BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

even over de ruggenprik… Na afloop had ik hem eigenlijk graag gewild… moest pers weeën ophouden en weg zuchten… benen bij elkaar houden en maar weg zuchten (hoofdje was al gezien) maar op het moment was ik überhaupt vergeten dat zoiets bestond…

Sky leuke naam… vind dat het wel voor beide kan (jongen en meisje)

ook lizzie is een leuke naam

ik moet steeds als ik de naan lizzie hoor aan ducktales denken lizzie kwak :lol:

Las in de column van Filemon in de Viva dat zijn dochtertje Danique heet.

Persoonlijk ben ik niet erg weg van de naam moet ik zeggen…

Jim Carrey is Opa geworden… meen info weet ik helaas niet…

@Pitje27 wrote:

Jim Carrey is Opa geworden… meen info weet ik helaas niet…

(Novum) - Acteur Jim Carrey is zondag opa geworden. Zijn 22-jarige dochter Jane is bevallen van een zoontje. De acteur maakte via Twitter het goede nieuws bekend. De 47-jarige Carrey plaatste een foto van zijn pasgeboren kleinzoon en liet de naam van de spruit weten.

“Jackson Riley Santana, mijn kleinzoon, vandaag geboren! Zo ziet 3,5 kilo Californische dymaniet eruit!”, schreef een trotse opa Carrey, gevolgd door een kiekje van het kind. Dochter Jane, zangeres in een rockband, trouwde in 2008 met Alex Santana, zanger van een heavy metal band.

Jane Carrey gaf eerder in een interview in het programma ‘Entertainment Tonight Canada’ al aan blij te zijn dat het een jongetje zou worden. “Toen ik opgroeide kon ik nooit echt goed opschieten met meisjes. Ik was een beetje bang dat als het een meisje zou worden ze mij niet aardig zou vinden.” Jim Carrey zei vorig jaar al te verwachten dat zijn dochter ‘een geweldige moeder’ zou worden.

Vind Sky niet zo heel erg monsterlijk ofzo, maar mijn ding is het niet.

Als ik dan iets aparts zou kiezen, dan nog altijd op zijn ‘Hollands’…

Danique is ook mijn naam niet.

Kan het zijn dat ik die ook ooit bij een jongen heb gehoord?

En de spelling kan ook anders, toch?

Sky vind ik heel leuk, Danique ook :inlove:

en die Jim, op zijn 48e opa! :clap:

Eric ‘McSteamy’ Dane is vader

Uitgegeven: 4 maart 2010 13:53

Laatst gewijzigd: 4 maart 2010 13:53

AMSTERDAM - Acteur Eric Dane is vader geworden. Zijn vrouw Rebecca Gayheart beviel woensdag in Los Angeles van een meisje. Verschillende Amerikaanse entertainmentsites schrijven over de geboorte.

© Wenn.comHet meisje, waarvan de naam nog onbekend is, kwam woensdagmiddag ter wereld in het Cedars-Sinai Medical Center in Los Angeles.

Dane, vooral bekend van zijn rol in ziekenhuisserie ‘Grey’s Anatomy’, sleepte zijn vrouw door de bevalling. Het is het eerste kind voor het acteurskoppel.

Meteen na de geboorte greep Dane naar zijn telefoon om goede vrienden en naaste familie op de hoogte te brengen. “Ze zitten allebei op een roze wolk”, verklapte een ingewijde tegenover entertainmentsite Hollyscoop.

Grey’s Anatomy

Dane neemt in ‘Grey’s Anatomy’ de rol van plastisch chirurg Mark Sloan voor zijn rekening. In de serie heeft hij de bijnaam McSteamy gekregen.

Zijn vrouw speelde onder meer in de film ‘Urban Legend’. Gayheart speelde ook in series als ‘Nip/Tuck’ en ‘Ugly Betty’. Het stel beloofde elkaar eeuwige trouw op 29 oktober 2004.

© Novum

Sky gaven naam alleen vind hub dat niks

Lizzie staat ook op ons lijstje voor een meisje

zegt hub ja nu heet het kindje van wendy al zo nou en alsof die samen op de kleuterschool komen :wink:

Televisiekok Jamie Oliver en zijn vrouw Jools verwachten hun vierde kindje.

Jamie, die al vader is van drie dochters, maakte het nieuws vandaag zelf wereldkundig via Twitter.

Hij schreef verschrikkelijk blij te zijn. Jools zal rond september zijn uitgerekend. Het is bekend dat de kok stiekem hoopt op een jongetje. Hij heeft al vaker grappen gemaakt dat hij een zoontje zal adopteren om de mannelijkheid in zijn huishouden een beetje op te krikken.

Ben benieuwd hoe deze nieuwe telg zal gaan heten. :smiley:

Oh ik ook, ben ik erg benieuwd naar (de naam)!!! :slight_smile:

En sky vind ik wel leuk, zal hem zelf niet kiezen maar alla.

Lizzy vind ik niet echt leuk bij wendy :think:

Die Jamy :mrgreen:

Ooo, leuk, weer een kleine Oliver.

Zo Jamie gaat hard!! :mrgreen:

Sky, vind het ook een meisjesnaam, ken ook een meisje Sky, vind het zelf een vreselijke naam.

Danique vind ik leuker, maar nog steeds niet mijn smaak.

Lizzy, ik denk dan aan lizzy mcquire :mrgreen: vind Liz leuker en stoerder. :thumbup:

Ik ben wel benieuwd naar de kleine meid van Katja Schuurman. Nog een maandje denk ik dan zal ze er wel zijn.

katja is in maart uitgerekend… wanneer precies weet ik niet… (teminste als ik het allemaal goed onthouden heb)…

spannend, nog eerder, ik zat met april in mijn hoofd. Maar ik ben wel benieuwd haha :dance:

Heb het even opgezocht, dit zijn de namen van zijn 3 dochters (van de jongste (nog geen 1) wist ik de naam niet eens, geloof ik…)

Poppy Honey

Daisy Boo

Petal Blossom Rainbow

Polletje? 8)

Als het een meisje word dan gok ik op, Lovely Butterfly en als het een jongen word dan denk ik Mustard Meatball :wink:

Het zijn allemaal bloemennamen, dus vast weer iets in de trant!

Misschien Violet of Rose? En voor een jongen Cactus? :slight_smile:

Cactus hahahaha, die moet je mailen naar em misschien wordt het hem dan wel hahahaha.