ik vindt dat iedere vrouw moet doen waar ze zich zelf het beste bij voelen.
iedereen is anders en iedereen bevalt anders.
heb bij alle 3 een ruggeprik gehad bij de eerste vanwege de keizersnee en de ander keren omdat het te lang duurde.
Ik zweer ook bij een ruggeprik vindt ook dat je als vrouw de keus moet krijgen om hiervoor te keizen.
Blijf erbij iedereen moet gewoon doen waar ze zichzelf het prettigst bij voelen maar om wendy van dijk nu zo af te vallen omdat ze aangeeft een gode bevalling te hebben gehad dankzij die ruggeprik vindt ik een beetje onzin
Blijf erbij iedereen moet gewoon doen waar ze zichzelf het prettigst bij voelen maar om wendy van dijk nu zo af te vallen omdat ze aangeeft een gode bevalling te hebben gehad dankzij die ruggeprik vindt ik een beetje onzin
Iedereen moet doen wat ze willen… als het niet meer te doen is…moet je gewoon voor een ruggeprik gaan. en kan ook een stukje angst wegnemen als je weet DAT de mogelijkheid er is…
maar denk niet dat iemand haar afvalt omdat ze hier voor gekozen heeft.
Viel mij alleen om dat ze het zo enthousiast zei… dat is het enige, heb er ook geen moeite mee hoor…
maar ja zoveel mensen, zoveel meningen…
Wil het hier ook graag bij houden… anders wordt dit zo’n discussietopicje… en dit is zo leuk om te weten wie er zwanger en bevallen is… :mrgreen:
iedereen heeft het over de risico’s van bevallen met ruggenprik maar er zitten ook behoorlijk wat risico’s aan bevallen zonder ruggenprik.
dus mag je dan ook niet meer roepen hoe geweldig je bevalling was zonder ruggenprik ???
ben ik benieuwd op welke risico’s jij doelt? :think: (maar dat is misschien heel offtopic…)
nou er zijn helaas genoeg vrouwen en baby’s die sterven bij een bevalling dat is toch algemeen bekent???
geen enkele bevalling is zonder risico…
ok, als jij zegt: er zitten risico’s aan bevallen zonder ruggenprik, dan neem ik aan dat je bedoelt: er zitten risico’s aan bevallen zonder ruggenprik ten opzichte van bevallen met ruggenprik. Maar je bedoelt dat er uberhaubt risico’a aan bevallen zitten? Ja, dat lijkt me niet meer dan duidelijk.
Goed, back ontopic. Nog bners die zich bezwangerd hebben?
Nu heeft Sem wel een zusje met dezelfde achternaam, als die Galjaard had geheten had ie een broertje en zusje die allebei een andere achternaam hadden.
Wat dit betreft:
maar weet niet hoe dit zit. weet dat bij ons dat de 1e en de rest van de kinderen dezelfde achternaam krijgen... maar dat is wel met dezelfde partner..