BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

William vind ik wel leuk!

Ronja leuker :stuck_out_tongue: . Ronja de Roversdochter :inlove: .

Leuk voor Dinand (en Lucy en broertjes)!

En Katja bijna aan het bevallen… ook leuk :stuck_out_tongue: .

Nano en Willemijn… ik vind alles best ik zou gewoon wel willen zien hoe een Nano-zusje eruit ziet 8) !

Ja ze ziet er goed uit. maar ze had ook een makkelijke bevalling gehad zei ze.

Nou lekker toch.

Katja Schuurman is nu 4/5 dagen overtijd.

Zag gisteren toevallig een stukje bij shownieuws tijdens het zappen en die is ook prachtig zwanger!

Het lijkt wel dat ze al 2 jaar zwanger is zo onderhand :mrgreen:

Olifantendracht… :mrgreen:

Heb even gezocht naar een foto, maar het enige dat ik krijg is continu half ontblote Katja’s.

Staan echt weinig ‘gewone’ foto’s bij…

Ik vond haar in die fotosessie ineens heel erg op haar zusje lijken, als ze hadden gezegd dat die het was en ik had niet goed gekeken bij sommige foto’s zou ik het geloofd hebben!

Heel mooi zwanger is ze, ben erg benieuwd!

Katja Schuurman telt af…

20 april- AMSTERDAM - Vol verwachting klopt hun hart…

De hoogzwangere Katja Römer-Schuurman loopt op alle dag van haar eerste kindje, een meisje. De presentatrice-actrice kwam gisteren in gezelschap van haar echtgenoot Thijs terug van een controle in het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis in Amsterdam.

De actrice-presentatrice was vorige week woensdag al uitgerekend. Ze wordt nauwlettend door haar gynaecoloog in de gaten gehouden. Vorige week vrijdag moest ze zich ook al voor een routineonderzoek melden, maar daaruit bleek toen dat de baby totaal nog geen aanstalten maakte om ter wereld te komen.

Goh, het verbaasd me toch wel dat ze overtijd loopt, de meeste bn-ers krijgen een inleiding zodat ze toch zeker niet overtijd hoeven te lopen.

@Mama_jeanet wrote:

Goh, het verbaasd me toch wel dat ze overtijd loopt, de meeste bn-ers krijgen een inleiding zodat ze toch zeker niet overtijd hoeven te lopen.

:eh:

gezellig trouwens, als het hele land je zo op de voet volgt naar de gyn en zo…

Vreselijk he!?!?!?!

@fiep klophout wrote:

@Mama_jeanet wrote:

Ik heb een abonnement op “de kinderen” en daar staat elke maand een interview in met een BN-er en als je die verhalen leest dan komt er toch vaak in terug dat ze gekozen hebben voor een inleiding of zelfs een keizersnede een paar weken voor de uitgerekende datum.

@Mama_jeanet wrote:

@fiep klophout wrote:
@Mama_jeanet wrote:

Ik heb een abonnement op “de kinderen” en daar staat elke maand een interview in met een BN-er en als je die verhalen leest dan komt er toch vaak in terug dat ze gekozen hebben voor een inleiding of zelfs een keizersnede een paar weken voor de uitgerekende datum.

op niet-medische indicatie? ik geloof er niks van…sorry. vind het heel on-nederlands als gyns en vk’s bn-ers een andere behandeling zouden geven. In een land waar als het om bevallingen gaat, men heel erg van geen poespas is, en waar sterrendom eigenlijk niet bestaat, gaat dat er bij mij niet in… toeval allicht?

@fiep klophout wrote:

@Mama_jeanet wrote:

gezellig trouwens, als het hele land je zo op de voet volgt naar de gyn en zo…

Ja dat heb je als je bn’er bent.

Er zijn trouwens altijd mensen die voor een leuk bedrag veel doen,zo ook vk’s en gyn…dus ik denk dat vooral een bn’er op die manier veel gedaan krijgt op niet-medische indicatie

Hmm dat denk ik dus echt niet he!! Helemaal niet als het om zulke dingen gaat.Je gaat heus niet voor een geld bedrag iemand inleiden zomaar of een keizersnee toepassen.Een gyn of vk werkt niet in zijn 1tje daar komen heel wat meer mensen aan te pas,of zullen ze allemaal wat centen krijgen :think: :doh:

@esmie wrote:

Hmm dat denk ik dus echt niet he!! Helemaal niet als het om zulke dingen gaat.Je gaat heus niet voor een geld bedrag iemand inleiden zomaar of een keizersnee toepassen.Een gyn of vk werkt niet in zijn 1tje daar komen heel wat meer mensen aan te pas,of zullen ze allemaal wat centen krijgen :think: :doh:
Ik heb het toch niet over geld.

@esmie wrote:

Ik persoonlijk zou dat idd ook niet doen, maar geloof wel dat dat soort dingen gebeuren hoor.

@Mama_jeanet wrote:

@esmie wrote:
Ik heb het toch niet over geld.

Denk dat ze op mijn post reageerde :wink:

Katja!!! :dance:

Gave foto’s…

Nou, zag ze op Nu.nl net ook…mooi gedaan…

Mooie foto’s idd al vind ik sommige toch wel een beetje ordinair…of mag dat niet gezegd worden?