerekend was?

@beebiebeer wrote:

Jules :thumbup: :inlove: Zowel leuk voor een zoontje als een cavia!

Ik vroeg me ook al af wanneer er Katja nieuws zou komen :think:

Weet iemand wanneer ze uitgerekend was?
Ik dacht in April